Wij roepen weer verder!!

09-09-2017 00:26 3006 berichten
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger :proud:

De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.

Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.

Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?

Ik lees het graag. :proud:
Alle reacties Link kopieren
Wat gezellig je schoonzusje hier Drackie .al is de aanleiding niet zo fijn .

Ben ook in het huishouden bezig .was .opruimen.stoffen.de alledaagse dingen.
Tis frisjes .maar wel licht ,de zon doet n poging .
chrisjoh wijzigde dit bericht op 09-10-2017 16:07
1.96% gewijzigd
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Druilerigge dag vandaag.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Ik heb meer geluk dan sommige mensen. Ik ben ergens invaller geweest, voor iemand die ziek was en er graag naar toe had gewild. Nou wilde ik er ook graag naar toe, maar ik heb dus meer geluk gehad.
En geheel onvoorbereid heb ik een beroemdheid gesproken, die toevallig naast me kwam zitten, en dat terwijl er iemand was die dat ook graag wilde, maar het niet durfde.
Ik verlang naar de zon. Heb vandaag in de stromende regen op de brommer gezeten, ik was verzopen en nu wil mijn lijf maar niet opwarmen.
Denk dat ik de verwarming een graadje opzet, misschien dat ik dan bijkom, want dit is niks zo.
Doe maar lekker de kachel aan Cateautje. Heb ik net ook gedaan, want ook door de regen gefietst en nat geworden.
Everything you see I owe to spaghetti!
Kijk, dat bedoel ik nou. Bij mij begon het pas te regenen nadat ik mij fiets had weggezet. Weer geluk gehad!
Maar om de pechvogels gerust te stellen, ik moet er nog uit vanavond, dus misschien regen ik nog nat.
aviv_13 schreef:
09-10-2017 19:23
Kijk, dat bedoel ik nou. Bij mij begon het pas te regenen nadat ik mij fiets had weggezet. Weer geluk gehad!
Maar om de pechvogels gerust te stellen, ik moet er nog uit vanavond, dus misschien regen ik nog nat.
Nog genoeg dagen waarop je ongewenst nat kan regenen, dus hoop dat je droog blijft vanavond.
Annapicobella schreef:
09-10-2017 19:16
Doe maar lekker de kachel aan Cateautje. Heb ik net ook gedaan, want ook door de regen gefietst en nat geworden.
Heb hem aangezet en parfum op de verwarming gegoten, nu ruikt het heerlijk in de kamer. Doe ook even waxinelichtjes aan, dan is het helemaal gezellig.
Hoewel ik het heerlijk vind dat het van de week weer 20 graden wordt, kijk ik toch ook wel weer uit naar de knusse wintermaanden en de feestdagen. Vind ik zo gezellig altijd. :)
Cateautje schreef:
09-10-2017 17:34
Ik verlang naar de zon. Heb vandaag in de stromende regen op de brommer gezeten, ik was verzopen en nu wil mijn lijf maar niet opwarmen.
Denk dat ik de verwarming een graadje opzet, misschien dat ik dan bijkom, want dit is niks zo.
Hier redelijk goed weer .n paar spatjes regen..wat n verschil in zo.n klein landje.
Heb de kachel aan.waxine lichtjes branden.gegeten.straks even wassen en klaarmaken voor de nacht.
Makkelijke kleding aan. bankhangen.
Het wordt weer tijd voor grote kaarsen. Denk dat ik morgen of woensdag even naar de Action ga om in te slaan voor de komende maanden. De waxinelichtjes zijn ook bijna op en ik wil ook van die grote, daar heb ik een heel leuk dingetje voor om ze in te zetten.
Yep, ik heb het op m'n heupen. :proud:
Ik heb alweer een poes gevonden, heb alleen nog geen afspraak. Het is een mooie rooie en ik ben verliefd. Ze is 3 jaar en wordt vreselijk gepest door de andere poezenbeesten in huis, dat botert in het geheel niet, dus er wordt een rustig plekje voor haar gezocht. Nou, beter dan bij mij kan het niet, rust alom en alle ruimte voor vertier en languit liggen. Ook is dit een kroelhuis, dus ze komt niets tekort. Ik zit met smart te wachten op een 3de reactie voor een afspraak, het liefst ga ik gelijk morgen. Ik wil haar! :proud:
Toen ik de binnenstad infietste in het donker, begon ik opeens te verlangen naar kerstverlichting, dus dat herken ik.
Cateautje schreef:
09-10-2017 22:20
Ik heb alweer een poes gevonden, heb alleen nog geen afspraak. Het is een mooie rooie en ik ben verliefd. Ze is 3 jaar en wordt vreselijk gepest door de andere poezenbeesten in huis, dat botert in het geheel niet, dus er wordt een rustig plekje voor haar gezocht. Nou, beter dan bij mij kan het niet, rust alom en alle ruimte voor vertier en languit liggen. Ook is dit een kroelhuis, dus ze komt niets tekort. Ik zit met smart te wachten op een 3de reactie voor een afspraak, het liefst ga ik gelijk morgen. Ik wil haar! :proud:
Ik had begrepen dat rooie altijd katers zijn, maar poezen kunnen dus ook, komt dat minder voor?
Ik hoop dat je haar het droomhuis kan geven, Cateautje!
Rode poezen zijn nooit helemaal rood, maar hebben vaak een wit blesje en/of witte pootjes. Het komt inderdaad minder vaak voor.
@ Aviv, Is het beroemd zijn nu een beetje op jou overgeslagen?
@ cateautje, leuk weer een kat in huis,
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Leuk Cateau, ik hoop dat het wat gaat worden!

Morgen weer naar school en pff, ik zie er tegenop. Ik geloof dat ik het eigenlijk helemaal niet zo leuk vind, die opleiding enzo. Maar eigenlijk weet ik gewoon niet echt wat ik vind. Ik zeg wel tegen mensen dat ik het naar mijn zin heb, maar dat is denk ik helemaal niet zo. De klas is niet leuk, de vakken zijn maar zo-zo, de praktijkopdrachten van EHBO kan ik lichamelijk niet eens uitvoeren en ik mis ook nog eens de eindtoets daarvan vanwege de begrafenis (die moet dus in een andere klas en dan zien ze mij daar allemaal debiel doen omdat het lichamelijk niet gaat). Ik zie op tegen nog drie jaar dit, ik zie op tegen stage, ik zie mezelf niet in een dokterspraktijk werken, ik weet gewoon helemaal niet meer waarvoor ik dit doe. Ja, ik weet het wel: alleen maar om een goed gevoel over mezelf te hebben. Want ik ben 100% afgekeurd en dat past alles behalve binnen het plaatje dat ik ooit voor ogen had.
Knuffel drackie, ik herken het wel. Ik ging ook weer studeren terwijl het niet ging (en ik afgekeurd ben) gewoon omdat het in mijn hoofd niet hoorde om zo ''gefaald'' te hebben enzo.
En je doet voor jezelf he, als het niet gaat, als je het niet trekt, als je het niet leuk vindt... allemaal redenen gewoon te stoppen... :hug:
Goedemorgen! :D

Gister uiteindelijk hele leuke dag gehad. :)
's Avonds bij nieuwe huis geweest en deel van de inboedel oude bewoner overgekocht (moest ook wel gezien we heel veel dingen missen :proud: ) onder andere hele mooie eettafel met leren stoelen :yes: en twee industrieele lampen die ik voor nieuwwaarde 219 euro vind overal... ik heb er twee voor 60 :rofl: goeie deal dus!

Vandaag naar de markt, maar veel inkopen ga ik niet doen, want volgende week trouwen en vakantie enzo! :heart:
Het is warm buiten. Denk dat ik vanmiddag maar eens een wandeling ga maken, tenzij ik de poes op kan gaan halen natuurlijk. Ik ben verliefd op dat beessie. Heb helaas nog niets vernomen van de aanbieder en ik heb een hekel aan wachten, zeker in zo'n geval.

Drackie, maak voor jezelf een besluit wat je verder wilt, want doorsukkelen in een situatie waar je ongelukkig van wordt schiet ook niet op. Misschien is er iets anders voor je waar je wel blij van wordt.

Daremanda, het komt nu wel heel dichtbij, haha, wat zal je stralen. :)
Ben benieuwd naar je verhalen als je terug bent van huwelijksreis.
Dit soort dingen doet mij smelten.
Niet zoveel te roepen. Maar wel leuk jullie berichten te lezen. Wil ook iets om te knuffelen of eigenlijk ik wil geknuffeld, gekroeld en weet ik veel geworden. Tegen de kilheid en de eenzaamheid.
Annapicobella schreef:
10-10-2017 10:17
Niet zoveel te roepen. Maar wel leuk jullie berichten te lezen. Wil ook iets om te knuffelen of eigenlijk ik wil geknuffeld, gekroeld en weet ik veel geworden. Tegen de kilheid en de eenzaamheid.
:couple: :cat: :bigkiss: :smooch:

Van de week schijnt het zonnetje lekker en wordt het warm. Laat je kroelen door de warme stralen dan voel je je vast weer een stuk beter. :sun: :daisy: :daisy: :daisy: :daisy: :daisy: :daisy: :daisy:
Goedemorgen allemaal, fijne dinsdag dames en onze naaste n :)

Vandaag de eerste keer mijn houtkachel aangezet, zo heerlijk en die sfeer............. zucht! Wel met hulp van de buurman, cursus houtkachel stoken.
Drackie schreef:
10-10-2017 00:05
Leuk Cateau, ik hoop dat het wat gaat worden!

Morgen weer naar school en pff, ik zie er tegenop. Ik geloof dat ik het eigenlijk helemaal niet zo leuk vind, die opleiding enzo. Maar eigenlijk weet ik gewoon niet echt wat ik vind. Ik zeg wel tegen mensen dat ik het naar mijn zin heb, maar dat is denk ik helemaal niet zo. De klas is niet leuk, de vakken zijn maar zo-zo, de praktijkopdrachten van EHBO kan ik lichamelijk niet eens uitvoeren en ik mis ook nog eens de eindtoets daarvan vanwege de begrafenis (die moet dus in een andere klas en dan zien ze mij daar allemaal debiel doen omdat het lichamelijk niet gaat). Ik zie op tegen nog drie jaar dit, ik zie op tegen stage, ik zie mezelf niet in een dokterspraktijk werken, ik weet gewoon helemaal niet meer waarvoor ik dit doe. Ja, ik weet het wel: alleen maar om een goed gevoel over mezelf te hebben. Want ik ben 100% afgekeurd en dat past alles behalve binnen het plaatje dat ik ooit voor ogen had.
Ga bij je zelf te rade wat je wil Drackie.. als dit alles niet goed voelt en je er ongelukkig van wordt .is het niet oké.
Wees lief voor je zelf .haal je zelf niet naar beneden.
Als je het lichamelijk niet aan kunt .moet je stoppen dat vergt dan te veel van je. Het lijkt of je je zelf moet bewijzen dat je sterk bent.
Liefs :hug:
Cateautje ik hoop dat je de poes vandaag kunt halen. Wordt echt tijd voor je.

Anna ook n :hug: nodig

Sonja .ja ook dat moet je leren. stoken.🤷‍♀️

Daremanda .ja die industrie lampen nieuw zijn peperduur. Mazzeltje dus .

Aviv welke beroemdheid was het.of kun je dat niet vertellen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven