Welk hilarisch topic staat jou nog steeds bij?

19-10-2017 23:33 116 berichten
Alle reacties Link kopieren
In de loop der jaren zijn er heel wat hilarische topics voorbij gekomen waarbij ik vaak dubbel lag van het lachen. Wat is jou bijgebleven?

Wat mij nu te binnen schiet waren het voor mij de volgende topics;

-Piemelhatjoe seks/de-piemel-hatjoe-van-mijn-man/list ... s/173933/1
- rits vast overig/rits-zit-vast-krijg-mijn-jas-nie ... es/98278/1
- smulsteen eten/smulsteen/list_messages/216409
- niet op mijn pot! overig/bezoek-bedankt/list_messages/245772/17

En zo nog vele anderen waar ik nu even niet opkom. Zoals de barre tocht naar Leo waar iedereen strandde op de weg naar haar toe en in de meest bizarre omstandigheden kwamen met hun grasmaaiers en ezeltjes.

Om welke topics hebben jullie je gekneusde ribben gelachen?
Sorry Tvp :-$
Up :rrr:
Surrender to destiny, ... drift, ... dance like a snowflake
Ik heb heel vaak gelachten om allerlei blooper topics, soms echt tranen over mijn wangen. Zoals dat topic waarvan de link hierboven staat. Ook regelmatig om EAUSM.
En ook vaak in de napraat, daar was ooit veel lol te beleven.
Of thuis spelletjes doen voor de elfde verjaardag kan. Wtf, wat interesseert het jou wat andere vrouwen daarover denken.
Het kersttopic over de Zwangerosaurus.
overig/spanningen-door-kerstdiner/list_messages/36731
Al lang geleden was er een topic van een TO die een axolotl had gekocht, een soort salamanderachtig beestje dat sprekend op een piemel lijkt....Er was een pootje af en ze wilde weten of ze m daarom kon ruilen😂. Garantie voor uren lachplezier
Dat topic met de waterschade (en op vakantie gaan?) met tampons in de hoeken van de kamer als vochtvreter.
Topic met de vraag of je je voorbereid op een WO3 (geloof ik) en waarbij het hele viva forum met bepakte ezels op pad ging naar een schuilkelder en zelf dekens gingen weven van schaamhaar enzo.
Zeer vermakelijk :)
branca3 schreef:
21-10-2017 00:37
Al lang geleden was er een topic van een TO die een axolotl had gekocht, een soort salamanderachtig beestje dat sprekend op een piemel lijkt....Er was een pootje af en ze wilde weten of ze m daarom kon ruilen😂. Garantie voor uren lachplezier

Bedoel je deze: geld-recht/dier-mist-pootjes-krijg-geen ... ages/56739
Mijn lievelings topic blijft die van de dame die postte terwijl ze in haar pyama in de auto zat te wachten voor de kroeg waar haar vriend waarschijnlijk was. Hij was - als ik het mij goed herinner - niet op de afgesproken tijd naar buiten gekomen en ze wilde hem uit de kroeg vissen, maar durfde op het moment suprême de auto niet meer uit.

relaties/ga-ik-mij-zelf-publiekelijk-vo ... ges/134046
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
S7rin schreef:
21-10-2017 01:08
Mijn lievelings topic blijft die van de dame die postte terwijl ze in haar pyama in de auto zat te wachten voor de kroeg waar haar vriend waarschijnlijk was. Hij was - als ik het mij goed herinner - niet op de afgesproken tijd naar buiten gekomen en ze wilde hem uit de kroeg vissen, maar drufde op het moment suprême de auto niet meer uit.

Deze! relaties/ga-ik-mij-zelf-publiekelijk-vo ... ges/134046

Die was hilarisch ja!! :-D
Moet het 1 topic zijn? Heel Viola gate was walchelijk hilarisch, inclusief alle nicks die daaruit voortkwamen.
bruja78 wijzigde dit bericht op 21-10-2017 01:24
6.98% gewijzigd
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
Emmer uit het raam. :cry:
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
21-10-2017 01:15
Emmer uit het raam. :cry:
Nooit het antwoord op gekregen, wat een kuttopic :|
Is Djoels al genoemd? Met haar "vloerhoer"? die vond ik echt hilarisch en die bank van Ikea deed zij ook niet slecht :rofl:
De Krampfors was het eerste wat mij te binnen schoot, maar die wordt in één van de eerste reacties natuurlijk al genoemd.
Herstel: de eerste reactie.
Tvp
relaties/iets-gevonden/list_messages/310613
zephora wijzigde dit bericht op 21-10-2017 07:29
77.55% gewijzigd
overig/buren-en-kerstkaart/list_messages/294651
psyche/gespaarde-geld-vakantie-gestolen ... ges/327879
relaties/het-gebeurde-ineens-wat-moet-i ... ges/360955

Leuk topic, ik ga er straks eens goed voor zitten!
Even een schaamteloze tvp.
Ik ben het levende bewijs dat je niet moet drinken om onnozel te doen.
Deze thuis/039-je-had-je-buitenkraan-dicht-m ... es/37747/1
met Donkeyshot en opnieuw Djoels (wat kan die toch leuk schrijven) in de hoofdrol.
Nog jarenlang omhoog geschopt door Donkey als de eerste nachtvorst zich aandiende. Ik vrees dat ik er dit jaar zelf aan moet denken...
The owls are not what they seem
Er was toch ook een keer iemand en die wilde niet dat mensen ( schoonvader?) bij haar thuis naar de wc gingen ofzo.
Die emmer en buitenkraan en bank en natuurlijk smulsteen herinner ik me inderdaad ook nog.

Edit niet op mijn pot staat inderdaad ook al in de Op.
dolfje wijzigde dit bericht op 23-10-2017 14:31
Reden: Aanvulling
11.97% gewijzigd
HappyOwl234 schreef:
21-10-2017 00:57
Topic met de vraag of je je voorbereid op een WO3 (geloof ik) en waarbij het hele viva forum met bepakte ezels op pad ging naar een schuilkelder en zelf dekens gingen weven van schaamhaar enzo.
Zeer vermakelijk :)
Uche, pardon het waren lama's. :proud:
When they go low, we go high. (M.Obama)
S7rin schreef:
21-10-2017 01:08
Mijn lievelings topic blijft die van de dame die postte terwijl ze in haar pyama in de auto zat te wachten voor de kroeg waar haar vriend waarschijnlijk was. Hij was - als ik het mij goed herinner - niet op de afgesproken tijd naar buiten gekomen en ze wilde hem uit de kroeg vissen, maar durfde op het moment suprême de auto niet meer uit.

Oh ja! Die was leuk!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven