Wij roepen weer verder!!

09-09-2017 00:26 3006 berichten
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger :proud:

De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.

Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.

Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?

Ik lees het graag. :proud:
Alle reacties Link kopieren
Jaloers op jullie! Ik wil ook niksen!!
Ik heb de hele dag gewerkt, maar was wel een fijn dagje :)

En even een nieuwe broek, trui en jasje gescoord! :D :D

ok, doeiiii
twilight84 schreef:
12-10-2017 18:04
Jaloers op jullie! Ik wil ook niksen!!
Ik heb de hele dag gewerkt, maar was wel een fijn dagje :)

En even een nieuwe broek, trui en jasje gescoord! :D :D

ok, doeiiii
Ook heel fijn zo veel nieuwe dingen.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
herfstappeltaart schreef:
12-10-2017 16:40
Ik heb vanmorgen lekker buiten gelopen. Begon frisjes maar werd steeds lekkerder.
De rest van de dag ben ik bezig geweest met kleding die bezorgd is weer boos terug te brengen naar het postkantoor.
Bestel je een broek, te klein, bestel je een maat groter.....totaal precies dezelfde maat, ik heb ze op elkaar gelegd en nagemeten....geen verschil...grrrrr. dus nu nog maar een maat groter besteld. Hoop dat die dan goed is want ik wil 'm! :thunder:

Enne dames....een dagje niksen is helemaal geen schande hoor, daar kun je heerlijk van opknappen :yes:
O dat met die broeken en maten! Maat 40 te klein, maat 42 ook nog net te klein, maat 44 veeeeeeeel te groot. Of te strak om de benen, goed om de buik, één maat groter, goed om de benen, veel te wijd om de buik. Van merk 1: maat 40 is goed, van merk 2: maat 44 te klein, van merk 3: maat 38 zit als gegoten. Als ik 3 verschillende types broeken wil passen, moet ik er eigenlijk 9 het pashokje in nemen. En dan moet ik meestal nog de pijpen (laten) innemen, want ik ben aan de korte kant. Behalve als ik de korte tussenmaat neem, dan erger ik me meestal dat de broek nèt te kort is!
Ik wacht op de scanner die mijn lijf scant, dat ik dan een type broek uitkies (en ik op een beeldscherm even te zien krijg hoe dat mij staat) en dan de juiste formaat broek voor me wordt uitgeprint.
En het leven gaat gewoon weer door :|
aviv_13 schreef:
12-10-2017 18:15
O dat met die broeken en maten! Maat 40 te klein, maat 42 ook nog net te klein, maat 44 veeeeeeeel te groot. Of te strak om de benen, goed om de buik, één maat groter, goed om de benen, veel te wijd om de buik. Van merk 1: maat 40 is goed, van merk 2: maat 44 te klein, van merk 3: maat 38 zit als gegoten. Als ik 3 verschillende types broeken wil passen, moet ik er eigenlijk 9 het pashokje in nemen. En dan moet ik meestal nog de pijpen (laten) innemen, want ik ben aan de korte kant. Behalve als ik de korte tussenmaat neem, dan erger ik me meestal dat de broek nèt te kort is!
Ik wacht op de scanner die mijn lijf scant, dat ik dan een type broek uitkies (en ik op een beeldscherm even te zien krijg hoe dat mij staat) en dan de juiste formaat broek voor me wordt uitgeprint.

Ja verschrikkelijk irritant is dat he.......
Ja en dan vragen ze in de winkel.welke maat draagt u.? ik neem meestal twee maten mee de paskamer in. Maar jullie bestellen online heb je dat geduvel met terug sturen. Is dat trouwens gratis?
Ga nog steeds liever shoppen. Wel n mooie tas online besteld .en gekregen van de LIDL.uit het Heidi Klum.assorti.
Maar n middagje heerlijk shoppen mogen ze mij niet afnemen.
chrisjoh schreef:
12-10-2017 19:17
Ja en dan vragen ze in de winkel.welke maat draagt u.? ik neem meestal twee maten mee de paskamer in. Maar jullie bestellen online heb je dat geduvel met terug sturen. Is dat trouwens gratis?
Ga nog steeds liever shoppen. Wel n mooie tas online besteld .en gekregen van de LIDL.uit het Heidi Klum.assorti.
Maar n middagje heerlijk shoppen mogen ze mij niet afnemen.

Ik ga af en toe ook shoppen maar online slaag ik veel beter. Ik heb in een winkel al zo vaak iets meegenomen (te snel beslist) wat ik dan ook moest terugbrengen. Wat ik online heb besteld kan ik uitgebreid thuis passen en nog eens kijken en combineren bij mijn eigen kleding. In een winkel kan ik dat niet en eenmaal thuis valt het toch vaak tegen.
Ik bestel bij Wehkamp en Esprit. Retourneren is gratis. Esprit moet naar het postkantoor en Wehkamp kan ik vlakbij inleveren bij de balie van een super. Je kunt Wehkamp ook thuis laten ophalen of bijvoorbeeld omruilen voor een andere maat. Vandaag bestellen morgen gebracht en je kunt het tijdvak ook nog kiezen.
Ik vind het ideaal.
Voor kleding winkelen heb ik altijd vreselijk gevonden, stond ook altijd op de drempel van winkels naar binnen te kijken of mijn oog ergens op viel en zo niet, dan snel weer weg, want in die rekken graaien en in paskamers gevangen zitten in een kledingstuk is niets voor mij, terwijl ik het winkelen voor andere zaken weer wel leuk vind. Heerlijk vind ik het om op internet alle kleding netjes uitgestald op een rijtje te zien en daaruit mijn keuze te maken, thuis te passen en het wordt weer netjes opgehaald ook en ja om je vraag te beantwoorden Chris, als je het bestelde terugstuurt, dan betaal je geen kosten, ook niet voor het bezorgen. Je betaalt alleen bezorgkosten als je het bestelde behoudt.
Cateautje schreef:
12-10-2017 16:20
Luie hond!!! :proud:
:rofl: :puh:
prada schreef:
12-10-2017 19:30
:rofl: :puh:
:moon: :lmao:
Cateautje schreef:
12-10-2017 19:26
Voor kleding winkelen heb ik altijd vreselijk gevonden, stond ook altijd op de drempel van winkels naar binnen te kijken of mijn oog ergens op viel en zo niet, dan snel weer weg, want in die rekken graaien en in paskamers gevangen zitten in een kledingstuk is niets voor mij, terwijl ik het winkelen voor andere zaken weer wel leuk vind. Heerlijk vind ik het om op internet alle kleding netjes uitgestald op een rijtje te zien en daaruit mijn keuze te maken, thuis te passen en het wordt weer netjes opgehaald ook en ja om je vraag te beantwoorden Chris, als je het bestelde terugstuurt, dan betaal je geen kosten, ook niet voor het bezorgen. Je betaalt alleen bezorgkosten als je het bestelde behoudt.

En die bezorgkosten heb ik er ruim voor over, wat een luxe en gemak.....
Esprit rekent maar 0.99 ct
herfstappeltaart schreef:
12-10-2017 19:35
En die bezorgkosten heb ik er ruim voor over, wat een luxe en gemak.....
Esprit rekent maar 0.99 ct
Bij Wehkamp is het boven de 20 euro gratis en anders 2,95, dus dat is goed te doen.
99 cent is ook de moeite niet.
Dank je wel herfst en Cateau voor de info. Wat de paskamers betreft hebben jullie gelijk.al hebben ze in dames mode zaken tegenwoordig steeds ruimere paskamers,met voldoende haken om je spullen aan te hangen.en vaak n stoel om je tas op te zetten.of even op te zitten.
Ik shop wel veel op internet.maar dat is meer om te kijken wat er te koop is .en welk merk wat heeft.
En later kijk ik welke winkel hier in de buurt dat merk verkoopt. Maar dan is het nog niet gezegd dat ze precies dat artikel ook hebben.
Na ja ik zoeken kan altijd. Zo doe je ook ideeën op.
Die maten snap ik ook niks van.
Bij de Zeeman is maat L nog aan de krappe kant, terwijl bij de C en A ik precies tussen maat M en maat L inzit.
Gelukkig bij C en A ook lengtematen broek.
Goedemorgen,
net huis weer even schoongemaakt (gestofzuigd, dingen opgeruimd) voor de kijker van vanmiddag.

Nu even naar de kapper en naar mijn ouders.
Fijne dag!
*donkere zware stem* Het is vrijdag de 13de whoehahahaha!!!

Blijf in bed, met de gordijnen dicht anders zullen hel en verdoemenis en rampspoed uw deel zijn!!!! (6) >:-( :mad: :peace: :@ :swear: :lmao:
Cateautje schreef:
13-10-2017 10:11

Blijf in bed, met de gordijnen dicht anders zullen hel en verdoemenis en rampspoed uw deel zijn!!!! (6) >:-( :mad: :peace: :@ :swear: :lmao:
Zal je net zien dat je vandaag een lief zwart katje krijgt aangeboden.
Everything you see I owe to spaghetti!
Annapicobella schreef:
13-10-2017 10:28
@(
Cateautje schreef:
13-10-2017 10:11

Mijn moeder is op vrijdag de 13de geboren en is probleemloos (nou ja bijna) 88 geworden :idee:
Goedemorgen op deze vrijdag de dertiende. Tot nu toe nooit iets speciaals opgemerkt op vrijdag de dertiende.
Hopen dat het zo blijft. Ben niet bijgelovig ,maar heb wel eens bepaalde rituelen die ik doe om eventueel onheil af te wenden.
Annapicobella schreef:
13-10-2017 10:28
:rofl:
chrisjoh schreef:
13-10-2017 11:07
Goedemorgen op deze vrijdag de dertiende. Tot nu toe nooit iets speciaals opgemerkt op vrijdag de dertiende.
Hopen dat het zo blijft. Ben niet bijgelovig ,maar heb wel eens bepaalde rituelen die ik doe om eventueel onheil af te wenden.

Vertel vertel! (Dan ben je dus toch bijgelovig)
Middag allemaal, klopt helemaal met vrijdag de 13 de.

Maar ben er niet gelovig in hoor en het brengt bij mij zelfs geluk :) Zo kreeg ik vanochtend een brief van mijn zorgverzekeraar dat ik 121 euro (afgerond) terug krijg en kreeg zo maar 300 euro van mijn ex al heb ik daar vreemde gevoelens over. Zo heb het er af gehaald en weg gestopt, ga het niet gebruiken al is 300 euro wel veel! Vreemde gevoelens van.. tja weet het niet gewoon vertrouw het niet waar het vandaag komt... ook dat hij straks op eens vreemde dingen gaat eisen betreffende de meiden.

Maar vandaag dus echt geen vrijdag 13 de hier.. zo met de meiden een kleine wandeling richting eendjes, geitjes en speeltuin.
Getver, ik heb een zorg over iets dat nog moet komen en dat is helemaal niets voor mij, ik zet dat normaal gesproken altijd van me af en laat de boel de boel, maar deze keer blijf ik er mee bezig. Vervelend dit.
Ik hoop echt dat het alleen vandaag is dat ik ermee bezig ben, want zwaar vermoeiend en op dit moment kan ik toch niets aan de komende situatie veranderen of voorkomen.

Zou iemand misschien een barre schuine mop willen vertellen?
Getver en vervelend Cateautje, hoop voor je dat het wel gaat lukken. Helaas heb ik ook geen barre schuine mop te vertellen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven