Wij roepen wederom een eind weg!

04-12-2017 16:33 2194 berichten
Zo goed Drackie?
prada schreef:
24-03-2018 19:14
:proud:
Hallo slanke den :proud:

Jij bent hard op weg model te worden in paris. Ik ben jaloers. :)
Cateautje schreef:
24-03-2018 19:19
Hallo slanke den :proud:

Jij bent hard op weg model te worden in paris. Ik ben jaloers. :)
:there: :lips:
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi! Dank voor de pcm tip Prada, ik neem zo weinig mogelijk omwille van Crohn maar vond het nu wel het 'risico' waard en ik heb 4 uur geslapen. Toen kwam man thuis en hebben we samen nog een kop thee gedronken en ik heb opnieuw een pcm genomen want dat ging gewoon goed met mijn buik. En weer een paar uur diep geslapen. Vandaag was man vrij en die heeft boodschappen gedaan, gekookt, opgeruimd; kortom de hele boel gedaan en mij in bed gehouden. Ik voel me rustiger en heb veel minder pijn. Ik denk dat de medicijnen eindelijk goed aan het werk zijn. Morgen nog een rustig dagje en maandag naar de HA en weer gewoon vanuit huis het hoognodige aan werk doen.
# Nieuw roepertje: Gil het er maar uit, het kan maar opluchten. Ben natuurlijk wel benieuwd wat je dag zo verrot maakte!
Djeez -40! Heb je een streefgewicht of ga je rustig verder en kijk je waar je je goed voelt? Gefiliciteerd mevrouw mooie schoenen!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Geen dank, blij dat het wat heeft geholpen en dat je wat hebt kunnen rusten/slapen. Lekker dat man je zo geholpen heeft, zo hoort het.
Ik wil er nog 10 kilo af, dan zit ik op 60 kilo maar met 5 kilo er af ben ik ook tevreden.
Heb gesmokkeld en gesmikkeld. Brood met kroketten en mayo, oehhhh, wat heb ik daarvan genoten zeg. :jump:
Oh wat heerlijk Cateau! Ik smokkel doorlopend en daar baal ik van. De weegschaal gaat wel gestaag naar beneden en dat helpt natuurlijk ook niet om minder te gaan smokkelen, want blijkbaar kan het gewoon. Maar ik wil het helemaal niet. :facepalm: Ik moet echt wat ruggengraat gaan kweken.

Er is deze week een boek uitgekomen over de jeugd van mijn moeder, had ik dat verteld? Nogal een heftig boek over haar incestverleden. Ik heb de eerste twee hoofdstukken gelezen en ik hield het al bijna niet droog. :|
Cateautje schreef:
24-03-2018 22:17
Heb gesmokkeld en gesmikkeld. Brood met kroketten en mayo, oehhhh, wat heb ik daarvan genoten zeg. :jump:
Ik vermoed zomaar ovenkroketten. :-9 Fijn dat het gesmaakt heeft.
Dat lijkt me zeker heel heftig Drackie. :hug: Hopelijk kun je het een beetje van je afzetten.
prada schreef:
24-03-2018 22:51
Ik vermoed zomaar ovenkroketten. :-9 Fijn dat het gesmaakt heeft.
Ja joh, daar heb jij me aan gebracht. Je word bedankt.

;-)
Cateautje schreef:
24-03-2018 23:04
Ja joh, daar heb jij me aan gebracht. Je word bedankt.

;-)
:devil:
De goulashkroketten zijn ook heel lekker. De bamihapjes ook, hmm met een beetje maggi. :yum:
prada schreef:
25-03-2018 00:05
:devil:
De goulashkroketten zijn ook heel lekker. De bamihapjes ook, hmm met een beetje maggi. :yum:
Plaaggeest!!! (6)

Zeker die bamihapjes, daar ga ik van kwijlen.
Cateautje schreef:
24-03-2018 22:17
Als je dan toch smokkelt kun je er beter van genieten, beter 1 keer 100 calorieën, waar je van geniet dan 2 keer 50 met iets waarvan je denk mwah, ik heb wel eens iets lekkerders op
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Veel gezongen vandaag.
En een eindje gefietst, maar de koude noordnoordwesten wind was best wel frisjes. De eerste 10 km heen ging ik lekker snel en scheen de zon nog. Ik ging zo snel dat ik al vermoedde dat de terugweg niet zo vlot zou gaan. Maar goed, ik heb weer een frisse neus!
nlies schreef:
25-03-2018 00:43
Als je dan toch smokkelt kun je er beter van genieten, beter 1 keer 100 calorieën, waar je van geniet dan 2 keer 50 met iets waarvan je denk mwah, ik heb wel eens iets lekkerders op
Helemaal eens Nlies. Ik smokkel ook wel eens maar dan wel gelijk iets heel lekkers.
Lekker Aviv. Best een flink stuk wat je gefietst hebt. Fijn dat je ervan genoten hebt en hopelijk dat het zingen beter gaat dan van de week.
Ik weet niet hoe groot je bent Prada, maar 60 a 65 kg klinkt als een heel mooi, gezond gewicht. Tenzij je een smurf bent, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk.
Nog een paar kilo en je kan zeggen dat je ' Oudblond' kwijt bent qua gewicht :mrgreen:
Ik ben 1.61 m Blond maar ik toon langer omdat ik altijd rechtop loop en vaak hakken aan heb.
Ha dat is best grappig ja.
O Prada dan ben je net zo lang als ik. Mijn gewicht varieerde de afgelopen jaren tussen de 63 en 66 kg. Nu weeg ik 63 en lichter zit er niet in, dan moet ik mezelf teveel ontzeggen en dan kom ik van de weeromstuit aan. Maar het is nog altijd beter dan toen ik 16 was, toen woog ik 79 kg.
Dat is ook mijn ideale gewicht Aviv. Tussen de 58 en de 65 dan want ik ben vrij fijn gebouwd. Dus minder dan 58 wordt het echt lelijk en te mager. Daarbij heb ik vrij grote borsten dus dat gaat er ook raar uitzien als ik heel slank ben met een grote cupmaat.
prada schreef:
25-03-2018 19:29
Dat is ook mijn ideale gewicht Aviv. Tussen de 58 en de 65 dan want ik ben vrij fijn gebouwd. Dus minder dan 58 wordt het echt lelijk en te mager. Daarbij heb ik vrij grote borsten dus dat gaat er ook raar uitzien als ik heel slank ben met een grote cupmaat.
Ik ben 10 cm langer en gelukkig 'breed' gebouwd in schouders en heupen. Zo lijkt het nog wat als ik aangekleed ben. Ooit was mijn streefgewicht 58 kg, maar dat heb steeds maar naar beneden bijgesteld. Als ik ooit nog boven de 50 kg kom geef ik een knalfeest!
Grappig dat jij dat ook hebt Prada, dat je langer lijkt! Ik loop ook kaarsrecht (klassieke ballerina geweest) en draag altijd hakken. Zelfs man moet af en toe giechelen hoe klein ik eigenlijk ben als ik op mijn sokjes een zoen kom halen. Maar man is dan ook bijna 2 m.
Ik ben niet echt fijn gebouwd. Natuurlijk kan ik best nog wat kilo's kwijt, maar zelfs als ik 60 kg weeg zie ik er nog breed en grof uit. Brede neus brede schouders, brede heupen.
Mijn man noemt me ook "kleintje".
anoniem_65040f032be10 wijzigde dit bericht op 25-03-2018 19:48
8.63% gewijzigd
Haha herkenbaar. Als iemand vraagt hoe lang ik ben dan geloven ze dat eigenlijk bijna niet.
Ik vind dat je een mooi gewicht heb hoor Aviv.
Een collega van mij is nog kleiner dan ik en da's best gek, iemand waarop ik neer kan kijken. Meestal kijk ik op!
prada schreef:
25-03-2018 19:49
Ik vind dat je een mooi gewicht heb hoor Aviv.
Mijn grootste wens is ook niet direct lichter worden, wel soepeler....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven