Wij roepen wederom een eind weg!

04-12-2017 16:33 2194 berichten
Zo goed Drackie?
Alle reacties Link kopieren
prada schreef:
25-03-2018 19:49
Ik vind dat je een mooi gewicht heb hoor Aviv.
Ik ook, zeker als ik lees hoe je gebouwd bent. Prima in evenwicht en dat vind ik het allerbelangrijkste. Mijn collega lijnt constant terwijl ze een ontzettend mooi vrouwelijk figuur heeft. En dan is ze een kilo of 5 kwijt en dan is dat hele evenwicht weg wegens te dun nekje boven een mooi vol decolleté. Zo jammer dat ze zich niet neer kan leggen bij haar bouw en zich blind staart op cijfertjes op de weegschaal.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
aviv_13 schreef:
25-03-2018 19:51
Mijn grootste wens is ook niet direct lichter worden, wel soepeler....
Yoga heeft me al zoveel soepeler en leniger gemaakt.
prada schreef:
25-03-2018 19:58
Yoga heeft me al zoveel soepeler en leniger gemaakt.
En zwemmen! Van rustig baantjes trekken krijg je lange lenige spieren en het Is ook goed voor je ademhalingstechniek tijdens het zingen Aviv.
Zwemmen deed ik ook graag, maar je wil niet weten waar ik allemaal schimmelinfecties kreeg. Voeten uiteraard, maar ook in mijn oren! Alle schimmel is uit mijn leven sinds ik niet meer zwem.
Dit kwartaal valt yoga van mijn sportschool samen met lesgeven aan mijn kant. Volgend kwartaal weer!
Even roepen: daar heb ik nou zo'n HEKEL aan! Ik stofzuig, kijk om me heen, alles schoon? Ja, alles schoon. Stekker uit het stopcontact snoer oprollen, ik kijk om me heen en zie op zeker twee plekken stof liggen. Dat gebeurt me nu àltijd!
aviv_13 schreef:
25-03-2018 21:18
Even roepen: daar heb ik nou zo'n HEKEL aan! Ik stofzuig, kijk om me heen, alles schoon? Ja, alles schoon. Stekker uit het stopcontact snoer oprollen, ik kijk om me heen en zie op zeker twee plekken stof liggen. Dat gebeurt me nu àltijd!
:rofl: (sorry, herkenbaar)
aviv_13 schreef:
25-03-2018 21:18

:HA:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Hallo daar! Is daar iemand?
Wat een weertje hè? De balkondeur staat open en ik heb lekker het zonnetje in huis.

Hoop dat jullie genieten van de dag, daar is het wel het dagje voor. :)

Ik heb trek in een cappuccino op een terrasje.
Ik ben uitgekeken op mijn winterschoenen. Ik wil lenteschoenen en dito sokken aan!
Ik heb heerlijk van het weer genoten. Ik heb zelfs eventjes in de tuin gewerkt, zonder jas aan!

Dat boek over mijn moeder is haast niet te doen. Ik ben nu over de helft en het is een opeenstapeling van zulke walgelijke dingen dat ik ze in mijn ergste nachtmerries nog niet had kunnen bedenken. Wat heb ik een ongelofelijk zieke familie. En wat ben ik veel te hard tegen mijn moeder geweest, dat ook.
Wat heftig Drackie. Iemand heeft een biografie over je moeder geschreven? (Sorry, heb niet alles meegekregen. Als dat tenminste al in dit topic geroepen is ;-) )
Ja klopt, over haar incestverleden. Echt heel heftig om te lezen. Het is nogal expliciet geschreven ook.
Lijkt me heel confronterend dan. Kun je erover praten met haar?
Niet echt. In elk geval niet inhoudelijk. Ze kan er zelf ook niet echt over praten, daarom schreef ze erover en dat is nu door een schrijfster in een boekvorm gegoten.
Ik ga er steeds verschrikkelijker uitzien :mrgreen: .
Ik heb besloten te stoppen met haar verven.
De weg is steeds een tintje lichter en dan cold turkey uit laten groeien.
Nu heeft het inmiddels een urinekleur :sick: .
Hopelijk ben ik eind van de zomer mijn eigen grijs. Ik ben heel benieuwd wat er vanonder komt. Zilver? Melkboerenhonden-gemeleerd?
We zullen zien.....
O herfstappeltaart, wat dapper! Ik heb de eerste stap, een tintje lichter, ook al gezet, maar durf niet verder. Ben zo bang een ècht oude kop te krijgen. Maar ja, ik krijg toch ook steeds meer rimpeltjes, dus op een gegeven moment past de haarkleur niet meer bij het aantal rimpels.
Volgens de kapster heb ik nog aardig wat donker haar, maar ik zie ook zelf heel wat grijs. Telkens een tintje lichter is ook weer onhandig bij veel donkere lokken.
Ik kleur al zowat 10 jaar niet meer. Zo vanaf mijn veertigste ongeveer. Ik was donkerbruin, maar werd al grijs vanaf mijn 17de. Nu is mijn dekhaar zo'n beetje honingkleurig en alles eronder heeft van wit, grijs tot zilvertinten. Een mooie melange. En als ik het opsteek staat het prachtig. Los ziet het er nog niet zo leuk uit door de kleur die nog in het dekhaar zit. Maar ach, los vind ik alleen mooi als ik een boblijn heb en mijn haren zijn nu echt lang en ik kan er een mooie wrong of knot van maken. En zodra dat dekhaar ook grijzer wordt ga ik weer even voor een kort kapsel om daarna uit te komen op een messcherpe bob.
Ik ben nog niet grijs gelukkig. Wel vond een vriendin een maand voor mijn dertigste verjaardag mijn eerste grijze haar. Voor zover ik weet is het tot nu toe bij die ene gebleven. Ik ben er nog niet klaar voor hoor. Ik heb ook een hekel aan haar verven, vooral aan het bijhouden ervan.

Ik wil paaseitjes toevoegen aan mijn bestelling bij de AH die morgen komt, maar de paaseitjes die ik wil zijn uitverkocht. :furious: En ik wil alleen die! Misschien ga ik morgen maar even in de stad kijken bij de AH, ik moet toch nog wat terugbrengen bij de Hema.

Ik heb van de week op Facebook een oproepje geplaatst of iemand mijn heg kan inkorten. Het ding is ongeveer een meter te hoog en er valt niet meer doorheen te komen met een heggenschaar (ook niet met een elektrische). Vanavond is er een hovenier komen kijken. Gelijk gevraagd of hij ook de vijver kan weghalen. Hij wil beide doen voor +/- 60 euro inclusief afvoeren van de troep. Ik ben helemaal blij. Hij mag later de rest van mijn tuin ook komen doen, absoluut, want het is een bende en ik heb geen hol verstand van tuinieren. Ik heb mijn coniferen blijkbaar al zo goed als gesloopt door ze te ver af te snoeien. :facepalm: Gelukkig vind ik die dingen toch lelijk, dus hij mag ze lekker weghalen. :biggrin:
aviv_13 schreef:
27-03-2018 18:13
O herfstappeltaart, wat dapper! Ik heb de eerste stap, een tintje lichter, ook al gezet, maar durf niet verder. Ben zo bang een ècht oude kop te krijgen. Maar ja, ik krijg toch ook steeds meer rimpeltjes, dus op een gegeven moment past de haarkleur niet meer bij het aantal rimpels.
Volgens de kapster heb ik nog aardig wat donker haar, maar ik zie ook zelf heel wat grijs. Telkens een tintje lichter is ook weer onhandig bij veel donkere lokken.

Ik ben 60 en de laatste jaren ga ik steeds meer vinden dat mijn huid en toch wat "zakkende" gezicht :-? niet meer passen bij het donkerbruine haar wat ik had.
Het maakt mijn gezicht harder en lijnen beter zichtbaar. Ik heb het gevoel dat een lichtere haarkleur mijn uiterlijk ook "lichter"zal maken. Ik weet niet goed hoe ik het uit moet leggen.
Ook lichtere kledingkleuren staan me beter tegenwoordig.
Blond past niet bij me. Niet bij mijn huid en ogen (bruin) en voor mijn gevoel ook niet bij mijn persoon.
Ik hoop dat het grijs in elk geval vlak bij mijn gezicht mooi zilver zal zijn. Als het een somber antracietgrijs wordt, overweeg ik misschien toch weer een kleur maar ik hoop het niet want ik ben het verven meer dan beu.
Ik ben van mokkabruin, via licht goudbruin nu bij middenblond aangeland. Hopelijk doet de zomerzon straks wat bleekwerk en valt de uitgroei minder op....maar ik vrees van niet....
Oudblond schreef:
27-03-2018 19:34
Ik kleur al zowat 10 jaar niet meer. Zo vanaf mijn veertigste ongeveer. Ik was donkerbruin, maar werd al grijs vanaf mijn 17de. Nu is mijn dekhaar zo'n beetje honingkleurig en alles eronder heeft van wit, grijs tot zilvertinten. Een mooie melange. En als ik het opsteek staat het prachtig. Los ziet het er nog niet zo leuk uit door de kleur die nog in het dekhaar zit. Maar ach, los vind ik alleen mooi als ik een boblijn heb en mijn haren zijn nu echt lang en ik kan er een mooie wrong of knot van maken. En zodra dat dekhaar ook grijzer wordt ga ik weer even voor een kort kapsel om daarna uit te komen op een messcherpe bob.

Hoezo is je dekhaar honingkleurig? Is het bruin in blond veranderd in de loop der tijd?
Dag lieve Roepers. Hier gaat het eindelijk de goede kant op. Niet meer zo benauwd en mijn oren zijn ook weer open. Dat was echt bizar, twee dichtgeklapte oren die niet meer open gingen. Ik kon dus zelf niet horen of ik hard of zacht praatte en het was net of ik door een filter moest horen.
Nog wel heel hees maar dat heb ik vaker. Maar al met al ben ik voorzichtig blij :jump:
En net na dit bericht klapt mijn rechteroor weer dicht :'(
herfstappeltaart schreef:
28-03-2018 08:12
Hoezo is je dekhaar honingkleurig? Is het bruin in blond veranderd in de loop der tijd?
Ja dat is veel lichter geworden raar genoeg!
En nu zitten ze beiden weer dicht. Vrijdag terug naar de huisdokter. :steam:
Vervelend Prada. Toch te vroeg gejuicht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven