Wij roepen weer verder!!

09-09-2017 00:26 3006 berichten
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger :proud:

De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.

Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.

Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?

Ik lees het graag. :proud:
FiIee schreef:
10-09-2017 18:45
Ik heb er wel een paar plakjes brood bij :idee:
Dat scheelt inderdaad :yes:
Voor het toetje had ik een recept voor kokoskoek geprobeerd. Helaas heeft-ie nèt vijf minuten te lang in de oven gestaan. Volgens het recept moest - ie nog tien minuten, maar opeens rook het donkerbruin. Helaas was de rand echt te donker, de rest smaakte wel, maar 5 minuten minder was lekkerder geweest.
Alle reacties Link kopieren
sonjavg schreef:
10-09-2017 12:44
Ja beter Daremanda al was het wel moeilijk want had zelf de gedachte om samen oud te worden.
Je gaat niet trouwen met de gedachte we gaan snel weer scheiden. 😥maar tis altijd n verdrietige toestand.
Toen ik nog heel jong was,dacht ik.verliefd verloofd ,getrouwd .kindjes. En dan heb je het gered ,
Nou vergeet het maar. Kan maar weinig stellen die nog altijd gelukkig zijn . Waarvan ik weet dat de man vreemd gaat.
Weer iemand anders waarvan ik weet dat de vrouw met n andere man regelmatig n swingerclub bezoekt .
Het is lang niet altijd makkelijk. maar ja we doen ons best.
in mijn kennissen en vrienden kring rommelt het best regelmatig .
Maar ze doen hun best maar. Ik doe er niet aan mee.heb geen zin in dat soort toestanden.
Heb genoeg wilde tijden beleeft toen ik nog vrijgezel was. pffffffffmoet er niet meer aan denken .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
chrisjoh schreef:
10-09-2017 19:42
Je gaat niet trouwen met de gedachte we gaan snel weer scheiden. 😥maar tis altijd n verdrietige toestand.
Toen ik nog heel jong was,dacht ik.verliefd verloofd ,getrouwd .kindjes. En dan heb je het gered ,
Nou vergeet het maar. Kan maar weinig stellen die nog altijd gelukkig zijn . Waarvan ik weet dat de man vreemd gaat.
Weer iemand anders waarvan ik weet dat de vrouw met n andere man regelmatig n swingerclub bezoekt .
Het is lang niet altijd makkelijk. maar ja we doen ons best.
in mijn kennissen en vrienden kring rommelt het best regelmatig .
Maar ze doen hun best maar. Ik doe er niet aan mee.heb geen zin in dat soort toestanden.
Heb genoeg wilde tijden beleeft toen ik nog vrijgezel was. pffffffffmoet er niet meer aan denken .

Ik heb dat soort bekenden gelukkig niet..... wij zijn bijna 40 jaar getrouwd, regelmatig pittige ruzies, maar altijd zeker van elkaar en heel veel met plezier samen.
Maar we beginnen de uitzondering te worden lijkt het. Ik heb geen oordeel of mening over andermans relatie. Is bij iedereen anders maar vreemdgaan zou bij mij einde huwelijk betekenen. Dan is het vertrouwen weg wat mij betreft.
Alle reacties Link kopieren
Het verven verder wel gelukt dames? En Filee weer schone handen?
Ik laat het altijd bij de kapper doen. High en low lights. En soms het mij te saai wordt gooi ik er n half pakje verf zelf in. Half pakje is net genoeg om de kleur op te frissen ..

Vanmiddag in de auto in mijn voet gestoken door n wesp.het jeukt nog steeds ontzettend . Heb al gekoeld en nestosyl opgesmeerd maar helpt nog niet echt.
Fijne avond allemaal.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
herfstappeltaart schreef:
10-09-2017 19:47
Ik heb dat soort bekenden gelukkig niet..... wij zijn bijna 40 jaar getrouwd, regelmatig pittige ruzies, maar altijd zeker van elkaar en heel veel met plezier samen.
Maar we beginnen de uitzondering te worden lijkt het. Ik heb geen oordeel of mening over andermans relatie. Is bij iedereen anders maar vreemdgaan zou bij mij einde huwelijk betekenen. Dan is het vertrouwen weg wat mij betreft.
Vreemdgaan betekende bij mij einde verloving. En eerlijk gezegd ben ik blij dat ik van die kl**tzak af ben. Wat een rust nu.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij ook herfst.einde relatie .

En Filee ook groot gelijk . 👍
chrisjoh wijzigde dit bericht op 10-09-2017 19:53
36.45% gewijzigd
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Mijn handen zijn minder groen :mrgreen:
Heel Holland Bakt kijken :applause:
Daremanda schreef:
10-09-2017 20:27
Heel Holland Bakt kijken :applause:
Ik ook!!
Alle reacties Link kopieren
Ik wou de postcode loterij kijken .maar heb het geduld er niet voor. Misschien morgen terug kijken ..
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
HHB maken ze een chocoladetaart. Oh wat heerlijk. Om naar te kijken. Want beter maar niet eten.

Cateautje; hoe is je energie vandaag?
Everything you see I owe to spaghetti!
Straks weer Zondag met Lubach!
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Drackie van harte gefeliciteerd.hoop dat je n fijne niet te stressgevoelig dag hebt gehad.
Ik heb n gebakje genomen op zijn gezondjpheid. (Niet goed voor de mijne.maar alla)
🎂🍰🍦🍺🍹🥂🍹🍾
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
aviv_13 schreef:
10-09-2017 21:16
Straks weer Zondag met Lubach!
Ik ga undercover in Nederland kijken.
chrisjoh schreef:
10-09-2017 21:23
Afbeelding

Drackie van harte gefeliciteerd.hoop dat je n fijne niet te stressgevoelig dag hebt gehad.
Ik heb n gebakje genomen op zijn gezondjpheid. (Niet goed voor de mijne.maar alla)
🎂🍰🍦🍺🍹🥂🍹🍾
Dit!
(geen gebakje voor mij, maar he)
Alle reacties Link kopieren
Nee Daremanda.pas je niet meer in je trouwjurk💃😀

Ik moet deze week ook weer oppassen,
Moet volgende week maandag .weer voor n algehele controle.morgenochtend bloedprikken .is dat ook weer gebeurd.
Heb ik altijd zo.n hekel aan. Niet om het prikken ,dat maakt mij niks uit, maar soms zit er zo.n treuzelaaren.en dan kan het zooooo. lang duren , Kan ik niet zo goed tegen .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Fijne avond en welterusten allemaal

Rondje in bad en onder de douche doen weer overleeft, heb gelijk mee gedaan :)

Nu zit ik op de bank, wijntje, kaas en worstplantje met de tv uit... weet niet waar ik moet gaan kijken. Maar even hier lezen en reageren, denk zo naar bed..
Ik kijk nu undercover in Nederland. Net eitjes gekookt voor lunch morgen en ook eentje gegeten omdat ik trek had.
Alle reacties Link kopieren
FiIee schreef:
10-09-2017 21:57
Ik kijk nu undercover in Nederland. Net eitjes gekookt voor lunch morgen en ook eentje gegeten omdat ik trek had.
Ook een lekker een eitje.. mmmm je brengt mij wel op een idee
sonjavg schreef:
10-09-2017 22:12
Ook een lekker een eitje.. mmmm je brengt mij wel op een idee
Ja het was best lekker. Ik heb ze het liefste zacht gekookt en deze was perfect.
Alle reacties Link kopieren
Mijne ligt in een pannetje te koken, zelf ook zacht gekookt dus even nog en niet te lang.

Heb een kookei indicator, tja weet niet hoe zo'n ding heeft. Die kook je mee en hoe witter deze word hoe harder je ei is. Werkt wel perfect!
Alle reacties Link kopieren
Dankjulliewel! Jeetje mina, wat zijn verjaardagen vermoeiend zeg. Ik ben helemaal kapot. Ik ben gelijk mijn bed ingedoken toen de visite weg was. Moet ook wel, want morgen is mijn eerste schooldag! Heel spannend!
sonjavg schreef:
10-09-2017 22:28
Mijne ligt in een pannetje te koken, zelf ook zacht gekookt dus even nog en niet te lang.

Heb een kookei indicator, tja weet niet hoe zo'n ding heeft. Die kook je mee en hoe witter deze word hoe harder je ei is. Werkt wel perfect!
Ik wil zo'n Brutus kookt! eierwekker. Die fluit verschillende liedjes afhankelijk van hoe de eieren zijn.
Alle reacties Link kopieren
Drackie schreef:
10-09-2017 22:29
Dankjulliewel! Jeetje mina, wat zijn verjaardagen vermoeiend zeg. Ik ben helemaal kapot. Ik ben gelijk mijn bed ingedoken toen de visite weg was. Moet ook wel, want morgen is mijn eerste schooldag! Heel spannend!
Nog gefeliciteerd Drackie en ja verjaardag kunnen vermoeid zijn, maar dat betekent dat het gezellig is geweest. Spannend voor morgen, succes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven