Wie is er weg?

13-08-2010 13:16 313 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goed, op basis van de knopjes, ga ik uiteindelijk ook vertrekken. Desondanks wil ik hier bijhouden wie er allemaal vertrokken is van het forum. In deze openingspost probeer ik het bij te houden. Hieronder kan gemeld worden wie er weg is, een argumentatie en het is een vrij land, dus discussie mag ook. Mijn excuses voor het wellicht wat kromme verhaal, maar ik ben tegelijkertijd ook aan het bellen en ben de slechtste multitasker ooit..

Dit zijn dus de mensen die vertrekken naar aanleiding van recente ontwikkelingen op het forum (de knopjes). Mits dit verandert is er de kans dat ze de beslissing intrekken.

Weg van het forum:

Sgaapie

Etosha

Diaantje1971

Michelle90

Meds

Lindy

Yasmijn

Ayla520

loomii

bettywright

arwen173

paaltje

strawberry86

noahtb

dorinke

Denken aan een mogelijk vertrek

ikbenikenikbenertrotsop

Sanmi

Babsjuh

Jessy

_soleil_

Robin78

nummerzoveel

Komt terug onder nieuwe naam

La vie en rose

Bloempje13

Piba

queenie1

Kabouter23

Jumpsje

Zusenzoo

Mariannanas

yathibiyya

BK66

arthemisDCS

Ga je weg?

Totaal aantal stemmen: 146

Ik vertrek! (8%)
Ik kom terug onder nieuwe nick! (11%)
Ik blijf (60%)
Ik weet het nog niet (21%)
Jeetje, ben een dagje ff weg. Ik schrik van al die mensen die weg willen gaan. Begrijpen doe ik het, maar wat zal ik het jammer vinden.
quote:sassafras schreef op 13 augustus 2010 @ 17:06:

Wat een gesodemieter weer......

Tis dat ik het eigenlijk spuugzat ben, al dat hysterische gedoe, maar eigenlijk heb ik zin om een topic te openen "en wie blijft er allemaal?".

Ik begrijp werkelijk waar niet hoe naief mensen kennelijk zijn als het om internet gaat. Als je niet wilt dat iets wereldwijd bekend kan worden DAN MOET JE HET NIET OP INTERNET ZETTEN. En dat heeft niets, niemandal, helegaar niets met knopjes te maken.

En dan alle verontwaardiging waarom dit niet met de forummers overlegd is. Ook weer onzin. Viva/Sanoma mag doen en laten wat ze wil met dit forum. Het is hun (commerciële) activiteit waar we zelf verkiezen klant van te zijn. Natuurlijk is het slim van een bedrijf om rekening te houden met de wensen van je gebruikers, maar wij hebben het hier echt niet voor het zeggen, get real! Ze proberen geld te verdienen met dit forum en dat ik hun goed recht, hun bestaansrecht.Jij mag blijven!
quote:Julus schreef op 13 augustus 2010 @ 17:01:

De Kenau..zo denk ik er écht over. Het is maar internet, voor je vermaak. Niets meer en niets minder. En dat daar soms leuke contacten uit voortkomen is leuk.

Ik ook.

En ik ben stomverbaasd over deze 'rel' die nu al dagen duurt.

Dat zulke slimme vrouwen zich daar zo in kunnen verliezen en het 't waard vinden daar zo verschrikkelijk veel tijd in te stoppen. Ja, daar verbaas ik me over.
quote:_Soleil_ schreef op 13 augustus 2010 @ 17:06:

[...]

Nee klopt, heeft niks met de knopjes te maken.

Maar er wordt op allerlei topics nou gepraat over privacy in het algemeen, waarbij er ook berichten zijn van mensen die zeggen dat het allemaal niet zo makkelijk herleidbaar is tot je nick hier en je RL info. Dat is het dus wel. En een nickchange verandert daar niet altijd wat aan (zeker niet als men overal maar gaat schrijven wie men eerst was). Maar dat was altijd al zo.Of het herleidbaar is, ligt in grote mate ook aan jezelf! En als je niet gevonden wilt worden, dan moet je niet schrijven, met of zonder knopjes.
quote:Blackdress schreef op 13 augustus 2010 @ 17:01:

Persoonlijk heb ik er dan geen zin in dat ik daar in voor kom, en iemand via die link vervolgens in mijn geschiedenis gaat wroeten.Maar als je zorgvuldig omgaat met je persoonlijke gegevens, dan vindt niemand jouw geschiedenis maar de geschiedenis van blackdress. En dat is een sprookjesfiguur....
quote:vikki schreef op 13 augustus 2010 @ 16:59:

[...]

Maar je vindt het wel interessant genoeg om te gaan zitten zoeken!

Kijk dat vind ik nu vreemd..........Tja ik dus ook. Hoewel mijn vorige nick niet geheim is, ben ik niet voor niks van naam veranderd. Diegene die de moeite neemt om via een omweg mijn persoonlijke gegevens te gaan googelen, vind ik vreemd. Want waarom in godsnaam zou je dat doen. Maar wat mij betreft laten we het hierbij, okee?
Kijk het is al een stuk rustiger, iedereen bedaard?

Ik vind het oprecht heel erg wat er is gebeurd de afgelopen dagen, maar laten we wel eerlijk en nuchter de zaken blijven bekijken. Dit is zo vaak al gebeurd, en toen riepen ook hele bosstammen van hel en verdoemenis en in the end..post iedereen vrolijk weer door. En gelukkig maar want gezien het aantal forummers is dit gewoon een leuk forum waarmee je je kunt vermaken.. ik zou zeggen; ter lering ende vermaeck en dat blijkt wel weer!!!

Trek je lering uit en pak de draad op!
Vivamp ik doe dat dus niet en daarom weet ik nu nog niet wie je was
quote:Vivamp schreef op 13 augustus 2010 @ 17:11:

[...]

Tja ik dus ook. Hoewel mijn vorige nick niet geheim is, ben ik niet voor niks van naam veranderd. Diegene die de moeite neemt om via een omweg mijn persoonlijke gegevens te gaan googelen, vind ik vreemd. Want waarom in godsnaam zou je dat doen. Maar wat mij betreft laten we het hierbij, okee?

Maak je niet druk, ik zal er niks mee doen. En zoals ik al schreef, ik ben het zo weer kwijt ook. Ik was gewoon even aan het testen nav allerlei berichten hier. Tja, met jouw oude nick kan dat nou eenmaal makkelijk.

Je mag ook wel zoeken op Soleil als je wilt Als je me kent IRL, herken je me meteen vrees ik.
quote:Julus schreef op 13 augustus 2010 @ 17:13:

Vivamp ik doe dat dus niet en daarom weet ik nu nog niet wie je was Ik wil het je best vertellen hoor. Heb je mail, of iets in die trant?
Haha nee Soleil ik zal je niet googelen, beloofd!!
quote:sassafras schreef op 13 augustus 2010 @ 17:10:

[...]

Maar als je zorgvuldig omgaat met je persoonlijke gegevens, dan vindt niemand jouw geschiedenis maar de geschiedenis van blackdress. En dat is een sprookjesfiguur....Dat klopt, en ik ga ook heel zorgvuldig om met mijn prive gegevens, maar als iemand denkt mij uit een bepaalde post te herkennen en diegene gaat vervolgens onder mijn loepje al mijn andere berichten lezen denk ik wel dat ik herkend zou kunnen worden. Vandaar dat ik nu liever met een schone lei begin. Ik ben van mening dat dat sowieso wel oke is na een jaar ofzo.
quote:Vivamp schreef op 13 augustus 2010 @ 17:15:

Haha nee Soleil ik zal je niet googelen, beloofd!!

Haha, bedenk me nu ineens dat je niet eens hoeft te googlen, je kunt gewoon mijn loepje bestuderen

*denkt nu toch ineens aan een nickchange*
Ik vraag me ook altijd af hoe men dat doet zoveel van al die forummers onthouden! Ik kan dat echt niet. Ben al lang blij dat ik mijn eigen nick nog weet :-)

Wat dat betreft verbaas ik me er soms wel over hoe diep het forum bij sommigen zit....
quote:Julus schreef op 13 augustus 2010 @ 17:12:

Kijk het is al een stuk rustiger, iedereen bedaard?

Ik vind het oprecht heel erg wat er is gebeurd de afgelopen dagen, maar laten we wel eerlijk en nuchter de zaken blijven bekijken. Dit is zo vaak al gebeurd, en toen riepen ook hele bosstammen van hel en verdoemenis en in the end..post iedereen vrolijk weer door. En gelukkig maar want gezien het aantal forummers is dit gewoon een leuk forum waarmee je je kunt vermaken.. ik zou zeggen; ter lering ende vermaeck en dat blijkt wel weer!!!

Trek je lering uit en pak de draad op!Mwah, kijk eens in het topic over nicks op nonactief. Er zijn er tientallen al op non actief gezet hoor. Waarvan een deel wel terug is op nieuwe nick.
Blackdress, weet ik. Maar je kunt jezelf zo weer op actief zetten en dat zie ik dus al snel gebeuren. Even nachtje over laten gaan en zie..iedereen komt terug op het oude nest.
Ben ik nu een van weinigen die het loepje goed vind?

Trollen zijn heel simpel herkenbaar en snel te bannen.

Verder is het inderdaad goed dat mensen eens vooraf over hun gedrag nadenken en wat er via Internet allemaal mogelijk is.

Het is nu eenmaal openbaar, ook zonder het loepje.
quote:Julus schreef op 13 augustus 2010 @ 17:23:

Blackdress, weet ik. Maar je kunt jezelf zo weer op actief zetten en dat zie ik dus al snel gebeuren. Even nachtje over laten gaan en zie..iedereen komt terug op het oude nest.Of gewoon met een handigere naam! Kan ook! en ik ben van dat k*t loeppie af
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn, ben jij even doorzichtig!

Eindelijk iemand van wie ik ook eens gelijk doorheb wie je was!
Ik heb trouwens even een google gedaan. Op basis van die informatie heb ik vanalles via ebay gekocht en positief gewaardeerd. Ik weet van niets .

http://feedback.ebay.co.u ... =AllFeedback&myworld=true
quote:Julus schreef op 13 augustus 2010 @ 17:30:

Enn, ben jij even doorzichtig!

Eindelijk iemand van wie ik ook eens gelijk doorheb wie je was!Ja euh hb de wereld niet te verbergen echter bepaalde zaken zijn in een klap opgelost!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Hé, in de poll ontbreekt

"Het maakt me niets uit, want ik heb niets te verbergen."

Dat is mijn antwoord. Ik kan er niet aan deelnemen.
tadaaa

dit topic staat al weer gelinkt op GS
En dat knopje was er nou juist niet
Later is nu
Ik wil niet dat Meds weggaat..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven