Wij roepen wederom een eind weg!

zaterdag 24 maart 2018 om 19:47
Hoihoi! Dank voor de pcm tip Prada, ik neem zo weinig mogelijk omwille van Crohn maar vond het nu wel het 'risico' waard en ik heb 4 uur geslapen. Toen kwam man thuis en hebben we samen nog een kop thee gedronken en ik heb opnieuw een pcm genomen want dat ging gewoon goed met mijn buik. En weer een paar uur diep geslapen. Vandaag was man vrij en die heeft boodschappen gedaan, gekookt, opgeruimd; kortom de hele boel gedaan en mij in bed gehouden. Ik voel me rustiger en heb veel minder pijn. Ik denk dat de medicijnen eindelijk goed aan het werk zijn. Morgen nog een rustig dagje en maandag naar de HA en weer gewoon vanuit huis het hoognodige aan werk doen.
# Nieuw roepertje: Gil het er maar uit, het kan maar opluchten. Ben natuurlijk wel benieuwd wat je dag zo verrot maakte!
Djeez -40! Heb je een streefgewicht of ga je rustig verder en kijk je waar je je goed voelt? Gefiliciteerd mevrouw mooie schoenen!
# Nieuw roepertje: Gil het er maar uit, het kan maar opluchten. Ben natuurlijk wel benieuwd wat je dag zo verrot maakte!
Djeez -40! Heb je een streefgewicht of ga je rustig verder en kijk je waar je je goed voelt? Gefiliciteerd mevrouw mooie schoenen!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

zaterdag 24 maart 2018 om 22:30
Oh wat heerlijk Cateau! Ik smokkel doorlopend en daar baal ik van. De weegschaal gaat wel gestaag naar beneden en dat helpt natuurlijk ook niet om minder te gaan smokkelen, want blijkbaar kan het gewoon. Maar ik wil het helemaal niet.
Ik moet echt wat ruggengraat gaan kweken.
Er is deze week een boek uitgekomen over de jeugd van mijn moeder, had ik dat verteld? Nogal een heftig boek over haar incestverleden. Ik heb de eerste twee hoofdstukken gelezen en ik hield het al bijna niet droog.

Er is deze week een boek uitgekomen over de jeugd van mijn moeder, had ik dat verteld? Nogal een heftig boek over haar incestverleden. Ik heb de eerste twee hoofdstukken gelezen en ik hield het al bijna niet droog.

zondag 25 maart 2018 om 00:43
Als je dan toch smokkelt kun je er beter van genieten, beter 1 keer 100 calorieën, waar je van geniet dan 2 keer 50 met iets waarvan je denk mwah, ik heb wel eens iets lekkerders op
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

zondag 25 maart 2018 om 17:55

zondag 25 maart 2018 om 18:28

zondag 25 maart 2018 om 18:47

zondag 25 maart 2018 om 19:23

zondag 25 maart 2018 om 19:36
Ik ben 10 cm langer en gelukkig 'breed' gebouwd in schouders en heupen. Zo lijkt het nog wat als ik aangekleed ben. Ooit was mijn streefgewicht 58 kg, maar dat heb steeds maar naar beneden bijgesteld. Als ik ooit nog boven de 50 kg kom geef ik een knalfeest!
Grappig dat jij dat ook hebt Prada, dat je langer lijkt! Ik loop ook kaarsrecht (klassieke ballerina geweest) en draag altijd hakken. Zelfs man moet af en toe giechelen hoe klein ik eigenlijk ben als ik op mijn sokjes een zoen kom halen. Maar man is dan ook bijna 2 m.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

zondag 25 maart 2018 om 19:46