Wij roepen wederom een eind weg!

donderdag 21 december 2017 om 22:36

donderdag 21 december 2017 om 22:57
Nare gedachten hè Drackie...
Ik kan zulke gedachten ook niet van me afzetten als mijn man een epilepsie aanval heeft. Gelukkig heeft hij dat zelden, maar ik ben altijd heel blij als hij er weer onbeschadigd uit is. En daarna ben ik blij dat we er voor elkaar nog kunnen zijn.
Maar meestal hoef ik daar niet aan te denken gelukkig!
Ik kan zulke gedachten ook niet van me afzetten als mijn man een epilepsie aanval heeft. Gelukkig heeft hij dat zelden, maar ik ben altijd heel blij als hij er weer onbeschadigd uit is. En daarna ben ik blij dat we er voor elkaar nog kunnen zijn.
Maar meestal hoef ik daar niet aan te denken gelukkig!

vrijdag 22 december 2017 om 01:54
Nog even een laatste groet voor vandaag. Ik heb een zere keel als ik hoest en mijn sputum is groen en zo vies van smaak. Mijn afspraak van de dokter maar vervroegd naar morgen want ik ben zo bang dat het naar mijn longen of luchtwegen slaat. Vorig jaar lag ik rond deze tijd 12 dagen in het ziekenhuis met een longaanval en dat wil ik graag voorkomen.
Ik denk dat ik ook wel weet hoe het komt. Vorige week was hier een vriendin met haar kindje en die was wat grieperig en nu stuurde ze een berichtje dat ook zij geveld is door de griep. Ik heb de griepprik gehad en ik voel me gewoon goed en fit maar dat gore sputum en die zere keel zit me dwars.
Ik ga mijn bed induiken, tot morgen Roepers.
Ik denk dat ik ook wel weet hoe het komt. Vorige week was hier een vriendin met haar kindje en die was wat grieperig en nu stuurde ze een berichtje dat ook zij geveld is door de griep. Ik heb de griepprik gehad en ik voel me gewoon goed en fit maar dat gore sputum en die zere keel zit me dwars.
Ik ga mijn bed induiken, tot morgen Roepers.

vrijdag 22 december 2017 om 10:20

vrijdag 22 december 2017 om 14:24
Zo, mijn rondje gedaan. Er zat toch een piep in mijn luchtwegen dus nu een antibioticakuur van 5 dagen om te voorkomen dat het een acute brochiolitus of longontsteking wordt. Ben blij dat ik nu ben gegaan en niet volgende week vrijdag zoals gepland. Stom hey, maandag nog niets aan de hand bij de longarts en nu dit. Nou ja, eigenlijk is het ook niets natuurlijk. Gelijk maar bloed laten trekken voor de chirurg en mijn medicijnla is ook weer op voorraad.
Deze dame doet niets meer de komende dagen, alleen nog Chinees halen op eerste Kerstdag
Deze dame doet niets meer de komende dagen, alleen nog Chinees halen op eerste Kerstdag

vrijdag 22 december 2017 om 16:41
Shit wat doen mijn bijholtes weer zeer zeg. 
En ik vrees dat de feestdagen er opeens heel anders uit gaan zien nu het erop lijkt dat vanavond (tijdens een aangekondigd gesprek) mijn schoonouders gaan vertellen dat ze gaan scheiden. Ik ben niet bij het gesprek (alleen de kinderen zijn erbij) maar ik ben bloednerveus.

En ik vrees dat de feestdagen er opeens heel anders uit gaan zien nu het erop lijkt dat vanavond (tijdens een aangekondigd gesprek) mijn schoonouders gaan vertellen dat ze gaan scheiden. Ik ben niet bij het gesprek (alleen de kinderen zijn erbij) maar ik ben bloednerveus.

vrijdag 22 december 2017 om 19:04
Lieverd, het is niet JOUW scheiding he....en wie weet willen ze gewoon een eindejaarsbonus verdelen

@Prada; goed dat je direct in aktie bent gekomen.
Everything you see I owe to spaghetti!
vrijdag 22 december 2017 om 19:07
Nee, maar alles gaat daarmee veranderen. Het zou echt heel naar zijn en ik word er echt verdrietig van. Schoonvader klonk verdrietig aan de telefoon en ik hou echt veel van die twee dus dat raakt me. Toen schoonvader met schoonzusje belde en schoonzusje vroeg ‘Is het wat ik denk dat het is?’ was het antwoord ja. Dat zegt genoeg. Verder wilde hij overigens nog niks erover kwijt.Annapicobella schreef: ↑22-12-2017 19:04Lieverd, het is niet JOUW scheiding he....en wie weet willen ze gewoon een eindejaarsbonus verdelen
@Prada; goed dat je direct in aktie bent gekomen.

vrijdag 22 december 2017 om 19:33
Wat naar Drackie, het is altijd zwaar om te zien hoe mensen zo ver van elkaar verwijderd kunnen raken. Trek het maar niet teveel naar je toe, neem het als het ware waar dan heb j e er niet zo'n last van en heb je meer energie om je man te troosten.Het is ook bepaald geen staaltje diplomatie om daarmee net voor de feestdagen mee aan te komen.
vrijdag 22 december 2017 om 22:41
Het hoge woord is eruit. Blijkbaar hebben ze het ook pas gisteren besloten en ze zijn echt helemaal gebroken, dus ik kan me goed voorstellen dar ze gelijk vandaag wilde praten. Het was ontzettend heftig en zwaar, veel verdriet en onmacht, maar ze gaan wel vriendschappelijk uit elkaar. En met kerst gaan we gewoon samen zijn. Al is het maar voor de warmte en steun.
vrijdag 22 december 2017 om 23:48
Dankje Prada. Ik kan wel zeggen dat dit het zwaarste jaar was sinds heel erg lang... Begin dit jaar mijn droomstudie op moeten geven, daarna mijn kinderwens op moeten geven, oma’s eindeloze ziekbed, haar overlijden kort geleden, en nu dit... Maar ook mooie dingen: nieuw huis, lieve kittens, maar ook dat huis kopen was een zware weg die veel van me gevraagd heeft. Ik ben echt moe.
Ik hoop zo dat 2018 wat rustiger wordt.
Ik hoop zo dat 2018 wat rustiger wordt.
vrijdag 22 december 2017 om 23:54

zaterdag 23 december 2017 om 06:45
Knuffel Twilight, beterschap Prada, sterkte Drackie.
voor allen.
Vandaag zelf weinig te roepen, deze voormiddag naar de afscheidsplechtigheid van een 60-jarige vriendin. Ze was zo ziek...
Vorige zaterdag was het afscheid van mijn ex-baas met wie ik 19 jaar heb samengewerkt. Zo plots gestorven, hij werd amper 59.

Vandaag zelf weinig te roepen, deze voormiddag naar de afscheidsplechtigheid van een 60-jarige vriendin. Ze was zo ziek...
Vorige zaterdag was het afscheid van mijn ex-baas met wie ik 19 jaar heb samengewerkt. Zo plots gestorven, hij werd amper 59.
anoniem_360208 wijzigde dit bericht op 24-12-2017 22:34
0.31% gewijzigd