Wij roepen wederom een eind weg!

04-12-2017 16:33 2194 berichten
Zo goed Drackie?
Fijne kerst roeperts!

Net even kort ouders op koffie gehad, waren natuurlijk gister teruggekomen van vakantie enzo. Heb ze de foto's gegeven, waren ze blij mee.

Dadelijk 150km rijden naar schoonouders om daar te dineren.

Fijne dag allemaal.
Alle reacties Link kopieren
fijne dagen allemaal
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Fijne kerst allemaal!

Ik luister naar de top 2000. :heart:
O ja, de top2000, het is weer zo ver.

Ik krijg net een complimentje van de dirigente van mijn zangkoor binnen. Dan hebben we echt goed gezongen, want die is niet snel tevreden!
Fijne dagen lieverds. :lips:
Ik had een hele mooie boodschap voor jullie gepost, maar iedereen is te lui om een link aan te klikken. Jammer hoor, het komt uit een goed hart.

Dan zo maar: Fijne dagen.
Welke link? Heb ik een post gemist?
Heb 'm aangeklikt hoor Cateau en nog dank daarvoor.
Ben net terug van een eind wandelen. Zo'n beetje als enige single, voor de rest allemaal paartjes of families. Nu lekkere kop thee en een zelfgebakken pasteitje.
Everything you see I owe to spaghetti!
Ik heb hem ook bekeken hoor Cateau.
Ik had hem gemist Cateau, maar ik heb hem nu opgezocht en gekeken. Dankjewel, mooie boodschap inderdaad.
Hèhè gevonden, glad niet gezien. Mooie wensen!
Mijn kerstdiner was eenvoudig maar lekker, behalve de luxe rozemarijncrackers die ik bij de Ecoplaza had gekocht. Ze zagen er heerlijk uit, maar smaakten naar karton. Gelukkig konden we ze links laten liggen, er was zat ander lekkers. Vooral de stoofpeertjes waren goed gelukt.
Mijn kerstdiner was heerlijk. Zo naar uitgekeken en het heeft zo gesmaakt. Morgen nog een keer en de rest heb ik in de diepvries gedaan. Kan ik oudejaars en nieuwjaarsdag nog een keer genieten.
Welterusten allemaal.

Ik ben ingestort, kapot, in duizend stukjes gehakt.
Druppel was zwangere schoonzus hele dag, het doet zoveel pijn dat ik niet waar ik het zoeken moet.
Kan alleen nog maar huilen.

Welterusten ik ben nog wel even op.
Ach lieve Hawelry, wat ontzettend moeilijk. Dikke knuffel voor jou. :hug:
Dankjewel, gelukkig wel wat geslapen. :hug:
Jeetje Hal, wat naar dat het je zo aangreep. :hug:

Even een groephug voor Twilight, Drackie en Hal. :hug:
Ahh wat lief die knuffel! !

Wij hebben vandaag heerlijke relaxdag. Lekker trainingsbroek aan een weinig doen! Heerlijk!
Een warme kroel voor een ieder die het wel gebruiken kan of er ook heerlijk van wil profiteren. :proud:

Ik geloof dat het nu wel veilig is om te stellen dat ik ben gestopt met roken. De laatste dag dat ik heb gedampt was op mijn verjaardag zonder nicotine en heb verder niets meer aangeraakt. Er is geen verlangen, dus zover alles okay.
Daarover ben ik dus heel erg happy. :cheer:
Cateauuuuu, wat goed!!! :cheer2: :cheer2:

Ik stond van de week naast iemand die rookte. Jeetje, wat een gore geur was dat zeg. En dan te bedenken dat ik zelf ook zo geroken heb de afgelopen 35 jaar.
Fijn Cateautje. :yes:

Ik ben die kerstdagen nu wel zat.
Ik ga naar de Lidl en ik ga de auto afspoelen daarna bij broer langs.
En nog een manier verzinnen om met oud/ nieuw champagne te kunnen drinken aangezien ik dan niet met de auto kan.Stom waarom heb ik niet eerder aan een taxi gedacht...
anoniem_180388 wijzigde dit bericht op 26-12-2017 13:55
2.57% gewijzigd
Dank Prada, ja tabak stinkt, dat is een gegeven, maar hoe je het ook wendt of keert, het is ook lekker en dat dampen was gevaarlijk voor mij, met die lekkere smaakjes zat ik de hele dag aan dat ding te lurken, dus ik had er niet veel vertrouwen in dat ik kon stoppen, maar toch gelukt na zoveel pogingen.
Is overigens geen belofte dat ik er nooit meer naar omkijk hoor, ik blijf toch een junk in hart en nieren.
Wat goed Cateau! :cheer2:
drackie wijzigde dit bericht op 26-12-2017 17:47
85.84% gewijzigd
Jemig! Wat een drama bij sommigen.

En wat ben ik dan blij dat ik me bewust niet in drama laat meetrekken, mee doe met Drama-queens of ze opzoek. Ben nog zo blij met mijn Pre Kerstbrunch, waar allebei mijn kinderen aanwezig konden zijn en ook mijn lieve kleine pittige kleindochter. En zelfs zij een hapje mee at van Kerstbrunchdingetjes.

Eerste en Tweede dag alleen thuis en heerlijk! Oprecht en welgemeend. Want hoe vaak liet ik dicteren hoe ik die dagen zou moeten invullen. Dan zat je je bezoek maar uit, want anders waren je ouders weer teleurgesteld (goh...) of je grootouders of weet ik veel wie, maar er werd nooit gevraagd wat ik zou willen.
En reisde je als enige maar weer uren, want zo heurt het. Altijd eenrichtingsverkeer in hoe het heurt.

He...ik zit wel in mijn Foute Kersttrui naar foute discohits te luisteren nu en misschien ga ik zo nog wel een blokje om. Of niet. Mag ik zelf bepalen. Kan ik zelf bepalen.

Jongens (en meisje en alles daartussen in) Het Leven is te kort om het kapot te laten maken door mensen die het misschien beter lijken te hebben of jou die indruk willen geven, die ruzie over jouw hoofd heen maken of willen dat je partij kiest, of willen dat je in driedelig pak met bijpassende tas aanzit aan hun Kerst-idee. Of aan hun idee van Happy Family. Als een simpele voederbak met stro goed genoeg voor Jezus was met Kerstmis, is de hele rest erom heen nonsens.

Doe het volgend jaar compleet anders als je nu verdrietig bent, baalt of niet tevreden.
Everything you see I owe to spaghetti!
Haha, ja, volgend jaar gaan man en ik denk op vakantie met Kerst. Naar de zon.
Lekker relaxen aan het zwembad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven