Welk hilarisch topic staat jou nog steeds bij?

19-10-2017 23:33 116 berichten
Alle reacties Link kopieren
In de loop der jaren zijn er heel wat hilarische topics voorbij gekomen waarbij ik vaak dubbel lag van het lachen. Wat is jou bijgebleven?

Wat mij nu te binnen schiet waren het voor mij de volgende topics;

-Piemelhatjoe seks/de-piemel-hatjoe-van-mijn-man/list ... s/173933/1
- rits vast overig/rits-zit-vast-krijg-mijn-jas-nie ... es/98278/1
- smulsteen eten/smulsteen/list_messages/216409
- niet op mijn pot! overig/bezoek-bedankt/list_messages/245772/17

En zo nog vele anderen waar ik nu even niet opkom. Zoals de barre tocht naar Leo waar iedereen strandde op de weg naar haar toe en in de meest bizarre omstandigheden kwamen met hun grasmaaiers en ezeltjes.

Om welke topics hebben jullie je gekneusde ribben gelachen?
tvp :)
ik zoek topic: dingen waar je pas heel laat achter kwam.. hoe ga je verder naar een nieuw deel als er een slotje op zit ? Is al wel oud, maar supergrappig :biggrin:
overig/dingen-die-je-pas-heel-laat-begr ... 9#19116689
Er was een topic van ene dame die angst had dat ze zwanger was. Nee ze hadden geen seks gehad en ze had haar legging aangehouden.
Die is me bijgebleven.
Ehmmm even denken hoor

:idee:

- Het klauwhamertopic :rofl: En de daarop volgende spin-offs zoals het klauwhamerkletstopic natuurlijk, want het originele topic werd al binnen een dag verwijderd volgens mij
- Vrouw die in foetushouding in het park lag te krijsen en graspollen uit de grond trok
- De parfumrel over de nicheparfums
- Een vreemd topic van iemands dochter die iets voor de krant had geschreven, dat was echt een bizarre TO maar ik weet even niet meer hoe het precies zat
- De eenbenige kunstenaar (zelfde troll als Jelle & Sanne?)

Grappige posts:

- HOOR IK DE KRAAN????
- Alle posts van Barbie
- De rel met HoiPippi/Zuss die maar bleef terugkomen, al was het voor haarzelf uiteindelijk niet zo grappig meer
- Djoels over huishoudelijke taken
anoniem_354026 wijzigde dit bericht op 16-11-2017 00:44
17.38% gewijzigd
'Cause the sweetest kiss I ever got is the one I've never tasted.
De mastrubeertjes, zo'n lol gehad met alle plaatjes!

En er staat me iets bij over een sidetable en pasgemaaidgras waar ik de hele avond krom om heb gelegen. Tranen van het lachen!
Dat de diva's even hun device erbij melden is het devies.
Mary-C schreef:
16-11-2017 00:16

- De eenbenige kunstenaar (zelfde troll als Jelle & Sanne?)

Ja, was dezelfde troll, die toen de identiteit van de kunstenaar gejat had
Of het topic van iemand bij wie de wasmachine overliep ofzo? Of lekkage in de badkamer? En die in plaats van een dweil te pakken een topic op Viva opende. 😂

Idem met de rits in de leren jas! Maar die was al genoemd geloof ik.
*Beeldig* schreef:
16-11-2017 00:35
Ja, was dezelfde troll, die toen de identiteit van de kunstenaar gejat had
Wauw dan klopte dat dus toch.. ziek hoor! Ik weet nog wel hoe die kunstenaar heette maar omdat hij echt blijkt te bestaan ga ik die natuurlijk niet meer noemen. Ook had hij dreadlocks. Ik vond het topic destijds wel erg grappig omdat ik ervan uit ging dat het allemaal verzonnen zou zijn, maar nu ik weet dat het gewoon Sanne was vind ik het wel wat minder.
Daar was weinig grappigs aan inderdaad. Kunstenaar & vriendin werden hier te kijk gezet, de moeder van de kunstenaar werd er in betrokken en forummers hebben met name met wat zij dachten dat een moeder was (zat allemaal dezelfde troll achter) heel persoonlijke informatie uitgewisseld. Daar waren sommige betrokken mensen (irl met misbruikte identiteit en forummers hier) echt kapot van.
*Beeldig* schreef:
16-11-2017 00:47
Daar was weinig grappigs aan inderdaad. Kunstenaar & vriendin werden hier te kijk gezet, de moeder van de kunstenaar werd er in betrokken en forummers hebben met name met wat zij dachten dat een moeder was (zat allemaal dezelfde troll achter) heel persoonlijke informatie uitgewisseld. Daar waren sommige betrokken mensen (irl met misbruikte identiteit en forummers hier) echt kapot van.
Jeetje, die hele ontmaskering heb ik destijds niet meegekregen. Wat ongelofelijk rot dat de kunstenaar er zelf ook achter gekomen is. Onbegrijpelijk dat iemand op zo'n manier gaat zitten trollen.. Verzin dan gewoon een nieuwe identiteit met een bizar verhaal. Voel me wel schuldig dat ik destijds gelachen heb, maar misschien verwar ik het ook wel met een ander verhaal? Er zijn zoveel rellen geweest
Deze: geld-recht/onterven-kinderen/list_messages/87007
tvp
[url]overig/collega-laat-bewust-scheten/list ... 358421[url]

Scheten van het lachen om dit topic over een collega die voor wat luchtigheid zorgde.
Ik kan mij er eentje herrinneren van iemand die volgens mij later een permaban heeft gekregen maar die was echt raar, over dat ze ruzie had met haar vriend omdat ze van hem niet op dezelfde dag mac donalds en burger king mocht eten, dus nu ging ze dat maar met haar ex doen en daar was haar vriend boos om....en ze had haar hoofd kaalgeschoren of zoiets.
Kom niet meer op haar nick...

En een vrouw die helemaal uit haar plaat ging omdat een ons een schaamhaar in haar bed had achtergelaten en ze dat ongelooflijk aso vond en zich af stond te vragen of ze haar hele bed uit het raam zou donderen ofzo. En of alle mannen zulke gore aso's zijn.
Friezin71 schreef:
09-11-2017 21:03
Niet hilarisch, wel enorm ontroerend: zwanger/per-ongeluk-zwanger-wie-is-de-v ... /114591/46

Mijn favo topic allertijden, vooral omdat de TO nog heel regelmatig terugkwam voor een update.
Een forumster die haar laarzen niet meer uitkreeg na het stappen en volgens mij kwam er nog brandweerman aan te pas als ik het goed heb.
En lang geleden was er een forumster met een fascinatie voor komkommers die een parenclub wilde beginnen in de achtertuin, ik kon me niet herinneren dat ik ooit zo om een topic heb gelachen behalve om Viola gate !
paper-clip schreef:
20-11-2017 19:19
En lang geleden was er een forumster met een fascinatie voor komkommers die een parenclub wilde beginnen in de achtertuin, ik kon me niet herinneren dat ik ooit zo om een topic heb gelachen behalve om Viola gate !

Oh ja, Lookatme! seks/onze-eigen-quot-parenclub-quot/lis ... ges/181744

Liever een gat in de markt dan de markt in je gat...
anoniem_338331 wijzigde dit bericht op 20-11-2017 20:10
7.40% gewijzigd
seks/man-van-vriendin-daagt-me-uit/list_messages/200097

deze is mij nog altijd bijgebleven.

Zelfs in een soortgelijk topic als deze had ik deze ook nog een keer genoemd geloof ik..
2 topics: het eerste topic werd geopend nadat er een testtopic was geopend door de td met als titel ewqeqeqe. De strekking was dat ewqeqeqeqe een ziekte was, maar nog niet onderkent en lotgenoten vonden elkaar in dat topic. Ik heb echt dubbel gelegen toen :proud:

En het tweede topic ging over een TO die zich afvroeg wat een collega bedoelde als hij haaaaaaai zei.....
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
rosanna08 schreef:
20-11-2017 19:50
2 topics: het eerste topic werd geopend nadat er een testtopic was geopend door de td met als titel ewqeqeqe. De strekking was dat ewqeqeqeqe een ziekte was, maar nog niet onderkent en lotgenoten vonden elkaar in dat topic. Ik heb echt dubbel gelegen toen :proud:

En het tweede topic ging over een TO die zich afvroeg wat een collega bedoelde als hij haaaaaaai zei.....
Om die laatste heb ik zo onwijs gelachen :rofl:

Ik denk dat ewqeqeqe de TD daadwerkelijk gevloerd heeft.
MoirenPhae schreef:
20-11-2017 19:55
Om die laatste heb ik zo onwijs gelachen :rofl:

Ik denk dat ewqeqeqe de TD daadwerkelijk gevloerd heeft.
ja, het is een sluipend gebeuren :-D
Bruja78 schreef:
21-10-2017 01:13
Moet het 1 topic zijn? Heel Viola gate was walchelijk hilarisch, inclusief alle nicks die daaruit voortkwamen.
Daar dacht ik ook gelijk aan, heerlijk was dat topic :rofl:
Dit was nep, heeft de TO later ook toegegeven.
Natte tosti..
MevrouwTomatensoep schreef:
20-11-2017 20:24
Dit was nep, heeft de TO later ook toegegeven.
de helft van de hilarische topics was nep, maar daarom nog niet minder grappig :mrgreen:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven