Wij roepen weer verder!!

09-09-2017 00:26 3006 berichten
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger :proud:

De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.

Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.

Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?

Ik lees het graag. :proud:
Dankjewel.

Hoe was je studiedag?
Cateautje schreef:
11-09-2017 13:51
Ja, het gaat weer goed met me. Ik heb de strijd wel verloren, maar voel me weer veel beter.
Tjonge wat was ik moe, heb gister de hele dag geslapen, Ik heb dat er niet voor over en heb vanmorgen weer een sigaret opgestoken.
Ik moet een keer stoppen, dat weet ik, maar nu nog eventjes niet, daar is mijn leven op dit moment te leeg voor en ik liep tegen de muur op.
Ik hoop volgende week een kat te hebben, dat scheelt dan alweer, dan heb ik iets om me op te richten.
Je kan het moeilijk forceren inderdaad als je merkt dat je leven te leeg is, is het heel erg moeilijk.
:hug:
Hele dag ging het wel qua temperatuur maar nu het zeikt van de regen is het opeens fris.
Trui aan, sokken aan, sloffen aan en plaid
haha, en een mok thee
herfstappeltaart schreef:
11-09-2017 14:09
Jammer, maar alleen jij kunt beoordelen of het op dit moment haalbaar is. :hug:
Tja jammer, maar geen levensbedreigende situatie. Komt wel weer een keertje en dan komt het gewoon goed.
Ik wil er geen drama van maken. :)
Alle reacties Link kopieren
Je omschrijving van hoe je je leven ervaart, dat raakt me. :cry: Het voelt alsof ik in de spiegel kijk.
Everything you see I owe to spaghetti!
Annapicobella schreef:
11-09-2017 15:04
Je omschrijving van hoe je je leven ervaart, dat raakt me. :cry: Het voelt alsof ik in de spiegel kijk.
Tja, tot nu toe geen mogelijkheden om een goede invulling aan mijn leven te geven vanwege chronische ziekte. Toch wil ik iets met mijn leven, kan alleen niet bedenken wat het moet worden dat in mijn leven past.

Als je je verhaal kwijt wilt mag je me mailen, dan kunnen we headbangen en misschien elkaar ondersteunen in het vinden van invulling. :)

Mijn email= hemeltje7@gmail.com Hoor graag van je. :)
Vervelend Cateautje. Inderdaad bezigheden zoeken. maar daar moet je ook het type voor zijn .
Ik ben ook niet zo.n ondernemer.overal bij en aan meedoen.hou al helemaal niet van verplichtingen om b.v een keer per week iets te moeten.🤷‍♀️
Heb ook verder geen hobby's .wel lees ik ontzettend graag. En dat doe ik dus ook alles wat lost en vast zit.
Ook mag ik graag shoppen.en dat doe ik . ook vaak .

Annapicobella ook sterkte met alles

Drackie het komt vast wel goed met de studie en de klas. 👍

Sonja weer gezellig met de twee dochters bezig.
Tot later.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Scheelt natuurlijk ook dat wij met z.n tweeen zijn .en best wel veel onderweg zijn ook.
Al is het nu met dit weer iets minder.
Eet smakelijk allemaal

Mijn wens is uitgekomen, precies vier uur begon het regenen. Nadat ik mijn oudste dochter van school had gehaald :)

Wel een wind nog steeds en zo koud! Heb de jongste maar een winterjasje aangedaan en een winterjas voor mijn oudste meegenomen brrrrrrrr......
Daremanda, mooi dat je het huis hebt. Ook geen onverwachte "verrassingen" meer te verwachten zoals een hypotheek die je niet rond kan krijgen?

Drackie, jammer dat je klas niet zo leuk is. Ik hoop niet dat je veel projecten met klasgenoten moet doen!

Cateautje het valt ook niet mee een lijf dat hunkert naar nicotine te negeren! Ik hoop dat het je lukt te minderen.

Ik ben net terug van de dierenarts. 't caafje is inderdaad verkouden, geen longontsteking en met een beetje geluk is het over een week beter en kan ze dan gekoppeld worden met de andere cavia's. Ik ben blij dat ik snel aan de beurt was, want soms zit zo'n wachtkamer vol met bange beesten die dat luidkeels laten horen. Vandaag een kattengejammer dat dwars door merg en been gaat. Zielig hoor, voor de dierenartsen hun assistenten. Word je dierenarts omdat je van dieren houdt, maar alle dieren die bij je langskomen, krijgen een schurfthekel aan je om alles wat je bij ze moet doen!
sonjavg schreef:
11-09-2017 12:58
Wat een maf kind heb ik toch, van wie zal het hebben.

De jongste is bezig waar ik bezig ben in het huishouden, hoor ik toch iets. Ik kijk, had ze prullenbak leeggegooid in de keuken en die op haar hoofd gezet, loopt ze zwalkend door de keuken al brabbelend :rofl: De grootste lol heeft ze ermee. Zoiets simpels kan veel brengen ook in fantasie.

Wilde juist de afval emmer in de grijze bak leeggooien..
Toegegeven, zo'n emmer is toch een prachtige hoge hoed? Jammer alleen dat-ie voor de ogen zakt!
:thumbsup:
Ik vind het ook koud Sonja .heb mijn winterjassen te voor schijn gehaald . Heb vorig jaar aan het eind van het seizoen n winterjas gekocht. die mij nu te groot is , maar ik heb nog n jas die mij te klein was en nu weer past👍

Ook had ik nog n korte wollen jas.die heb ik vanmiddag in de wasmachine geknikkerd. Is n lichte jas. ik geloof dat ie wel goed gebleven is in de machine .morgen of overmorgen even oppersen en dan bekijken of ie het overleefd heeft.en of ie schoon geworden is . Ben benieuwd.
Gelukkig maar aviv. Straks n blije cavia .😂
aviv_13 schreef:
11-09-2017 17:29
Daremanda, mooi dat je het huis hebt. Ook geen onverwachte "verrassingen" meer te verwachten zoals een hypotheek die je niet rond kan krijgen?

Drackie, jammer dat je klas niet zo leuk is. Ik hoop niet dat je veel projecten met klasgenoten moet doen!

Cateautje het valt ook niet mee een lijf dat hunkert naar nicotine te negeren! Ik hoop dat het je lukt te minderen.

Ik ben net terug van de dierenarts. 't caafje is inderdaad verkouden, geen longontsteking en met een beetje geluk is het over een week beter en kan ze dan gekoppeld worden met de andere cavia's. Ik ben blij dat ik snel aan de beurt was, want soms zit zo'n wachtkamer vol met bange beesten die dat luidkeels laten horen. Vandaag een kattengejammer dat dwars door merg en been gaat. Zielig hoor, voor de dierenartsen hun assistenten. Word je dierenarts omdat je van dieren houdt, maar alle dieren die bij je langskomen, krijgen een schurfthekel aan je om alles wat je bij ze moet doen!
Mijn pup en hond zijn dol op de dierenarts, want dan krijgen ze koekjes. Die brokjes die mijn dierenarts altijd neerlegt als ze een vaccinatie krijgen.

Ook vinden ze de andere dieren in de wachtruimte leuk speelgoed. Ik zit daar altijd met twee over enthousiaste honden :facepalm:
Dan moet mijn dierenarts maar eens op excursie naar jouw dierenarts, want hier zie ik voornamelijk staarten tussen poten!
Ik moet nog brood ophalen, maar het giet stort hoost van de regen, dus geen inundatie. Nee, ik wilde typen "geenzinin", maar autocorrect maakt er inundatie van, nou, daar begint het wel op te lijken!
aviv_13 schreef:
11-09-2017 17:57
Dan moet mijn dierenarts maar eens op excursie naar jouw dierenarts, want hier zie ik voornamelijk staarten tussen poten!
Mijn honden zijn een uitzondering ;)

Over het algemeen zitten de andere dieren er ook met de staart tussen de poten. Maar mijn honden gaan al kwispelen als ze de deur zien/ruiken.
aviv_13 schreef:
11-09-2017 17:29
Nee, wij hebben geen hypotheek maar andere constructie voor financiering dus dat zit wel goed (krijgen ook never problemen met de bank om geld dus echt heel fijn).
We krijgen denk alleen woorden om de opleverdatum :bonk:
Verkoper wil pas 1 jan opleveren voor iets belastingtechnisch voordeel voor hem, maar wij willen half nov (want willen Kerst daar vieren!) maar komt vast wel goed.
Daremanda schreef:
11-09-2017 18:31
Nee, wij hebben geen hypotheek maar andere constructie voor financiering dus dat zit wel goed (krijgen ook never problemen met de bank om geld dus echt heel fijn).
Verkoper wil pas 1 jan opleveren voor iets belastingtechnisch voordeel voor hem, maar wij willen half nov (want willen Kerst daar vieren!) maar komt vast wel goed.
Hoop dat jullie half november erin kunnen, januari is zo maar eerder hoe fijner en het zal leuk zijn kerst vieren in jullie nieuwe huis.
Daremanda schreef:
11-09-2017 18:31
Ik hoop voor je dat je je kerstversiering inderdaad in het nieuwe huis mag ophangen!
@Daremanda, ik hoop dat jullie eruit komen.
@Drackie, misschien groeit de klik nog met je mede-klasgenoten. Zijn er wel van jouw leeftijd?

Ik heb zo lekker gegeten vanavond. Gebakken uien, paprika en tomaat en daar wat kruiden door gedaan en aan het einde in het midden een gebakken ei. Lekker met een stuk naanbrood. Het recept is oorspronkelijk een Turks ontbijt maar het is zwaar voor in de morgen. Nu nog een restje voor morgen, hoef ik alleen een ei te bakken.
Eigenlijk, bedacht ik me daarnet, bevalt zo'n vleesloze dag me wel.
Welterusten allemaal die nog wakker zijn :)

Hier onder de warme dekens kruipen en de oogleden van binnenuit bekijken, doei doei.
sonjavg schreef:
11-09-2017 22:45
Welterusten allemaal die nog wakker zijn :)

Hier onder de warme dekens kruipen en de oogleden van binnenuit bekijken, doei doei.
Slaap lekker Son en alle anderen. Ik duik er ook in :sheep:
Goedemorgen allen! Hebben jullie ook zo heerlijk geslapen?
Eindelijk was het niet te warm in bed en kon ik in één ruk doorsnurken.
Ja ik heb best goed geslapen. Jammer dat de nacht iets te kort was en ik wakker werd met het idee dat het weekend was en ik dus nog even kon blijven liggen. Helaas :$

Ginerva, leef je nog?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven