Wij roepen weer verder!!
zaterdag 9 september 2017 om 00:26
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger 
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
zaterdag 14 oktober 2017 om 15:00
Ja, het gaat alweer een beetje. Me zorgen maken om iets dat nog moet komen heeft helemaal geen zin, dus heb ik het losgelaten.herfstappeltaart schreef: ↑14-10-2017 14:34Ja heel erg, en morgen nog 1. Voel je al minder vervelend?
zaterdag 14 oktober 2017 om 15:50
Net met het mooiste weer van de wereld 11 paar warme sokken gekocht en bijna een muts, maar wil geen pompom op m'n ei, anders had ik het zeker gedaan.
Wat ik heel gezellig vind is met koopavond als het al helemaal donker is, met gezellige lichtjes en het is lekker warm buiten en iedereen loopt zo lekker in een hemdje te flaneren. Daar kan ik zo van genieten.
Wat ik heel gezellig vind is met koopavond als het al helemaal donker is, met gezellige lichtjes en het is lekker warm buiten en iedereen loopt zo lekker in een hemdje te flaneren. Daar kan ik zo van genieten.
zaterdag 14 oktober 2017 om 16:27
zaterdag 14 oktober 2017 om 16:45
Dankje, maar ik ben bang van niet. Weet in ieder geval wat ik kan verwachten, dus ik ben voorbereid.herfstappeltaart schreef: ↑14-10-2017 16:40Goedzo. Ik hoop dat je zorgen voor niets blijken te zijn geweest.
zaterdag 14 oktober 2017 om 20:44
Cateautje schreef: ↑14-10-2017 15:50Net met het mooiste weer van de wereld 11 paar warme sokken gekocht en bijna een muts, maar wil geen pompom op m'n ei, anders had ik het zeker gedaan.
Lijkt dan net Italië of Spanje.heerlijk. Trouwens ik heb ook sokken gekocht.3 paar voor mijn man.en 5 paar voor mij zelf .waren zo gebundeld.had ook anders om kunnen zijn .
Voor dat iemand van jullie zegt dat ik mijn man benadeel
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
zaterdag 14 oktober 2017 om 23:50
Ik had hem nog toen ik naar bed ging en vanmorgen... foetsie! Zou ‘ie onder het bed gekropen zijn? Hij is nog steeds weg. Ik hoop maar dat ik er een veel mooiere voor terug krijg.Fleurtje_5 schreef: ↑14-10-2017 22:39Waar heb je ze het laatst gelaten?
Of heb je je stem weer terug?
zondag 15 oktober 2017 om 04:21
Dan kan die niet ver zijn. Doe een gebedje tot de heilige Antonius.
Heilige Antonius lieve vrind zorg dat ik mijn stem weer vind.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
zondag 15 oktober 2017 om 13:38
Ik zit binnen met het raam dicht omdat ze bij mij in de straat aan het bouwen zijn er ongelofelijk veel stof en herrie is
Ja, op zondag ja! Want er moet één of andere deadline gehaald worden.
Ik ga later vandaag nog wel een wandelingetje maken ver van mijn straat vandaan
Toch wens ik iedereen een fijne dag! Zo te lezen kunnen jullie meer genieten van het lekkere weer dan ik
Toch wens ik iedereen een fijne dag! Zo te lezen kunnen jullie meer genieten van het lekkere weer dan ik
'Cause the sweetest kiss I ever got is the one I've never tasted.