Wij roepen wederom een eind weg!

maandag 12 februari 2018 om 10:07
Haha, dat was gewoon een tic. Als ik koude voeten had legde ik ze op dat kussen en zo is dat erin geslopen en is het kussen blijven liggen.twilight84 schreef: ↑12-02-2018 07:22Succes Lise!
Prada wat fijn dat je nu geen last van je heupen hebt? Hoezo dat je dat kussen eigenlijk bij je voeten liggen dan?
Gaaaaaap ik ben nog moe! Maar de nieuwe werkweek is alweer begonnen!

maandag 12 februari 2018 om 11:57
Hè bah, zo slecht geslapen door het zuur, rare dromen ook tussendoor. Ik ben helemaal niet uitgerust. Ik heb altijd wel krijt in huis tegen maagzuur, maar kon het vannacht niet vinden. Ik wist niet dat je jezelf zo vies ga voelen daardoor, raar fenomeen.
Zo maar even naar het Kruidvat, want dit wil ik niet meer
Zo maar even naar het Kruidvat, want dit wil ik niet meer

maandag 12 februari 2018 om 12:26
Haha Lise, dat is ook een optie natuurlijk. Jammer Drackie, nu moet je zelf aan de slag.
Cateau, wat naar dat je zo slecht geslapen hebt. Beter inderdaad dat je wat gaat halen voor je maagzuur, misschien kun je vanmiddag nog een dutje doen.
Ik voel me een beetje down. Ik weet niet waarom maar ik heb een vermoeden. Van de week toegezegd tegen buurvrouw dat ik wel meega naar het ziekenhuis omdat ze niemand heeft maar dat brengt wel mijn systeem in de war. Gek is dat toch hey. Ik zit het liefst in mijn comfortzone met duidelijkheid wat ik iedere dag doe.
Verder heb ik al dagen taai slijm in mijn keel wat maar vast blijft zitten.
Nou ja, zometeen komt hulp/vriendin en gaan we lekker aan de slag al heb ik de behoefte om te zeggen dat al die te grote kleding een andere keer wel uitgezocht wordt. Maar ik doe het niet, ik knap altijd op als zij er is dus straks ben ik weer tevreden.
Cateau, wat naar dat je zo slecht geslapen hebt. Beter inderdaad dat je wat gaat halen voor je maagzuur, misschien kun je vanmiddag nog een dutje doen.
Ik voel me een beetje down. Ik weet niet waarom maar ik heb een vermoeden. Van de week toegezegd tegen buurvrouw dat ik wel meega naar het ziekenhuis omdat ze niemand heeft maar dat brengt wel mijn systeem in de war. Gek is dat toch hey. Ik zit het liefst in mijn comfortzone met duidelijkheid wat ik iedere dag doe.
Nou ja, zometeen komt hulp/vriendin en gaan we lekker aan de slag al heb ik de behoefte om te zeggen dat al die te grote kleding een andere keer wel uitgezocht wordt. Maar ik doe het niet, ik knap altijd op als zij er is dus straks ben ik weer tevreden.

maandag 12 februari 2018 om 13:25
Ik ben een hartige taart/quiche aan het bakken (prei/ham) in mijn nieuwe quichevorm, van de spaaractie van AH. Ik heb niet gespaard maar bij mijn (vrijwilligers)werk van iemand anders 1 volle en een half volle kaart gehad. Via dit forum de halve kaart kunnen aanvullen. Nu heb ik dus een ovenschaal en de quiche/taartvorm.
Ben benieuwd.
Ben benieuwd.

maandag 12 februari 2018 om 13:30
Die comfortzone waar je zo gek op bent, zorgt ervoor dat je een leven leidt dat overeenkomt met het leven van een 80jarige, dus kop op en zorg ervoor dat je er naar uitkijkt om met de buuf mee te gaan en maak er een uitje van, ook al is de aanleiding niet zo leuk.prada schreef: ↑12-02-2018 12:26Haha Lise, dat is ook een optie natuurlijk. Jammer Drackie, nu moet je zelf aan de slag.
Kom op Praad, je bent 46, geen 86, dat duurt nog een half leven, dus adem in, adem uit en de beuk erin.

maandag 12 februari 2018 om 16:09
Haha Cateau, je hebt helemaal gelijk hoor. Maar ik ga er al iedere dag op uit. Het stond gewoon niet op mijn planning en dus niet in mijn systeem. Daar moet ik altijd even aan wennen dan.
Net als naar de dokter gaan. Ik ga om de 2 maanden aan het einde van de maand. Dan komt het even niet in me op om nu te gaan voor dat taaie slijm want volgens mijn planning en systeem ga ik pas eind van de maand.
Lekker gewerkt weer vandaag. Dat geeft een heerlijk voldaan gevoel. En ik ga er zeker een gezellige dag van maken woensdag. Ik kijk even of ik in het ziekenhuis blijf maar als dat tot de avond is dan ga ik met cadeau-kleindochter naar huis en haalt haar man haar s'avonds op.
@Drackie, lekker een quiche. Hopelijk gaat hij smaken.
Net als naar de dokter gaan. Ik ga om de 2 maanden aan het einde van de maand. Dan komt het even niet in me op om nu te gaan voor dat taaie slijm want volgens mijn planning en systeem ga ik pas eind van de maand.
Lekker gewerkt weer vandaag. Dat geeft een heerlijk voldaan gevoel. En ik ga er zeker een gezellige dag van maken woensdag. Ik kijk even of ik in het ziekenhuis blijf maar als dat tot de avond is dan ga ik met cadeau-kleindochter naar huis en haalt haar man haar s'avonds op.
@Drackie, lekker een quiche. Hopelijk gaat hij smaken.

maandag 12 februari 2018 om 18:19
Kheb me aangemeld als zwemvrijwilliger voor een man met een verstandelijke beperking.
Blijkbaar is er geen beroepskracht meer voor.
Voor de rest heb ik het nog steeds kkoud en proesten.(3 weken geleden derde griep deze winter)
En mijn smartphone gooit alle emails in de spambox, dus ik heb wat uit te leggen denk ik:).
Blijkbaar is er geen beroepskracht meer voor.
Voor de rest heb ik het nog steeds kkoud en proesten.(3 weken geleden derde griep deze winter)
En mijn smartphone gooit alle emails in de spambox, dus ik heb wat uit te leggen denk ik:).

maandag 12 februari 2018 om 19:42
Tagliatelli ragout bolognaise met een salade. Damn wat is dat toch lekker! Ik heb weer een grote pan gemaakt, overgoten met wijn en met flink veel pancetta. Mijn vriezer zit weer vol lekkers!
Miedo wat erg dat er geen profi budget meer is voor dit soort hulp. Het lijkt mij een grote verantwoordelijkheid. Knap dat je het stokkje oppakt! En dat griepgedoe bij jou moet nu maar eens echt naar andere oorden vertrekken!
Miedo wat erg dat er geen profi budget meer is voor dit soort hulp. Het lijkt mij een grote verantwoordelijkheid. Knap dat je het stokkje oppakt! En dat griepgedoe bij jou moet nu maar eens echt naar andere oorden vertrekken!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 12 februari 2018 om 19:46
Ik had ook zo'n dag en ben blij dat er helemaal niets meer op het programma staat vanavond en dat ik alleen maar even pasta moest koken (en met een kokend water kraan gaat dat nog sneller) en wat saus op hoefde te warmen. Ik heb vorige week 2 dagen vrij genomen omdat ik me helemaal niet lekker voelde en maar niet in een 'ritme' kon komen. Ik voel me beter na die rust, maar het leek vanochtend op kantoor alsof ik 3 weken weggeweest was. Ik besefte plots weer hoeveel ik 'ongemerkt' tussen de bedrijven door oppak en regel.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras