Wij roepen weer verder!!
zaterdag 9 september 2017 om 00:26
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger 
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
woensdag 11 oktober 2017 om 11:54
Ik wens je een goede dag Drackie en rust.
Prada, geef die chirurg van katoen, je kan het.
Dag luitjes, kijken jullie ook uit naar de mooie warme dagen? Ik kan niet wachten.
Zat net op de kalender te kijken en het duurt nog maar 2 1/2 maand voor kerst en die tijd is zo voorbij. Dan ben ik ook alweer een jaar ouder. Nog even en ik ben krakkemikkig en breekbaar, dan moeten jullie alles 3 keer typen voordat ik het versta. Allerlei kleine gebrekjes en kwaaltjes. IK WORD OUOUOUOUD!!!!!!
Prada, geef die chirurg van katoen, je kan het.
Dag luitjes, kijken jullie ook uit naar de mooie warme dagen? Ik kan niet wachten.
Zat net op de kalender te kijken en het duurt nog maar 2 1/2 maand voor kerst en die tijd is zo voorbij. Dan ben ik ook alweer een jaar ouder. Nog even en ik ben krakkemikkig en breekbaar, dan moeten jullie alles 3 keer typen voordat ik het versta. Allerlei kleine gebrekjes en kwaaltjes. IK WORD OUOUOUOUD!!!!!!
woensdag 11 oktober 2017 om 13:06
Joh...1 bikini...hoeveel tijd kost dat nou
Niet te druk maken, je kan daar alles kopen wat je eventueel vergeten zou hebben.
Everything you see I owe to spaghetti!
woensdag 11 oktober 2017 om 13:37
ja, maak me ook niet druk, nou ja laatste tijd maak ik me om alles drukAnnapicobella schreef: ↑11-10-2017 13:06Joh...1 bikini...hoeveel tijd kost dat nou![]()
![]()
![]()
Niet te druk maken, je kan daar alles kopen wat je eventueel vergeten zou hebben.
zoveel stress om alles dat meer
zal blij zijn als ik in dat vliegtuig zit
even ontspanning
woensdag 11 oktober 2017 om 14:21
@Cateautje, de eerste kerstboom is volgens mijn facebook al gespot. Moet er niet aan denken om die ruim 2 maanden te hebben staan.
De eerste klacht over het glazen huis, dat er hier ook veel zielige kindertjes zijn die geholpen moeten worden ook trouwens.
Heb geantwoord dat de zielige kindjes hier echt niet zouden willen ruilen met de zielige kindjes daar. .
Benieuwd of ik nog reactie krijg: en zo ja, word ik dan ontvriend, of krijg ik nog een lading eigen volk eerst, over me heen. Of zijn er mensen die durven zeggen dat ze het met me eens zijn
De eerste klacht over het glazen huis, dat er hier ook veel zielige kindertjes zijn die geholpen moeten worden ook trouwens.
Heb geantwoord dat de zielige kindjes hier echt niet zouden willen ruilen met de zielige kindjes daar. .
Benieuwd of ik nog reactie krijg: en zo ja, word ik dan ontvriend, of krijg ik nog een lading eigen volk eerst, over me heen. Of zijn er mensen die durven zeggen dat ze het met me eens zijn
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
woensdag 11 oktober 2017 om 14:42
Tja, van mij hoeft het ook niet, zo lang een kerstboom in huis, al is het wel gezellig natuurlijk. Wel heb ik 2 grote kerkkaarsen gekocht bij de Action en die branden nu in de avond heel gezellig in huis en ook mijn openhaardDVD staat aan in de avond, dus ik ben alreeds het sfeertje aan het maken dat feestelijk aandoet.nlies schreef: ↑11-10-2017 14:21@Cateautje, de eerste kerstboom is volgens mijn facebook al gespot. Moet er niet aan denken om die ruim 2 maanden te hebben staan.
Voor beide groepen kinderen moet gezorgd, ook zij die hier leven, want het lijkt misschien alsof zij alles hebben om te overleven, maar er zijn meer dan genoeg kinderen die naar bed gaan met een boterham met hagelslag in hun maag in plaats van een warme maaltijd en dat is niet de bedoeling natuurlijk, dus wat mij betreft worden de opbrengsten gedeeld.
woensdag 11 oktober 2017 om 14:52
Ben ik ook weer eens.
Prada fijn dat de dokter tevreden is.
Daremanda: relax!
Drackie, wat maak je toch een nare tijd mee, sterkte meid.
Cateautje, jammer van de poes, en ja we worden oud, maar dat is fijnnnnnnnn!
Verder heb ik niks te roepen, behalve dat ik het al de hele dag koud heb. Snotneus, hoofdpijn, bleeeeeh.
Prada fijn dat de dokter tevreden is.
Daremanda: relax!
Drackie, wat maak je toch een nare tijd mee, sterkte meid.
Cateautje, jammer van de poes, en ja we worden oud, maar dat is fijnnnnnnnn!
Verder heb ik niks te roepen, behalve dat ik het al de hele dag koud heb. Snotneus, hoofdpijn, bleeeeeh.
woensdag 11 oktober 2017 om 15:03
Ja daar heb je wel gelijk in. Laatst dacht ik nog: "bijna 2018....kan het haast niet geloven, de millennium-wisseling staat me nog bij als de dag van gjsteren".
woensdag 11 oktober 2017 om 15:09
ja en hoe ouder je wordt hoe sneller het lijkt te gaan. Herinner me dat ik op de lagere school een opstel moest schrijven over het jaar 2000. Hoe zou het er dan uitzien? Dat duurde toen nog bijna 40 jaar, nou dat was toen echt een onafzienbare tijd. Nu zijn we al weer bijna de helft van die onafzienbare tijd aan de andere kant van de 2000.herfstappeltaart schreef: ↑11-10-2017 15:03Ja daar heb je wel gelijk in. Laatst dacht ik nog: "bijna 2018....kan het haast niet geloven, de millennium-wisseling staat me nog bij als de dag van gjsteren".
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
woensdag 11 oktober 2017 om 15:52
Oh ja, even voor de oude wijven onder ons.
Ik kreeg vanuit Amerika het advies om bij stijfheid en spierpijn en stuk zeep onder het onderlaken te leggen bij het voeteneind in bed en warempel, het werkt, als een tierelier. Sinds ik dit doe stap ik s`morgens soepeltjes, lenig en pijnvrij mijn bed uit, dus, een aanrader!!!
Ik kreeg vanuit Amerika het advies om bij stijfheid en spierpijn en stuk zeep onder het onderlaken te leggen bij het voeteneind in bed en warempel, het werkt, als een tierelier. Sinds ik dit doe stap ik s`morgens soepeltjes, lenig en pijnvrij mijn bed uit, dus, een aanrader!!!
woensdag 11 oktober 2017 om 16:12
Dit ouwe wijf had dat al eens gehoord.maar was het vergeten.Cateautje schreef: ↑11-10-2017 15:52Oh ja, even voor de oude wijven onder ons.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
woensdag 11 oktober 2017 om 16:20
Herfst .beterschap.
Dare .het komt echt dichtbij nu..
Ben vanmiddag de stad in geweest, heerlijk in mijn eentje..hou ik van.ook wel gezellig met n vriendin,maar in mijn eentje kan ik kijken waar ik wil.en hoe lang ik wil.
Oorbellen gekocht. Ontzettend veel gelopen.van de ene naar de andere kant. heerlijk.ook nog n terrasje gepakt.
Jammer genoeg was het weer niet geweldig .maar het was droog.wel grijs .en best winderig.
Dare .het komt echt dichtbij nu..
Ben vanmiddag de stad in geweest, heerlijk in mijn eentje..hou ik van.ook wel gezellig met n vriendin,maar in mijn eentje kan ik kijken waar ik wil.en hoe lang ik wil.
Oorbellen gekocht. Ontzettend veel gelopen.van de ene naar de andere kant. heerlijk.ook nog n terrasje gepakt.
Jammer genoeg was het weer niet geweldig .maar het was droog.wel grijs .en best winderig.
woensdag 11 oktober 2017 om 16:24
Mooi Drackie.ik hoop dat je nu met n goed gevoel overal op terug kunt kijken.
Ach dat zal ook best Cateautje dat .snap alleen niet hoe dat kan door n stuk zeep welke dan ook.
Zo liep n vroegere buurman altijd met n kastanje in zijn broekzak.tegen reuma.hij zei altijd dat het hielp.
Ja sommige dingen zijn niet te verklaren.
Ach dat zal ook best Cateautje dat .snap alleen niet hoe dat kan door n stuk zeep welke dan ook.
Zo liep n vroegere buurman altijd met n kastanje in zijn broekzak.tegen reuma.hij zei altijd dat het hielp.
Ja sommige dingen zijn niet te verklaren.
woensdag 11 oktober 2017 om 16:29
Ik ben ook een oud wijf, want vandaag jarig dus nog ouder. En las dat dit dan Sunlight zeep moet zijn. Of maakt dat niet uit?Cateautje schreef: ↑11-10-2017 15:52Oh ja, even voor de oude wijven onder ons.
Everything you see I owe to spaghetti!