Wij roepen wederom een eind weg!

04-12-2017 16:33 2194 berichten
Zo goed Drackie?
Drackie schreef:
21-12-2017 22:32
Ik kijk Over Mijn Lijk, daarbij is nu een uitvaart, en echt, tranen met tuiten. Het werd er niet beter op toen ik me afvroeg hoe het zou zijn als mijn man in die kist zou liggen. Als ik hem zou moeten missen. Wat lijkt me dat afschuwelijk. :'(
:hug:
Nare gedachten hè Drackie...
Ik kan zulke gedachten ook niet van me afzetten als mijn man een epilepsie aanval heeft. Gelukkig heeft hij dat zelden, maar ik ben altijd heel blij als hij er weer onbeschadigd uit is. En daarna ben ik blij dat we er voor elkaar nog kunnen zijn.
Maar meestal hoef ik daar niet aan te denken gelukkig!
Nog even een laatste groet voor vandaag. Ik heb een zere keel als ik hoest en mijn sputum is groen en zo vies van smaak. Mijn afspraak van de dokter maar vervroegd naar morgen want ik ben zo bang dat het naar mijn longen of luchtwegen slaat. Vorig jaar lag ik rond deze tijd 12 dagen in het ziekenhuis met een longaanval en dat wil ik graag voorkomen.
Ik denk dat ik ook wel weet hoe het komt. Vorige week was hier een vriendin met haar kindje en die was wat grieperig en nu stuurde ze een berichtje dat ook zij geveld is door de griep. Ik heb de griepprik gehad en ik voel me gewoon goed en fit maar dat gore sputum en die zere keel zit me dwars.
Ik ga mijn bed induiken, tot morgen Roepers.
Prada, hoe voel je je vandaag?
Laat gauw weten wat Doc gezegd heeft, oké?
Lieve goedemorgen alle roepertjes :rose:
Ik moet vandaag maar een halve dag op kantoor, de baas geeft me een half dagje extra vrij :hyper:
Ik voel me goed Viva, gewoon normaal en fit. Maar oh als ik hoest, dan is mijn keel net een zak met mesjes.
Ik ga sebiet naar de dokter en dan even een rondje boodschappen. Lief dat je erachter vraagt.
Wat lief dat je een half dagje vrij hebt gekregen, dan begint het weekend al snel voor je.
Alle reacties Link kopieren
Kan me voorstellen, Prada, dat iets aan je longen je meer verontrust dan de meesten van ons. Hoop dat het meevalt.
Everything you see I owe to spaghetti!
Zo, mijn rondje gedaan. Er zat toch een piep in mijn luchtwegen dus nu een antibioticakuur van 5 dagen om te voorkomen dat het een acute brochiolitus of longontsteking wordt. Ben blij dat ik nu ben gegaan en niet volgende week vrijdag zoals gepland. Stom hey, maandag nog niets aan de hand bij de longarts en nu dit. Nou ja, eigenlijk is het ook niets natuurlijk. Gelijk maar bloed laten trekken voor de chirurg en mijn medicijnla is ook weer op voorraad.

Deze dame doet niets meer de komende dagen, alleen nog Chinees halen op eerste Kerstdag :proud:
Ik hoop dat de kuur snel aanslaat!

Hier even uitgeroepen: ook de 4e iui poging is helaas niet gelukt :cry:
Ohh Twilight, wat erg voor jullie :'( Ik heb even geen woorden maar ik denk aan je :hug:
Oh wat naar Twilight. :hug:
Shit wat doen mijn bijholtes weer zeer zeg. :nut:

En ik vrees dat de feestdagen er opeens heel anders uit gaan zien nu het erop lijkt dat vanavond (tijdens een aangekondigd gesprek) mijn schoonouders gaan vertellen dat ze gaan scheiden. Ik ben niet bij het gesprek (alleen de kinderen zijn erbij) maar ik ben bloednerveus.
https://www.youtube.com/watch?v=3DSC80W ... e=youtu.be
He Drackie en Twilight, wat een ellende,
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik ben er toch bij vanavond, mijn schoonvader belde net. Nu ben ik zo mogelijk nog nerveuzer.
Drackie schreef:
22-12-2017 18:52
Ik ben er toch bij vanavond, mijn schoonvader belde net. Nu ben ik zo mogelijk nog nerveuzer.
Lieverd, het is niet JOUW scheiding he....en wie weet willen ze gewoon een eindejaarsbonus verdelen :)

@Prada; goed dat je direct in aktie bent gekomen.
Oh Twilight...wat vervelend voor je.
Annapicobella schreef:
22-12-2017 19:04
Lieverd, het is niet JOUW scheiding he....en wie weet willen ze gewoon een eindejaarsbonus verdelen :)

@Prada; goed dat je direct in aktie bent gekomen.
Nee, maar alles gaat daarmee veranderen. Het zou echt heel naar zijn en ik word er echt verdrietig van. Schoonvader klonk verdrietig aan de telefoon en ik hou echt veel van die twee dus dat raakt me. Toen schoonvader met schoonzusje belde en schoonzusje vroeg ‘Is het wat ik denk dat het is?’ was het antwoord ja. Dat zegt genoeg. Verder wilde hij overigens nog niks erover kwijt.
Sterkte Drackie!!

Ben eerst naar de boekwinkel geweest, en toen toch maar gratis boeken bij de bieb gehaald.:)

Zie er nu al tegenop dat ik een nieuwe winterjas moet kopen..Bleh ik vind ze allemaal even lelijk:P
Wat naar Drackie, het is altijd zwaar om te zien hoe mensen zo ver van elkaar verwijderd kunnen raken. Trek het maar niet teveel naar je toe, neem het als het ware waar dan heb j e er niet zo'n last van en heb je meer energie om je man te troosten.Het is ook bepaald geen staaltje diplomatie om daarmee net voor de feestdagen mee aan te komen.
Het hoge woord is eruit. Blijkbaar hebben ze het ook pas gisteren besloten en ze zijn echt helemaal gebroken, dus ik kan me goed voorstellen dar ze gelijk vandaag wilde praten. Het was ontzettend heftig en zwaar, veel verdriet en onmacht, maar ze gaan wel vriendschappelijk uit elkaar. En met kerst gaan we gewoon samen zijn. Al is het maar voor de warmte en steun.
Drackie :hug:
Dankje Prada. Ik kan wel zeggen dat dit het zwaarste jaar was sinds heel erg lang... Begin dit jaar mijn droomstudie op moeten geven, daarna mijn kinderwens op moeten geven, oma’s eindeloze ziekbed, haar overlijden kort geleden, en nu dit... Maar ook mooie dingen: nieuw huis, lieve kittens, maar ook dat huis kopen was een zware weg die veel van me gevraagd heeft. Ik ben echt moe.

Ik hoop zo dat 2018 wat rustiger wordt.
Het is nooit een goed moment voor zo'n bericht. Na de feestdagen vertellen, voelt de familie toch wel aan dat er iets gaande is en wordt het ook een ongemakkelijk samenzijn. Sterkte Drackie, zal ik je dan maar een heel saai 2018 wensen?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
We hebben, toen we thuis kwamen, een hele slappe kerstfilm gekeken. Dat hielp wel om het van me af te zetten. Een saai 2018, ja, daar verlang ik echt naar. Dankjewel.
Knuffel Twilight, beterschap Prada, sterkte Drackie.
:hug: voor allen.
Vandaag zelf weinig te roepen, deze voormiddag naar de afscheidsplechtigheid van een 60-jarige vriendin. Ze was zo ziek...
Vorige zaterdag was het afscheid van mijn ex-baas met wie ik 19 jaar heb samengewerkt. Zo plots gestorven, hij werd amper 59.
anoniem_360208 wijzigde dit bericht op 24-12-2017 22:34
0.31% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven