Wij roepen wederom een eind weg!

04-12-2017 16:33 2194 berichten
Zo goed Drackie?
Hallo allen. :)

Wat een rust hier, in andere jaren zouden mijn hart- en darmspier al een verzakking hebben gehad vanwege al het oorlogsmaterieel dat hier afgestoken werd, maar dit jaar, nauwelijks, sinds vandaag hier en daar een rotje, maar de bombardementen blijven uit.
Ben benieuwd wat het morgenavond gaat worden dan.
prada schreef:
29-12-2017 23:14
Oh Aviv, dat had ik vorige week.
Na hoeveel dagen was je er weer vanaf?
Alle reacties Link kopieren
Hier is het heerlijk rustig. Af en toe hoor ik wat in de verte. Morgen zal er in de buurt wel wat carbid afgestoken worden. Maar dat is op minstens een kilometer afstand. Dus prima.

Ohh ik heb een nieuwe computer, met fatsoenlijke adblocker, dus ik kan weer makkelijk op het forum komen! :) Heerlijk
twilight84 schreef:
30-12-2017 17:30
Hier is het heerlijk rustig. Af en toe hoor ik wat in de verte. Morgen zal er in de buurt wel wat carbid afgestoken worden. Maar dat is op minstens een kilometer afstand. Dus prima.

Ohh ik heb een nieuwe computer, met fatsoenlijke adblocker, dus ik kan weer makkelijk op het forum komen! :) Heerlijk
Oh, jij zit in carbidgebied, tja, dan zal het tot morgenavond wel meevallen. Ik zit hier in een traditionele warzone en normaal gesproken kan ik wennen aan al die keiharde knallen, maar dus niet dit jaar.

Fijn, een nieuwe computer. Is het een desktop of heb je iets genomen voor op schoot?
aviv_13 schreef:
30-12-2017 17:15
Na hoeveel dagen was je er weer vanaf?
3/4 dagen maar ik had een antibioticakuur gekregen. Dus de kriebel was snel weg en ik voelde me niet ziek. Het was meer een opleving van de bronchitus.
anoniem_36795 wijzigde dit bericht op 31-12-2017 19:46
0.19% gewijzigd
Ohjaa carbid schieten is natuurlijk niet een landelijk iets :) Niet bij stil gestaan haha

Nieuwe computer voor op schoot inderdaad :) Lekker languit op het bankje :)
Zo, het oliebollenbeslag staat te rijzen en ondertussen staat de top 2000 aan. Heerlijk genieten. Eigenlijk zou ik het liefste gewoon lekker thuisblijven vandaag, daar geniet ik het meeste van. :$
Ik voel met je mee, Drackie, ik vind het heerlijk ontspannend om door huis te keutelen. Op het ogenblik letterlijk, want ik heb net het caviahok schoongemaakt. Als de cavia's nu eens van de ren het hok ingaan, kan ik de ren ook schoonmaken. Maar kennelijk denken ze, het hok is waar de huisjes staan, dus gaan ze het hok niet in. Straks maar de huisjes weer in het hok zetten om ze op de juiste plaats te krijgen.
Ik wens jullie vast alle goeds voor 2018!
Fijne jaarwisseling allemaal! In elk geval blijf ik volgend jaar echt thuis. Ik vind het gewoon helemaal niet leuk om op deze manier oud en nieuw te vieren. :nut:
Fijne jaarwisseling allen :heart:
Hallo allemaal!

Een heel fijne jaarwisseling gewenst en het allermooiste voor 2018.

Het wordt het jaar van leiderschap en de vraag of het al dan niet verdiend is.
Ik ben reuze benieuwd.
Gelukkig nieuwjaar allemaal!!! :proud:
Gelukkig nieuwjaar! :cheer2:
Afbeelding
Gelukkig Nieuwjaar iedereen!
Gelukkig nieuwjaar met niets dan goeds :lips:
gelukkig nieuwjaar allemaal
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Het enige voornemen waar ik me meestal aan hou, is: uitslapen op nieuwjaarsochtend. Dit jaar lukt zelfs dit voornemen niet, klaarwakker om 07:10....
Gelukkig nieuwjaar!!
Het was bepaald geen voornemen, maar ik had het gewoon zeer naar m'n zin en daardoor ging ik pas na 7 uur slapen met de intentie door te slapen tot 2 uur, maar dat is niet gelukt. Ik heb 6 uurtjes geslapen met tussenpozen. Kwam erachter dat ik steeds wakker werd door een lege maag, dus heb ik om half 11 brood gegeten en toen lukte het doorslapen wel.
Dat is wel een nadeel van dit feest, je hele biologische klok gaat eraan.
Fijn dat je het naar je zin had, Cateautje.
Gelukkig heb ik nog een week vakantie, dus mijn biologische klok hoeft niet direct gereset te worden.
Oh, dat is wel fijn Aviv, de meeste mensen moeten morgen weer werken en die zijn dan helemaal brak en steken daardoor van ellende weer een sigaretje op. Daardoor komt dat, dat gedoe met goede voornemens. :rofl:
Ik drink niet dus hier niet brak :cheer2:
Youp gekeken maar ik vind het lang niet zo leuk meer. Daarna nog even naar de buurtjes, even mijn cadeau-kleindochter knuffelen en de buurtje natuurlijk ook.
Ik ben gelukkig ook niet brak. Ik vond oudejaarsavond niet leuk. Geen oudejaarsconference, wat ik erg leuk vind om te kijken en zelfs de top 2000 moest uit. Geen spelletjes, niks. Ik heb het laatste half uur maar op mijn telefoon met oordopjes geluisterd naar de top 2000. Niet echt gezellig, maar het hoort er voor mij écht bij. Ze gingen toen ineens de laatste 20 minuten van Youp kijken terwijl ik nota bene de enige ben die Youp leuk vindt (maar ik wil de hele show zien, dus ik heb bewust niet gekeken toen ze het einde gingen kijken). Ik vond het een beetje flauw, want ze wisten hoe graag ik juist dat laatste stukje top 2000 wilde horen en toen zette ze iets aan wat ze niet eens leuk vinden. :nut:

Maar goed, dit jaar vier ik oud en nieuw of thuis, of bij mijn ouders. Het is eigenlijk nooit leuk, oud en nieuw met schoonfamilie, en ik zie er elk jaar tegenop. Mijn voornemen is om bij dat soort dingen meer mijn eigen plan te trekken. Gewoon niet gaan als ik niet wil.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven