Wij roepen weer verder!!
zaterdag 9 september 2017 om 00:26
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger 
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
zondag 8 oktober 2017 om 11:41
Goedemorgen allemaal,
Ik ben weer thuis van het familieweekend. Vanmiddag is de condoleance van oma waar ik wel wat tegenop zie. Morgen ben ik gelukkig ook nog vrij ivm een studiedag van de docenten. Nog even wat tijd voor mezelf. En dan woensdag de begrafenis en donderdag altijd sowieso al vrij, dus het is een kort weekje.
Ik ben weer thuis van het familieweekend. Vanmiddag is de condoleance van oma waar ik wel wat tegenop zie. Morgen ben ik gelukkig ook nog vrij ivm een studiedag van de docenten. Nog even wat tijd voor mezelf. En dan woensdag de begrafenis en donderdag altijd sowieso al vrij, dus het is een kort weekje.
zondag 8 oktober 2017 om 11:45
Sterkte vanmiddag DrackieDrackie schreef: ↑08-10-2017 11:41Goedemorgen allemaal,
zondag 8 oktober 2017 om 20:07
Dan in koor: Joehoeoeoeoeoeoeoe.
Weet je wel, met zo'n hoog tutholastemmetje.
zondag 8 oktober 2017 om 20:34
maandag 9 oktober 2017 om 00:54
maandag 9 oktober 2017 om 09:42
Goedemorgen allemaal
Wat heerlijk onverwachts voor je Drackie en geniet ervan.
Vandaag krijg ik mijn houtkachel
Moet wel even een klein beetje verbouwd worden maar dat gaat wel lukken, meiden zitten op de opvang en school. Als alles klaar is dan even snel een sopje door de woonkamer. Heb nu al zin om te stoken, zelfs nu mijn cv niet aangedaan
Waardoor het vanochtend bij het opstaan koud was in huis en mijn oudste maar met jas aan haar broodje op at hahaha.
Fijne maandag
Wat heerlijk onverwachts voor je Drackie en geniet ervan.
Vandaag krijg ik mijn houtkachel
Fijne maandag