Wij roepen wederom een eind weg!

vrijdag 9 februari 2018 om 17:28
Morgenochtend om een uur of 7, als ik naar de W ben geweest dan ga ik weer op de weegschaal en dan kunnen die kilo's beter gemaakt hebben dat ze wegkwamen, wan tik ben het er niet mee eens.
Ik ga die bak water proberen, nuken vind ik maar niks.
vrijdag 9 februari 2018 om 18:37
Drackie fijn dat het toch een gezellige laatste vanond met je schoonzus werd.
Ik heb wederom een hele dag het grote niets aanbeden. Wel een wasje gedraaid en katjes gekamd en nageltjes geknipt dus de heertjes mogen weer gezien worden!
Eten lukt mondjesmaat.
De wereld der gewichtsproblemen is niet eerlijk verdeeld!
#Prada ik moest vanmiddag aan je denken toen ik mijn pyjama weer aantrok en een echt middagdutje in bed ging doen. Heeft deugd gedaan trouwens. En fijn dat het kussen aan je voeteinde weghalen lijkt te helpen!
Ik heb wederom een hele dag het grote niets aanbeden. Wel een wasje gedraaid en katjes gekamd en nageltjes geknipt dus de heertjes mogen weer gezien worden!
Eten lukt mondjesmaat.

#Prada ik moest vanmiddag aan je denken toen ik mijn pyjama weer aantrok en een echt middagdutje in bed ging doen. Heeft deugd gedaan trouwens. En fijn dat het kussen aan je voeteinde weghalen lijkt te helpen!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 9 februari 2018 om 19:42
Ik heb vandaag een dagje zonder maaltijdvervangers geprobeerd om te kijken hoe dat beviel. Ik wil over een paar kilo namelijk overstappen op weight watchers. Nou, het ging best goed, maar ik moet mezelf echt gaan dwingen meer te eten. Want zonder die maaltijdvervangers krijg ik dan 1. tekorten en 2. honger. Het stomme is, ik durf niet meer te eten.
Ik ben zo bang dat het afvallen dan stagneert. En dat klinkt me te obsessief, dus ik moet mezelf maar gaan dwingen en dan gaan zien dat het wel meevalt.
Vanavond ben ik oppassen op mijn neefjes. Ze slapen, dus ik ga denk ik een film kijken en werken aan mijn schrijfopdracht voor de cursus. Dit weekend heb ik namelijk geen tijd (en het moet maandagochtend zijn ingeleverd): morgen eerst schoonzusje naar Schiphol brengen, dan naar de opa van man, ‘s avonds nog een verjaardag van een vriend en zondag viert mijn zus haar verjaardag. Druk weekend dus!

Vanavond ben ik oppassen op mijn neefjes. Ze slapen, dus ik ga denk ik een film kijken en werken aan mijn schrijfopdracht voor de cursus. Dit weekend heb ik namelijk geen tijd (en het moet maandagochtend zijn ingeleverd): morgen eerst schoonzusje naar Schiphol brengen, dan naar de opa van man, ‘s avonds nog een verjaardag van een vriend en zondag viert mijn zus haar verjaardag. Druk weekend dus!
vrijdag 9 februari 2018 om 19:49
Drackie: kijk even na of er een aantal consults bij een diëtiste in je polis zitten en als dat niet het geval is zou ik een afspraak maken met de praktijkondersteuner van je HA. Klinkt voor mij dat je heel gemotiveerd bent maar aan een jojo aan het werken bent. Soms kan een beetje 'inzicht' van buitenaf net het goede knopje raken. Hebben man en ik hier met de relatie met schoonvader: 2 gesprekken met een externe en we zien 'licht' en zien elkaar's hobbels veel beter.

vrijdag 9 februari 2018 om 20:08
@Blond, ja het is echt een verademing dat dat kussen weg is. Probeer maar eens, als je op je zij ligt en je onderbenen optilt druk je automatisch je heup in het matras.
@Drackie, ik snap dat je ondersteuning wilt maar ik zou nu geen financiele verplichtingen aangaan voorlopig. Doe wat Blond zegt, misschien zit het wel in je pakket.
@Drackie, ik snap dat je ondersteuning wilt maar ik zou nu geen financiele verplichtingen aangaan voorlopig. Doe wat Blond zegt, misschien zit het wel in je pakket.
vrijdag 9 februari 2018 om 21:15
Er zit drie uur in de basisverzekering maar dan moet ik mijn eigen risico betalen, dus daar schiet ik vrij weinig mee op. Tenzij ik nog andere zorg nodig heb dit jaar, maar dat is meestal niet zo. Ik weet ook prima hoe het moet hoor, dat is het niet. Ik moet het gewoon doen en die maaltijdvervangers waren echt goed bij wijze van 'reset'. Ik kan nu ineens weer genieten van een boterham ipv dat het altijd maar ongezonde shit moet zijn.
Maar ik moet wel meer eten en dat inzicht heb ik niet nodig, want dat weet ik al.
WW kan trouwens prima zonder lid te worden van het programma hoor. Dat heb ik tijden zo gedaan. Sowieso zou ik niet naar de cursus gaan.

WW kan trouwens prima zonder lid te worden van het programma hoor. Dat heb ik tijden zo gedaan. Sowieso zou ik niet naar de cursus gaan.

zaterdag 10 februari 2018 om 11:24
Officieel moet dat ook hoor, maar er is op internet genoeg informatie te vinden om dat niet te hoeven doen.
Desnoods met een oud puntensysteem (daarvan is meer op internet te vinden). Maar je kunt bijv. ook alleen de boodschappengids kopen, daarin staan alle punten vermeld dus dan heeft dat online programma amper waarde verder.

zondag 11 februari 2018 om 13:47
Wat is het stilletjes hier. Iedereen aan het carnavallen? Hier komt zometeen de grootste stoet van de Noorderkempen voorbij. Precies onder mijn raam dus die ga ik kijken.
Vanmorgen een lasagne from scratch gemaakt en omdat ik altijd veel te veel maak ook maar een schaal voor hulp/vriendin die morgen komt.
Vanmorgen een lasagne from scratch gemaakt en omdat ik altijd veel te veel maak ook maar een schaal voor hulp/vriendin die morgen komt.
anoniem_36795 wijzigde dit bericht op 11-02-2018 18:15
0.33% gewijzigd

zondag 11 februari 2018 om 16:42

zondag 11 februari 2018 om 16:44
zondag 11 februari 2018 om 16:47
Ik had 'em met kippenbouillon gemaakt, maar dan nog: Een kat die tomatensoep eet? En mekkeren toen ik hem uit de pan haalde!

zondag 11 februari 2018 om 16:48
Wel maf inderdaad ja haha. Nooit van gehoord ook. Wel fijn dat de tomatensoep weer uit je kat is

zondag 11 februari 2018 om 17:13
Ik hoop dat de soep al wel was afgekoeld? Geweldig haha!
zondag 11 februari 2018 om 17:48
Ah nog zo'n mafkees! ik heb gedreigd dat ik de volgende keer soepkat gebruik ipv soepkip.twilight84 schreef: ↑11-02-2018 17:45Haha geweldige beesten zijn het ook!
Hier is er ook een dol op hete groente bouillon.
Telkens weer brandt hij zich

zondag 11 februari 2018 om 21:04
Poeh zeg, ik ben moe. Maar nu naar bed gaan is een beetje zinloos. Dan ben ik of tegen middennacht weer klaarwakker, of ik slaap pas tegen middennacht. Ik kan beter tegen 11-en naar bed gaan, dan slaap ik wel vlug.
Druk weekend gehad maar gelukkig een rustig weekje. Morgen komt wel de hulp. Ik ben altijd blij als ze geweest is. Zo heerlijk fris is mijn huis dan weer.
Druk weekend gehad maar gelukkig een rustig weekje. Morgen komt wel de hulp. Ik ben altijd blij als ze geweest is. Zo heerlijk fris is mijn huis dan weer.
zondag 11 februari 2018 om 21:13