Wij roepen wederom een eind weg!

04-12-2017 16:33 2194 berichten
Zo goed Drackie?
Alle reacties Link kopieren
Ook als je minder vet op je heupen hebt hoort je bed je geen pijn te 'doen'. Ik heb letterlijk geen vet op mijn heupbeenderen, kan niet op mijn zij op een plank liggen bijvoorbeeld (op mijn zij liggen vraagt sowieso ook om 'iets' tussen mijn knieën, zo niet heb ik blauwe plekken) , maar wel op buigzamere ondergrond. Ik denk dat je lijf nog steeds wat krakkemikkig is en dat in combi met niet goed ondersteund worden 's nachts deze pijnklachten veroorzaakt.
Belangrijk om bij aankoop van een matras te melden of je een zij- buik- of rugslaper bent. Ik ben in principe een zij-slaper, maar dat geeft dus problemen. Ik ga sinds een tijdje op mijn rug liggen en leg een voedingskussen onder mijn benen ter hoogte van mijn knieën. Dat helpt om niet op mijn zij te rollen en toch wat beter te slapen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik kan alleen met een slaaptablet op op mijn andere zij slapen maar die wil ik niet te vaak slikken. Rug is ook geen optie. Kussentje tussen de knieen heb ik altijd al. Vannacht eens proberen om het kussen onder mijn voeten weg te halen. Ik heb het idee dat het van de rug afkomt omdat ik laatst een hernia heb gehad en in al die jaren daarvoor ook met hernia's worstelde.
Maar genoeg geklaagd. Ik ga eens wat dingetjes proberen/uitzoeken. Thanks voor jullie feedback.
Goedemorgen maisjes. Vannacht geslapen zonder het kussen onder mijn voeten. Niet wakker geworden van de pijn, even getest maar doordat ik mijn voeten vrijlaat van het bed dmv het kussen druk ik juist de heup in het matras. Nu wel een gevoelige heup maar te weinig pijn om een pijnstiller te nemen. Dit eens een paar nachten proberen.
Nu even wachten op de pedicure en daarna een rondje sportschool/zonnebank/supermarkt.

Fijne dag lieverds :lips:
Hallo!

Vanmiddag wordt er nieuwe koelkast bezorgd, dus ik heb geluk met het weer, ik zet alles buiten en diepvries-dingen in koeltas met bevroren elementen.
Oude koelkast gaat mee met bezorgers, dan paar uur wachten en mag de stekker erin!
Met wat geluk heb ik geen bedorven waren door het weer!
Dat klinkt goed Prada, hopelijk helpt het ook op de langere termijn!

Vanavond hebben we een spelletjesavond met de schoonfamilie. Door alle spanningen heb ik daar eigenlijk weinig zin in, maar schoonzusje vertrekt zaterdag weer naar Australië, dus dit is de laatste avond die we doorbrengen met z’n allen. Het is nog steeds niet goedgemaakt overigens.

Verder heb ik vandaag weinig plannen.

Fijne dag allemaal!
@Blond, over je bericht heen gelezen. Hopelijk ben je wat opgeknapt
@Hal, fijn een nieuwe diepvries. Ik maak de diepvries altijd schoon als het heel koud is en zet de bakken dan ook buiten.
@Drackie, weet je nog het gezegde wat ik je laatst liet lezen? Probeer dat aan te houden.

Een heerlijk middagdutje gedaan na een drukke morgen. En weer pijnvrij. Ik denk dat dat kussen weghalen een goed idee was.

Avondeten, zoetzure kip, vers van de slager en rijst. Wat eten jullie?
Wat een vreemd gevoel geeft dat zeg.

Ik schreef vorige week dat er een dode is gevallen bij een woningbrand bij mij in de straat. Nu krijg ik net een mailtje van een neef van mij met het bericht dat een andere neef van de week door een woningbrand om het leven is gekomen.
Dat zijn er twee in een week. Het komt zo wel heel erg dichtbij.
Wat naar Cateautje.
Op de rampen-website van de regio worden de laatste tijd ook heel veel branden gemeld.
Ik laat nu nooit meer mijn mobiel 's nachts in het stopcontact opladen en de (weinig gebruikte, toch wel oude) wasdroger is de deur uit, maar droom nog wel eens dat ons huis in brand staat en dat ik de cavia's niet redden kan. Kennelijk zijn in mijn dromen de rest van het gezin altijd prima in staat zich te redden.
Ja dank Prada. Moet ik zeker blijven onthouden, maar het is wel lastig soms.

Heftig Cateau, gecondoleerd!

Ik heb weer crackers gegeten. :rofl: Voor vanavond ga ik nog wat druiven en kaas halen, omdat ik dat mag eten en ik me dan in elk geval niet te buiten ga aan de chips die ongetwijfeld op tafel zal staan.
Cateautje: Tijdje geleden werd collega van man wakker gemauwd door zijn kat. Huis stond in brand! Kat en collega zijn ongedeerd, maar de schade is enorm. Die kat zou van mij elke dag een 5 bakken menu met sterren krijgen!
@Prada: Ik heb gelukkig minder buikpijn (Crohn), de rust en ontspanning doen me goed. Ik heb vanmiddag lekker op een bankje in de zon gezeten en ik was verbaasd hoe krachtig dat zonnetje al is! Net wat soep gegeten en dat lijkt goed te gaan :yes: Hoop dat het tij weer gekeerd is en ik weer wat meer energie opdoe!
Cateautje schreef:
08-02-2018 17:47
Wat een vreemd gevoel geeft dat zeg.

Ik schreef vorige week dat er een dode is gevallen bij een woningbrand bij mij in de straat. Nu krijg ik net een mailtje van een neef van mij met het bericht dat een andere neef van de week door een woningbrand om het leven is gekomen.
Dat zijn er twee in een week. Het komt zo wel heel erg dichtbij.

Jeetje Cateau, dat is wel heftig nieuws. Gecondoleerd. En wat bizar dat er twee uit je naaste omgeving door brand om het leven zijn gekomen.
prada schreef:
08-02-2018 18:35
Jeetje Cateau, dat is wel heftig nieuws. Gecondoleerd. En wat bizar dat er twee uit je naaste omgeving door brand om het leven zijn gekomen.
Dank je Prada.
Ja, is een raar toeval waar ik jubeltenen van krijg.
Oudblond schreef:
08-02-2018 18:33
Cateautje: Tijdje geleden werd collega van man wakker gemauwd door zijn kat. Huis stond in brand! Kat en collega zijn ongedeerd, maar de schade is enorm. Die kat zou van mij elke dag een 5 bakken menu met sterren krijgen!
@Prada: Ik heb gelukkig minder buikpijn (Crohn), de rust en ontspanning doen me goed. Ik heb vanmiddag lekker op een bankje in de zon gezeten en ik was verbaasd hoe krachtig dat zonnetje al is! Net wat soep gegeten en dat lijkt goed te gaan :yes: Hoop dat het tij weer gekeerd is en ik weer wat meer energie opdoe!
Jawel, dat is een rosbiefkat. :)
aviv_13 schreef:
08-02-2018 18:27
Wat naar Cateautje.
Op de rampen-website van de regio worden de laatste tijd ook heel veel branden gemeld.
Ik laat nu nooit meer mijn mobiel 's nachts in het stopcontact opladen en de (weinig gebruikte, toch wel oude) wasdroger is de deur uit, maar droom nog wel eens dat ons huis in brand staat en dat ik de cavia's niet redden kan. Kennelijk zijn in mijn dromen de rest van het gezin altijd prima in staat zich te redden.
Ik doe alles overdag, ook mijn mobiel opladen en als ik eens in de avond de droger aan heb staan, dan is de kamerdeur open. Het is gebeurd voor je er erg in hebt.
Ahhhh! Ik ben in 3-D vereeuwigd! Laatst bij een bijeenkomst van het werk heb ik een 3-D foto laten maken, zomaar omdat het aangeboden werd. Maar mijn PA heeft er een popje van laten printen en dat werd net bezorgd. Ik ben niet van de frutsels maar dit vind ik leuk voor op mijn bureau: Oudblond is er ook als ze er niet is 8-)
En ik bedenk dat poppetjes van man en mij wel leuke cadeautjes voor onze ouders zijn! Weer een onderwerp waar ik niet meer over na hoef te denken!
Schoonzus heeft de silent treatment opgeheven! We doen nu dus gewoon weer normaal tegen elkaar.
@Blond, wat een leuk idee.
@Drackie, fijn dat alles weer normaal is. Hopelijk had je een fijne avond.

Goedemorgen trouwens, weer heerlijk pijnvrij geslapen :zzz:
Ohhhh ik ben zo slecht bezig vandaag. Eetsgewijs dan. Ik heb vanmorgen een saucijzenbroodje op en daarna 2 crackers met kaas en nu net een broodje kroket. :facepalm:
prada schreef:
09-02-2018 15:25
Ohhhh ik ben zo slecht bezig vandaag. Eetsgewijs dan. Ik heb vanmorgen een saucijzenbroodje op en daarna 2 crackers met kaas en nu net een broodje kroket. :facepalm:
Als je niet af en toe smokkelt ga je met je tanden knarsen en verdwijnt het leuke uit het leven, dus ik hoop dat je er van genoten hebt en voldoende verzadigd bent voor de komende periode.
Ik doe trouwens een moord voor een broodje kroket, met dubbel mayonaise.
Het broodje is verboden.
Af en toe moet dat kunnen hoor. Ik ga zondag een taartje eten omdat mijn zus dan jarig is, mag ook gewoon vind ik. Heb me gisteren ook al uiterst netjes gedragen terwijl de rest zat te snacken.

Morgen weer gezond Prada? Dan gewoon lekker van genieten!

Het sneeuwt, maar het is wel miezerig weinig, dus ik denk dat er niks van blijft liggen. Vind ik niet erg overigens.
Ja, morgen maar weer gezond doen.. Ik heb geen frituurpan dus ik heb normaal gesproken ook geen snacks in de diepvries. Maar ik had nu ovenkroketten meegenomen.
Gister vergeten het vlees uit de vriezer te halen, dus nu heb ik niets.

Wat ben ik toch een oen!!!
prada schreef:
09-02-2018 15:25
Lekker toch :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven