Wij roepen weer verder!!
zaterdag 9 september 2017 om 00:26
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger 
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
woensdag 11 oktober 2017 om 16:29
Ach, ik zit niet te wachten op een verklaring, als het maar werkt. Zelfs als het een placeboeffect zou zijn ben ik er nog blij mee, want ik ben zo wel van de spierpijn en stijfheid af.chrisjoh schreef: ↑11-10-2017 16:24Mooi Drackie.ik hoop dat je nu met n goed gevoel overal op terug kunt kijken.
Ach dat zal ook best Cateautje dat .snap alleen niet hoe dat kan door n stuk zeep welke dan ook.
Zo liep n vroegere buurman altijd met n kastanje in zijn broekzak.tegen reuma.hij zei altijd dat het hielp.
Ja sommige dingen zijn niet te verklaren.
Dat van die kastanje ken ik ook inderdaad.
woensdag 11 oktober 2017 om 16:30
Maakt niet uit als het maar een ouderwets stukje zeep is.Annapicobella schreef: ↑11-10-2017 16:29Ik ben ook een oud wijf, want vandaag jarig dus nog ouder. En las dat dit dan Sunlight zeep moet zijn. Of maakt dat niet uit?
woensdag 11 oktober 2017 om 20:04
Ohhh, een hele dikke proficiatAnnapicobella schreef: ↑11-10-2017 16:29Ik ben ook een oud wijf, want vandaag jarig dus nog ouder. En las dat dit dan Sunlight zeep moet zijn. Of maakt dat niet uit?
woensdag 11 oktober 2017 om 20:27
woensdag 11 oktober 2017 om 21:10
Welgefeliciteerd Annapicobella!Annapicobella schreef: ↑11-10-2017 16:29Ik ben ook een oud wijf, want vandaag jarig dus nog ouder. En las dat dit dan Sunlight zeep moet zijn. Of maakt dat niet uit?
Ik moest voor mijn werk in Utrecht zijn en de vergadering was om vier uur afgelopen, dus ben ik nog even langs winkels geweest. Ik heb namelijk nieuwe nette schoenen nodig waar ik goed op kan lopen en lang kan staan. Niets gevonden. Ik vind de meeste "nette schoenen"-winkels zo leeg. Grote winkels, maar maar een paar soorten schoenen uitgestald op hele lege planken. Misschien heel sjiek, maar als dan m'n smaak er niet tussen zit, kan ik na 5 minuten naar de volgende winkel, want dat zie ik dan heel snel. Weinig keus. En in de volgende winkel staan dan precies dezelfde soort schoenen.
woensdag 11 oktober 2017 om 21:14
Gefeliciteerd Anna!
Ik ben weer thuis, man is nog bij schoonzus maar ik ben ziek (ook dat nog...) dus ik ga lekker even een paar afleveringen Masterchef kijken (met kitten op schoot
) en daarna naar bed.
Ik hoop zo dat alles nu weer snel normaal wordt, want ik ben echt behoorlijk kapot ondertussen.
Ik ben wel trots dat ik ondanks de pizza die ze gingen eten, en de stroopwafels, M&M’s en truffelkruidnoten op tafel, helemaal niets genomen heb. Ik voel me sterk wat betreft mijn dieet. En hoewel ik behoorlijk veel lekkere trek heb, ga ik het níet doen, want ik ben zo ontzettend klaar met dik zijn.
Ik ben weer thuis, man is nog bij schoonzus maar ik ben ziek (ook dat nog...) dus ik ga lekker even een paar afleveringen Masterchef kijken (met kitten op schoot
Ik hoop zo dat alles nu weer snel normaal wordt, want ik ben echt behoorlijk kapot ondertussen.
Ik ben wel trots dat ik ondanks de pizza die ze gingen eten, en de stroopwafels, M&M’s en truffelkruidnoten op tafel, helemaal niets genomen heb. Ik voel me sterk wat betreft mijn dieet. En hoewel ik behoorlijk veel lekkere trek heb, ga ik het níet doen, want ik ben zo ontzettend klaar met dik zijn.
woensdag 11 oktober 2017 om 21:16
Drackie schreef: ↑11-10-2017 21:14Gefeliciteerd Anna!
Ik ben weer thuis, man is nog bij schoonzus maar ik ben ziek (ook dat nog...) dus ik ga lekker even een paar afleveringen Masterchef kijken (met kitten op schoot) en daarna naar bed.
donderdag 12 oktober 2017 om 06:33
Nog gefeliciteerd Anna!!
Lekker Chris, zo'n winkelmiddagje. Het weer is nu niks maar komend weekend wordt het
.
Drackie, lekker bijkomen maar en je emoties tot rust laten komen, knap dat je je dieet zo goed volhoudt!
Cateautje ik ben een vreselijke scepticus op het gebied van dat zeepverhaal enzo, maar als het jou helpt.....placebo-effect is ook effect!
Ik ga straks een paar uur lopen met een vriendin. Ik hoop dat de frisse lucht mijn verstopte hoofd een beetje opfrist.
Fijne dag allemaal!
Lekker Chris, zo'n winkelmiddagje. Het weer is nu niks maar komend weekend wordt het
Drackie, lekker bijkomen maar en je emoties tot rust laten komen, knap dat je je dieet zo goed volhoudt!
Cateautje ik ben een vreselijke scepticus op het gebied van dat zeepverhaal enzo, maar als het jou helpt.....placebo-effect is ook effect!
Ik ga straks een paar uur lopen met een vriendin. Ik hoop dat de frisse lucht mijn verstopte hoofd een beetje opfrist.
Fijne dag allemaal!
donderdag 12 oktober 2017 om 11:50
Ik kwam zo stijf als een plank mijn bed uit en sinds ik zeep heb liggen ben ik zo soepel als een tiener. Ook de pijn in mijn liezen is volledig verdwenen. Ik weet ook niet hoe het kan en het zal me roesten, dan zal het een placeboeffect zijn, het werkt en daar gaat het om.herfstappeltaart schreef: ↑12-10-2017 06:33Nog gefeliciteerd Anna!!
Lekker Chris, zo'n winkelmiddagje. Het weer is nu niks maar komend weekend wordt het.
Cateautje ik ben een vreselijke scepticus op het gebied van dat zeepverhaal enzo, maar als het jou helpt.....placebo-effect is ook effect!![]()
Fijne dag allemaal!
donderdag 12 oktober 2017 om 15:07
Middag allemaal, beetje minder online maar mijn hoofdje doet de laatste tijd zo veel pijn
Huisarts zegt stress, ik zeg welke stress. Maar nu aankijken met rustig aan doen en pijnstilletje. Ook minder achter de pc en tv hangen.
Voor de rest hier gaat het zijn gangetje, jongste is nog op dekingsfase en trekt elke kast open en laden eruit. Heb alles wel een slotje op gedaan maar ja.. de kleine deugniet is zo slim
ze krijgt het open. Oudste heeft een prinsessenfase, zo leuk en fijn. Alles wilt ze hebben als maar een prinses thema heeft, het liefst gaat ze elke dag in een van haar prinsessenjurken naar school. Nou.. dat gaan we maar niet doen maar ze mag wel een jurkje aan nu het nog aan weer goed is. Ze wilt haar kamer ook knal roze hebben, alles dan.. dus.. gaan we ook niet doen.
ga nu iets doen.. lezen hier
Voor de rest hier gaat het zijn gangetje, jongste is nog op dekingsfase en trekt elke kast open en laden eruit. Heb alles wel een slotje op gedaan maar ja.. de kleine deugniet is zo slim
donderdag 12 oktober 2017 om 15:59
Ik spreek er schande van, al zeg ik het zelf. Ben nog steeds niet aan de dag begonnen en zit nog met een ongewassen togus te niksen. Denk ook niet dat er nog iets van komt vandaag, want ik heb eenvoudigweg de moed niet om me te bewegen.
Beetje televisie, beetje Facebook, beetje forummen, ben er zo druk mee dat ik ben vergeten te ontbijten terwijl het al 4 uur is.
Wat een verloren dag!
Maar goed, ik doe niets tegen m'n zin in en heb het tot nu toe prima naar m'n zin gehad, dus het is geen klacht, maar wel schande, maar dat gaf ik al aan.
Beetje televisie, beetje Facebook, beetje forummen, ben er zo druk mee dat ik ben vergeten te ontbijten terwijl het al 4 uur is.
Wat een verloren dag!
Maar goed, ik doe niets tegen m'n zin in en heb het tot nu toe prima naar m'n zin gehad, dus het is geen klacht, maar wel schande, maar dat gaf ik al aan.
donderdag 12 oktober 2017 om 16:10
donderdag 12 oktober 2017 om 16:20
Luie hond!!!prada schreef: ↑12-10-2017 16:10Haha Cateau,Hier exact hetzelfde. Al heb ik dan wel even gedoucht vanmorgen maar ik zit nu ook aan broodje. Alleen havermoutpap op vanmorgen maar daarna een hele lange dut gehouden. Heerlijk zo'n dag. Niks schandaligs aan hoor. Zeker als je andere dagen wel druk bent.
donderdag 12 oktober 2017 om 16:31
Allemaal nog bedankt voor de felicitaties. Heerlijk! Zo'n ouderwets verjaardagsgevoel.
Gisterenavond ook nog, als verrassing, met mijn kinderen en kleinkind uit eten geweest en dat voelde zo hartverwarmend. Maar ook om te zien wat een ontzettend leuke mensen die kinderen van mij geworden zijn.
En ik denk vandaag net zo'n soort dag als Prada en Cateautje. Al heb ik wel gedouched en ben ik op tijd uit bed gekomen. Maar even weinig 'triggers' nodig merk ik. Dus Netflixen, boek lezen, e-mail beantwoorden.
Kan eigenlijk niet wachten totdat ik de waxinelichtjes aan kan doen. Erg toch?
Gisterenavond ook nog, als verrassing, met mijn kinderen en kleinkind uit eten geweest en dat voelde zo hartverwarmend. Maar ook om te zien wat een ontzettend leuke mensen die kinderen van mij geworden zijn.
En ik denk vandaag net zo'n soort dag als Prada en Cateautje. Al heb ik wel gedouched en ben ik op tijd uit bed gekomen. Maar even weinig 'triggers' nodig merk ik. Dus Netflixen, boek lezen, e-mail beantwoorden.
Kan eigenlijk niet wachten totdat ik de waxinelichtjes aan kan doen. Erg toch?
Everything you see I owe to spaghetti!
donderdag 12 oktober 2017 om 16:40
Ik heb vanmorgen lekker buiten gelopen. Begon frisjes maar werd steeds lekkerder.
De rest van de dag ben ik bezig geweest met kleding die bezorgd is weer boos terug te brengen naar het postkantoor.
Bestel je een broek, te klein, bestel je een maat groter.....totaal precies dezelfde maat, ik heb ze op elkaar gelegd en nagemeten....geen verschil...grrrrr. dus nu nog maar een maat groter besteld. Hoop dat die dan goed is want ik wil 'm!
Enne dames....een dagje niksen is helemaal geen schande hoor, daar kun je heerlijk van opknappen
De rest van de dag ben ik bezig geweest met kleding die bezorgd is weer boos terug te brengen naar het postkantoor.
Bestel je een broek, te klein, bestel je een maat groter.....totaal precies dezelfde maat, ik heb ze op elkaar gelegd en nagemeten....geen verschil...grrrrr. dus nu nog maar een maat groter besteld. Hoop dat die dan goed is want ik wil 'm!
Enne dames....een dagje niksen is helemaal geen schande hoor, daar kun je heerlijk van opknappen
donderdag 12 oktober 2017 om 16:54