Welk hilarisch topic staat jou nog steeds bij?
donderdag 19 oktober 2017 om 23:33
In de loop der jaren zijn er heel wat hilarische topics voorbij gekomen waarbij ik vaak dubbel lag van het lachen. Wat is jou bijgebleven?
Wat mij nu te binnen schiet waren het voor mij de volgende topics;
-Piemelhatjoe seks/de-piemel-hatjoe-van-mijn-man/list ... s/173933/1
- rits vast overig/rits-zit-vast-krijg-mijn-jas-nie ... es/98278/1
- smulsteen eten/smulsteen/list_messages/216409
- niet op mijn pot! overig/bezoek-bedankt/list_messages/245772/17
En zo nog vele anderen waar ik nu even niet opkom. Zoals de barre tocht naar Leo waar iedereen strandde op de weg naar haar toe en in de meest bizarre omstandigheden kwamen met hun grasmaaiers en ezeltjes.
Om welke topics hebben jullie je gekneusde ribben gelachen?
Wat mij nu te binnen schiet waren het voor mij de volgende topics;
-Piemelhatjoe seks/de-piemel-hatjoe-van-mijn-man/list ... s/173933/1
- rits vast overig/rits-zit-vast-krijg-mijn-jas-nie ... es/98278/1
- smulsteen eten/smulsteen/list_messages/216409
- niet op mijn pot! overig/bezoek-bedankt/list_messages/245772/17
En zo nog vele anderen waar ik nu even niet opkom. Zoals de barre tocht naar Leo waar iedereen strandde op de weg naar haar toe en in de meest bizarre omstandigheden kwamen met hun grasmaaiers en ezeltjes.
Om welke topics hebben jullie je gekneusde ribben gelachen?
maandag 20 november 2017 om 20:46
maandag 20 november 2017 om 21:24
Ik genoot altijd erg van het "viva woord van het jaar".
Momenteel loopt er een topic over iemand die zilverpoets aan haar handen kreeg en daar tamelijk van in schock is....ik ging wel effe stuk op sommige reacties hierop...
Piemelhatsjoe en dat anale squirten daar heb ik ook om gestuiterd (gelukkig zat ik niet te eten hahaha)
Momenteel loopt er een topic over iemand die zilverpoets aan haar handen kreeg en daar tamelijk van in schock is....ik ging wel effe stuk op sommige reacties hierop...
Piemelhatsjoe en dat anale squirten daar heb ik ook om gestuiterd (gelukkig zat ik niet te eten hahaha)
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
dinsdag 21 november 2017 om 08:42
Oh ja maar die is inderdaad niet helemaal goed. Later inderdaad terecht een perma gehad want dreigde steeds met zelfmoord enzo.slekire schreef: ↑16-11-2017 15:58Ik kan mij er eentje herrinneren van iemand die volgens mij later een permaban heeft gekregen maar die was echt raar, over dat ze ruzie had met haar vriend omdat ze van hem niet op dezelfde dag mac donalds en burger king mocht eten, dus nu ging ze dat maar met haar ex doen en daar was haar vriend boos om....en ze had haar hoofd kaalgeschoren of zoiets.
Kom niet meer op haar nick...
En een vrouw die helemaal uit haar plaat ging omdat een ons een schaamhaar in haar bed had achtergelaten en ze dat ongelooflijk aso vond en zich af stond te vragen of ze haar hele bed uit het raam zou donderen ofzo. En of alle mannen zulke gore aso's zijn.
Natte tosti..
dinsdag 21 november 2017 om 08:46
Die is er niet zelf achtergekomen maar ingelicht.Mary-C schreef: ↑16-11-2017 00:50Jeetje, die hele ontmaskering heb ik destijds niet meegekregen. Wat ongelofelijk rot dat de kunstenaar er zelf ook achter gekomen is. Onbegrijpelijk dat iemand op zo'n manier gaat zitten trollen.. Verzin dan gewoon een nieuwe identiteit met een bizar verhaal. Voel me wel schuldig dat ik destijds gelachen heb, maar misschien verwar ik het ook wel met een ander verhaal? Er zijn zoveel rellen geweest
En grappig was het zeker niet. Het was om te janken. Eng zelfs.
Geen bijzonderheden

woensdag 22 november 2017 om 14:29
Ieuw, ik ben blij dat die beker aan mij voorbij is gegaan

Ik kan me nog wel een topic herinneren van iemand die een vriezer vol moedermelk had en dat stiekem door het pannenkoekenbeslag gooide voor het hele huisgezin

vrijdag 22 december 2017 om 11:44
Even googlen als zoeken niet lukt, volgens mij is dit deel 2: overig/dingen-die-je-pas-heel-laat-begr ... start=550
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

zaterdag 23 december 2017 om 10:36
Een jaar geleden dat topic van die (rijke) vrouw die ergens in Frankrijk woonde (volgens mij ) waarvan de partner een scharrel leek te hebben en daar bijna literair als een boek over schreef. Ik weet niet alle details meer, maar was uiterst vermakelijk.
Al heb ik altijd gedacht dat het niet echt was.

zondag 31 december 2017 om 11:47
viewtopic.php?f=1&t=335291&start=#p23527187
Ex-collega van To komt langs en besluit haar gezin mee te nemen en wil blijven bbq-en bij To!
Helaas hebben we nooit gehoord hoe de avond is verlopen....
Ex-collega van To komt langs en besluit haar gezin mee te nemen en wil blijven bbq-en bij To!
Helaas hebben we nooit gehoord hoe de avond is verlopen....

zondag 31 december 2017 om 11:55
hamaika schreef: ↑23-12-2017 10:36Een jaar geleden dat topic van die (rijke) vrouw die ergens in Frankrijk woonde (volgens mij ) waarvan de partner een scharrel leek te hebben en daar bijna literair als een boek over schreef. Ik weet niet alle details meer, maar was uiterst vermakelijk.
Deze toch? Streekroman

viewtopic.php?f=1&t=344553&start=#p24316607

zondag 31 december 2017 om 23:03
seks/standje-iekoepem/list_messages/398 ... #p27964248
Deze loopt nog, maar mag er nu al bij wat mij betreft
Deze loopt nog, maar mag er nu al bij wat mij betreft