Welk topic is leuk 's nachts??
zaterdag 20 december 2008 om 06:30
quote:Yamuna schreef op 20 december 2008 @ 06:27:
[...]
os en een ezel in de voortuin, een ster verlicht boven het huis en een kribbe op t schuurdak ... ik lever u de nieuwe messias af
sja die ooie vaar kennen we allemaal al wel ...
yamman is net als josef timmer man , en zo via het ziekenhuis vond ik mezelf best wel "onbevlekt ontvangen"
(hoopt niemand diep diep en diep te beledigen)
Ha ha, en heet Yamman ook Josef irl?
En heb je al drie wijzen uitgenodigd?
*stelt zich kandidaat*
[...]
os en een ezel in de voortuin, een ster verlicht boven het huis en een kribbe op t schuurdak ... ik lever u de nieuwe messias af
sja die ooie vaar kennen we allemaal al wel ...
yamman is net als josef timmer man , en zo via het ziekenhuis vond ik mezelf best wel "onbevlekt ontvangen"
(hoopt niemand diep diep en diep te beledigen)
Ha ha, en heet Yamman ook Josef irl?
En heb je al drie wijzen uitgenodigd?
*stelt zich kandidaat*
zaterdag 20 december 2008 om 06:43
zaterdag 20 december 2008 om 06:46
quote:Yamuna schreef op 20 december 2008 @ 06:42:
maar ex klinkt wel als een duidelijk gevalletje "beter kwijt dan rijk"
Euh, trefwoorden:
* gediagnosticeerd narcist (= dus geen projectie mijnerzijds) met antosociale trekken;
* vreemdganger;
* spendeert per jaar ongeveer 2500 euro aan het CJIB wegens asociaal rijgedrag;
* vrouwenmepper (hersenschudd was niet het eerste, heb al eens gipspootje gehad ook)
* denkt dat 'ie Gods gift to women is;
* kijkt neer op vrouwen;
* te dom om een sinaasappel van een kokosnoot te onderscheiden;
* fraudeert met o.a. verzekering en belasting.
Kortom, WAT HEEFT ME BEZIELD???
Ik was gék. Ect. andere verklaring heb ik niet. Of 't moet zijn dat 'ie goed in bed was
maar ex klinkt wel als een duidelijk gevalletje "beter kwijt dan rijk"
Euh, trefwoorden:
* gediagnosticeerd narcist (= dus geen projectie mijnerzijds) met antosociale trekken;
* vreemdganger;
* spendeert per jaar ongeveer 2500 euro aan het CJIB wegens asociaal rijgedrag;
* vrouwenmepper (hersenschudd was niet het eerste, heb al eens gipspootje gehad ook)
* denkt dat 'ie Gods gift to women is;
* kijkt neer op vrouwen;
* te dom om een sinaasappel van een kokosnoot te onderscheiden;
* fraudeert met o.a. verzekering en belasting.
Kortom, WAT HEEFT ME BEZIELD???
Ik was gék. Ect. andere verklaring heb ik niet. Of 't moet zijn dat 'ie goed in bed was
zaterdag 20 december 2008 om 06:48
quote:Yamuna schreef op 20 december 2008 @ 06:44:
wel sneu voor de man van dat chicky !
Tja, die man wordt nu voor het lapje gehouden... Dat vind ik ook sneu. Eerst had 'ie ze al betrapt toen ze innig omhelsd stonden. Maakten ze 'm wijs dat dat 'gewoon' troosten was. Later weer vlam in de pan toen hij er achter kwam dat ze dagelijks belden en smsten. Hebben ze 'm wijsgemaakt dat ze goed met hem kon 'praten'.
Persoonlijk vind ik dat sneuer voor die man.
wel sneu voor de man van dat chicky !
Tja, die man wordt nu voor het lapje gehouden... Dat vind ik ook sneu. Eerst had 'ie ze al betrapt toen ze innig omhelsd stonden. Maakten ze 'm wijs dat dat 'gewoon' troosten was. Later weer vlam in de pan toen hij er achter kwam dat ze dagelijks belden en smsten. Hebben ze 'm wijsgemaakt dat ze goed met hem kon 'praten'.
Persoonlijk vind ik dat sneuer voor die man.
zaterdag 20 december 2008 om 06:52
Is ook zo, Yam. Maar voorlopig heb ik het wel even gehad met relaties. Ben 8 jaar met hem samengeweest, en nee, natuurlijk níet omdat 'ie goed in bed was. Ik hield verdomme van hem. Sterker nog, ik zou m'n leven voor 'm gegeven hebben.
Het lullige is, dat ik dat ook bijna gedaan heb ook.
8 jaar, een gebroken pols, een hersenschudding, ontelbare doosjes Valium en twee zware depressies verder ben ik gelukkig wat wijzer geworden.
Het lullige is, dat ik dat ook bijna gedaan heb ook.
8 jaar, een gebroken pols, een hersenschudding, ontelbare doosjes Valium en twee zware depressies verder ben ik gelukkig wat wijzer geworden.
zaterdag 20 december 2008 om 06:57
Idd niet, ben vanaf m'n 20e t/m 2008 met hem bezig geweest. Ach ja, positief gezien: ik kan er een boek over schrijven, enne ben nog van plan om dat een keer te gaan doen ook
Heb mezelf vandaag getrakteerd op een kerstcadeautje, heb het nog in laten pakken ook, en pas met Kerst mag ik het uitpakken (Obsession, van Calvin Klein <-- m'n lievelingsgeurtje)
Heb mezelf vandaag getrakteerd op een kerstcadeautje, heb het nog in laten pakken ook, en pas met Kerst mag ik het uitpakken (Obsession, van Calvin Klein <-- m'n lievelingsgeurtje)
zaterdag 20 december 2008 om 07:09
Arme jij (f)
Dat van dat boek was eerst een geintje, als iem zei: Jeeee wat jij hebt meegemaakt! dan zei ik lacherig: Ach, ik kan er nog altijd een boek over schrijven.
En ik ging hier posten, op het narcistentopic, en daar reageerden mensen op mijn manier van schrijven. Tot mijn stomme verbazing vonden ze dat boek een prima idee
Dus nu ben ik het serieus aan het uitkristalliseren in m'n hoofd, en ja zou het geweldig vinden, ik bedoel, ik werk in loondienst op kantoor maar freelance daarnaast als zelfstandig tekstschrijver. Schrijven is mijn passie, mijn droom.
(En mocht het er komen en een succes worden: dan stuur ik Ex zeer zeker een exemplaar. Mét een kopietje van m'n saldo-overzicht )
Dat van dat boek was eerst een geintje, als iem zei: Jeeee wat jij hebt meegemaakt! dan zei ik lacherig: Ach, ik kan er nog altijd een boek over schrijven.
En ik ging hier posten, op het narcistentopic, en daar reageerden mensen op mijn manier van schrijven. Tot mijn stomme verbazing vonden ze dat boek een prima idee
Dus nu ben ik het serieus aan het uitkristalliseren in m'n hoofd, en ja zou het geweldig vinden, ik bedoel, ik werk in loondienst op kantoor maar freelance daarnaast als zelfstandig tekstschrijver. Schrijven is mijn passie, mijn droom.
(En mocht het er komen en een succes worden: dan stuur ik Ex zeer zeker een exemplaar. Mét een kopietje van m'n saldo-overzicht )
anoniem_10333 wijzigde dit bericht op 20-12-2008 07:10
Reden: iets bescheidener mag wel, ghehe
Reden: iets bescheidener mag wel, ghehe
% gewijzigd