Wij roepen wederom een eind weg!

04-12-2017 16:33 2194 berichten
Zo goed Drackie?
Mooi gesproken Anna, helemaal mee eens. :worship:
Anna, helemaal waar.

Drama is voor de onvolwassenen onder ons, hoe oud ze ook zijn.

Ook ik zit met deze kerst alleen en heb het heerlijk naar m'n zin. Net een lange dut gedaan en ga zo eens kijken of ik de televisie kan lastigvallen met iets gezelligs. Nu een lekker deuntje op en een grote beker koffie voor m'n neus.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt goed Cateautje!

Ik heb net boodschappen bij de Lidl gedaan, hoef ik morgen lekker niet:)

Straks nog even auto afspuiten (vieze pekel bah)en bij broer langs.

En dus nog iets verzinnen om met oud/nieuw aan de champagne te kunnen, maar ik vrees dat ik Bob ben.
Sorry, weggehaald omdat blijkbaar mijn schoonfamilie ineens ook weet dat ik hier zit. :|
drackie wijzigde dit bericht op 26-12-2017 17:47
87.45% gewijzigd
Oh, en ik doe elke kerst wat ik wil en gelukkig maken zowel ouders als schoonouders daarvan nooit een probleem. Nu is de situatie alleen vreemd, en we weten nog niet zo goed wat we daarmee moeten.
Heb net Cinderella, ballet, gekeken op BBC. Zo prachtig, maar met een moderne twist want speelde in WOII.
Everything you see I owe to spaghetti!
Vervelend Drackie.
Drackie schreef:
26-12-2017 16:08
Sorry, weggehaald omdat blijkbaar mijn schoonfamilie ineens ook weet dat ik hier zit. :|
:O Oh Drackie, hoe ben je daar achter gekomen? Hopelijk heb je geen vervelende reacties gehad.
prada schreef:
26-12-2017 21:31
:O Oh Drackie, hoe ben je daar achter gekomen? Hopelijk heb je geen vervelende reacties gehad.
Mijn schoonmoeder vroeg wat ik deed op mijn telefoon, of ik weer op Viva zat... En daarna vroeg ze zo ‘hoe gaat het met je?’ alsof ze iets gelezen had. :|
Jeetje, misschien op anoniem en een andere nick nemen? Dan moet je wel even wegblijven anders valt het op. Of vind je het wel goed zo?
Ja, een nieuwe nick is wel een goed idee, maar ik ben wel gehecht aan deze en ik wil niet wegblijven. Even over denken.
Gewoon doen waar je je goed bij voelt lieverd.
Hallo allemaal, ik ben er ook nog, was een dagje bij familie vandaag.
Ik wens iedereen goede moed om dit jaar af te sluiten, of het nu een jaar is waarvan je blij bent dat het afgelopen is, of een jaar dat je nog wel even door had willen laten gaan. Dat jullie allemaal vol goede moed naar het nieuwe jaar kunnen kijken
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Voor jou hetzelfde Nlies :lips:
Ik heb net een nieuwe cavia, een borstel-zeugje, geadopteerd voor in mijn hok. Nu ben ik onderweg naar huis. Ik ben benieuwd hoe de andere cavia's op haar gaan reageren.
Goedemiddag Roepertjes, dit Accountje wipt even binnen om iedereen een knuffel te geven en heeft verder (helaas misschien) niets te roepen ;-))

:bigkiss:
Leuk nieuwe cavia, hopelijk klikt het.

Voor jou hetzelfde Nlies. :rose:

Ik luister effe dit:

https://www.youtube.com/watch?v=JLNvBvJ-F00

lekker relativeren ;-)
Woei! Ik heb net kaartjes besteld voor Cats! De Engelstalige West End productie komt naar Nederland! Woei woei woei! En mijn zus en haar partner gaan ook mee, wat ik heel tof vind, want we doen eigenlijk nooit iets samen.
Ah, wat cool Drackie!
Hawelry, ik vind dit ook wel een goeie
https://www.youtube.com/watch?v=EYo25xpy-2s
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Mooie liedjes, Hawelry en nlies. Het toepasselijke voor mezelf: "ik wil vinden zonder zoeken" - eigenlijk zou ik al blij zijn met vinden als ik zoek, want als ik èrgens een hekel aan heb zijn dingen die kwijt zijn. Of aan dingen waarvan ik niet meer weet of ik ze heb weggegooid.

Met de nieuwe cavia gaat het goed, omdat ze nog zo jong is, werd ze zonder problemen in de groep opgenomen.
Drackie schreef:
27-12-2017 16:43
Woei! Ik heb net kaartjes besteld voor Cats! De Engelstalige West End productie komt naar Nederland! Woei woei woei! En mijn zus en haar partner gaan ook mee, wat ik heel tof vind, want we doen eigenlijk nooit iets samen.
Leuk!
Ik heb al maandenlang kaartjes in mijn bezit van Jochem Myer waar we komend jaar met het hele gezin naar toe gaan.
Leuk Drackie en Aviv, fijn dat ze gelijk goed opgenomen is in de groep.
aviv_13 schreef:
28-12-2017 13:19
Leuk!
Ik heb al maandenlang kaartjes in mijn bezit van Jochem Myer waar we komend jaar met het hele gezin naar toe gaan.
Krijg ADHD verschijnselen als ik dat zenuwachtig type voorbij zie zoeven :@@:
Bimzarellio...what else
Fijn al die theaterkaartjes! Ik vind naar ballet, theater e.d. altijd zo 'luxe'. Heerlijk gevoel: hapje eten, naar het theater, relaxed zitten en alles over je heen laten komen. Ik ga binnenkort met BFF naar Depeche Mode. Andere orde maar leuk jeugdsentiment! En natuurlijk eerst samen eten. Zin in!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven