Wie is er weg?
vrijdag 13 augustus 2010 om 13:16
Goed, op basis van de knopjes, ga ik uiteindelijk ook vertrekken. Desondanks wil ik hier bijhouden wie er allemaal vertrokken is van het forum. In deze openingspost probeer ik het bij te houden. Hieronder kan gemeld worden wie er weg is, een argumentatie en het is een vrij land, dus discussie mag ook. Mijn excuses voor het wellicht wat kromme verhaal, maar ik ben tegelijkertijd ook aan het bellen en ben de slechtste multitasker ooit..
Dit zijn dus de mensen die vertrekken naar aanleiding van recente ontwikkelingen op het forum (de knopjes). Mits dit verandert is er de kans dat ze de beslissing intrekken.
Weg van het forum:
Sgaapie
Etosha
Diaantje1971
Michelle90
Meds
Lindy
Yasmijn
Ayla520
loomii
bettywright
arwen173
paaltje
strawberry86
noahtb
dorinke
Denken aan een mogelijk vertrek
ikbenikenikbenertrotsop
Sanmi
Babsjuh
Jessy
_soleil_
Robin78
nummerzoveel
Komt terug onder nieuwe naam
La vie en rose
Bloempje13
Piba
queenie1
Kabouter23
Jumpsje
Zusenzoo
Mariannanas
yathibiyya
BK66
arthemisDCS
Dit zijn dus de mensen die vertrekken naar aanleiding van recente ontwikkelingen op het forum (de knopjes). Mits dit verandert is er de kans dat ze de beslissing intrekken.
Weg van het forum:
Sgaapie
Etosha
Diaantje1971
Michelle90
Meds
Lindy
Yasmijn
Ayla520
loomii
bettywright
arwen173
paaltje
strawberry86
noahtb
dorinke
Denken aan een mogelijk vertrek
ikbenikenikbenertrotsop
Sanmi
Babsjuh
Jessy
_soleil_
Robin78
nummerzoveel
Komt terug onder nieuwe naam
La vie en rose
Bloempje13
Piba
queenie1
Kabouter23
Jumpsje
Zusenzoo
Mariannanas
yathibiyya
BK66
arthemisDCS
zaterdag 14 augustus 2010 om 02:13
quote:yasmijn schreef op 13 augustus 2010 @ 16:06:
Als de knopjes weggaan, daar heb ik goede hoop op, dan blijf ik.
Indien niet, dan verdwijnt Yasmijn voorgoed.Dan weet ik wat ik doe zodra er over die knopjes gestemd kan worden. Als ik tegenstem, is de kans groter dat de knopjes verdwijnen, en Yasmijn blijft.
Als de knopjes weggaan, daar heb ik goede hoop op, dan blijf ik.
Indien niet, dan verdwijnt Yasmijn voorgoed.Dan weet ik wat ik doe zodra er over die knopjes gestemd kan worden. Als ik tegenstem, is de kans groter dat de knopjes verdwijnen, en Yasmijn blijft.
World of Warcraft: Legion
zaterdag 14 augustus 2010 om 13:52
Nou ja zeg, ben ik eventjes op vakantie is het hier complete chaos!!!! Waarom gaat iedereen weg?! Ik begrijp iets met knopjes en dat er over gestemd kan worden, nou dan stemmen we die toch gewoon naar z'n grootje, die knopjes?
Maar hallo iedereen, alles wat je hier schrijft staat op het grote boze internet, dat kan toch geen nieuws zijn?
(en ik maanden geleden een topic openen over dat viva zo makkelijk te googelen was en toen gebeurde er niets. Maar nou is linken gemakkelijker gemaakt en nu deze ophef. De googlebaarheid lijkt mij nog altijd problematischer)
Maar hallo iedereen, alles wat je hier schrijft staat op het grote boze internet, dat kan toch geen nieuws zijn?
(en ik maanden geleden een topic openen over dat viva zo makkelijk te googelen was en toen gebeurde er niets. Maar nou is linken gemakkelijker gemaakt en nu deze ophef. De googlebaarheid lijkt mij nog altijd problematischer)
I only get one shot at life - so I shoot to kill
dinsdag 17 augustus 2010 om 22:56
quote:S0LEIL schreef op 17 augustus 2010 @ 22:53:
Nou sta ik nog steeds onder "denken aan een mogelijk vertrek" maar ik heb daar helemaal nooit over gedacht. Ik zou me dood vervelen zonder forum Wie niet?
Nou sta ik nog steeds onder "denken aan een mogelijk vertrek" maar ik heb daar helemaal nooit over gedacht. Ik zou me dood vervelen zonder forum Wie niet?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 17 augustus 2010 om 23:07
quote:nouschi schreef op 17 augustus 2010 @ 22:56:
[...]
Wie niet? Geen idee, aangezien 1500 stemmen nog geen 20% is van alle actieve forummers van de laatste weken, denk ik dat heel Nederland stiekem een account heeft hier. Zitten we dus allemaal moeilijk te doen over onze privacy, terwijl we de hele tijd met onze moeder, buurvrouw en beste vriendin zitten te discussiëren hier
[...]
Wie niet? Geen idee, aangezien 1500 stemmen nog geen 20% is van alle actieve forummers van de laatste weken, denk ik dat heel Nederland stiekem een account heeft hier. Zitten we dus allemaal moeilijk te doen over onze privacy, terwijl we de hele tijd met onze moeder, buurvrouw en beste vriendin zitten te discussiëren hier
dinsdag 17 augustus 2010 om 23:21
quote:S0LEIL schreef op 17 augustus 2010 @ 23:07:
[...]
Geen idee, aangezien 1500 stemmen nog geen 20% is van alle actieve forummers van de laatste weken, denk ik dat heel Nederland stiekem een account heeft hier. Zitten we dus allemaal moeilijk te doen over onze privacy, terwijl we de hele tijd met onze moeder, buurvrouw en beste vriendin zitten te discussiëren hier Moeder leeft niet meer, buurvrouw spreekt nauwelijks Nederlands, beste vriendin computert zelden, dus alle privacy hier
[...]
Geen idee, aangezien 1500 stemmen nog geen 20% is van alle actieve forummers van de laatste weken, denk ik dat heel Nederland stiekem een account heeft hier. Zitten we dus allemaal moeilijk te doen over onze privacy, terwijl we de hele tijd met onze moeder, buurvrouw en beste vriendin zitten te discussiëren hier Moeder leeft niet meer, buurvrouw spreekt nauwelijks Nederlands, beste vriendin computert zelden, dus alle privacy hier
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 18 augustus 2010 om 18:16
quote:nouschi schreef op 17 augustus 2010 @ 22:52:
Ik zou dat lijstje even aanpassen mirlo want er klopt niks van. Heb vandaag veel gezien die bij jou onder "weg"staan.
Het lijstje kan beter helemaal weg. Want bij wie er weg zijn heb ik allemaal nog gezien op het forum (evt. onder een andere nick).
Er is weer een topic Afscheidstopic ...................... daar is het voor het echie.
Ik zou dat lijstje even aanpassen mirlo want er klopt niks van. Heb vandaag veel gezien die bij jou onder "weg"staan.
Het lijstje kan beter helemaal weg. Want bij wie er weg zijn heb ik allemaal nog gezien op het forum (evt. onder een andere nick).
Er is weer een topic Afscheidstopic ...................... daar is het voor het echie.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.