Wie is er weg?

13-08-2010 13:16 313 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goed, op basis van de knopjes, ga ik uiteindelijk ook vertrekken. Desondanks wil ik hier bijhouden wie er allemaal vertrokken is van het forum. In deze openingspost probeer ik het bij te houden. Hieronder kan gemeld worden wie er weg is, een argumentatie en het is een vrij land, dus discussie mag ook. Mijn excuses voor het wellicht wat kromme verhaal, maar ik ben tegelijkertijd ook aan het bellen en ben de slechtste multitasker ooit..

Dit zijn dus de mensen die vertrekken naar aanleiding van recente ontwikkelingen op het forum (de knopjes). Mits dit verandert is er de kans dat ze de beslissing intrekken.

Weg van het forum:

Sgaapie

Etosha

Diaantje1971

Michelle90

Meds

Lindy

Yasmijn

Ayla520

loomii

bettywright

arwen173

paaltje

strawberry86

noahtb

dorinke

Denken aan een mogelijk vertrek

ikbenikenikbenertrotsop

Sanmi

Babsjuh

Jessy

_soleil_

Robin78

nummerzoveel

Komt terug onder nieuwe naam

La vie en rose

Bloempje13

Piba

queenie1

Kabouter23

Jumpsje

Zusenzoo

Mariannanas

yathibiyya

BK66

arthemisDCS

Ga je weg?

Totaal aantal stemmen: 146

Ik vertrek! (8%)
Ik kom terug onder nieuwe nick! (11%)
Ik blijf (60%)
Ik weet het nog niet (21%)
Je bedoelt nu als in, nu, op dát moment?

Ok
quote:yasmijn schreef op 13 augustus 2010 @ 16:06:

Als de knopjes weggaan, daar heb ik goede hoop op, dan blijf ik.

Indien niet, dan verdwijnt Yasmijn voorgoed.Dan weet ik wat ik doe zodra er over die knopjes gestemd kan worden. Als ik tegenstem, is de kans groter dat de knopjes verdwijnen, en Yasmijn blijft.
World of Warcraft: Legion
quote:Julus schreef op 14 augustus 2010 @ 00:17:

Art, jij dacht ik ga voor de volledige anonimiteit? Zeg ik probeer onherkenbaar te zijn maar als je zo hard roept weet iedereen straks dat ik Arthemis was
Sorry wist niet dat het zó gevoelig lag . Gevoelige typjes hier op het forum zeg, moet even nadenken of ik hier nog wil blijven.

(niet allemaal tegelijk, denk aan mijn ego)

Mirlo, je lijstje klopt van geen kant , of ben je nog aan het bijwerken?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Mylene, we dan ook een nacht verder he

Zonnetje schijnt, dat zal vast ook meehelpen.
Ik kom ff melden dat ook ik weg ben.

Ik schrijf momenteel al weinig ( zit in Azie) en dat bevalt erg goed eigenlijk.

Als ik thuis ben ga ik de draad naar alle waarschijnlijkheid niet meer oppakken.

Toedeledoki!
Dat vind ik jammer .
Nou ja zeg, ben ik eventjes op vakantie is het hier complete chaos!!!! Waarom gaat iedereen weg?! Ik begrijp iets met knopjes en dat er over gestemd kan worden, nou dan stemmen we die toch gewoon naar z'n grootje, die knopjes?

Maar hallo iedereen, alles wat je hier schrijft staat op het grote boze internet, dat kan toch geen nieuws zijn?

(en ik maanden geleden een topic openen over dat viva zo makkelijk te googelen was en toen gebeurde er niets. Maar nou is linken gemakkelijker gemaakt en nu deze ophef. De googlebaarheid lijkt mij nog altijd problematischer)
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Jammer zam!
Ikzelf heb besloten Nick te houden. Reden is te lezen in het vraag het Naomi topic.
@Zamirah, erg jammer, las je graag.
Nou ja zeg! Ga ik ook eens op vakantie, ineens iedereen weg bij thuiskomst. Wat een afknapper.
kijk uit Milo er zijn nu ook lookalike nicks. Ik ben gewoon meds en niet metts
Ik zou dat lijstje even aanpassen mirlo want er klopt niks van. Heb vandaag veel gezien die bij jou onder "weg"staan.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nou sta ik nog steeds onder "denken aan een mogelijk vertrek" maar ik heb daar helemaal nooit over gedacht. Ik zou me dood vervelen zonder forum
quote:S0LEIL schreef op 17 augustus 2010 @ 22:53:

Nou sta ik nog steeds onder "denken aan een mogelijk vertrek" maar ik heb daar helemaal nooit over gedacht. Ik zou me dood vervelen zonder forum Wie niet?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:nouschi schreef op 17 augustus 2010 @ 22:56:

[...]

Wie niet? Geen idee, aangezien 1500 stemmen nog geen 20% is van alle actieve forummers van de laatste weken, denk ik dat heel Nederland stiekem een account heeft hier. Zitten we dus allemaal moeilijk te doen over onze privacy, terwijl we de hele tijd met onze moeder, buurvrouw en beste vriendin zitten te discussiëren hier
quote:S0LEIL schreef op 17 augustus 2010 @ 23:07:

[...]

Geen idee, aangezien 1500 stemmen nog geen 20% is van alle actieve forummers van de laatste weken, denk ik dat heel Nederland stiekem een account heeft hier. Zitten we dus allemaal moeilijk te doen over onze privacy, terwijl we de hele tijd met onze moeder, buurvrouw en beste vriendin zitten te discussiëren hier Moeder leeft niet meer, buurvrouw spreekt nauwelijks Nederlands, beste vriendin computert zelden, dus alle privacy hier
quote:meds schreef op 17 augustus 2010 @ 19:13:

kijk uit Milo er zijn nu ook lookalike nicks. Ik ben gewoon meds en niet mettsGelukkig ben jij niet weg Meds!
Yasmijn is er ook nog. Mooi, want anders kun je het forum wel opdoeken.
quote:nouschi schreef op 17 augustus 2010 @ 22:52:

Ik zou dat lijstje even aanpassen mirlo want er klopt niks van. Heb vandaag veel gezien die bij jou onder "weg"staan.

Het lijstje kan beter helemaal weg. Want bij wie er weg zijn heb ik allemaal nog gezien op het forum (evt. onder een andere nick).

Er is weer een topic Afscheidstopic ...................... daar is het voor het echie.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik ga ook weg... na 9 jaar... maar kom terug hoor
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Als de knoppen blijven ben ik weg. Ik vind dit forum al openbaar genoeg en heb totaal geen behoefte om getweet-hyved-booked-jij'd te worden
En zo hoort het!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven