Wij roepen weer verder!!

09-09-2017 00:26 3006 berichten
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger :proud:

De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.

Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.

Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?

Ik lees het graag. :proud:
Genieten jullie ook zo van deze mooie dag?
Cateautje schreef:
14-10-2017 13:45
Genieten jullie ook zo van deze mooie dag?

Ja heel erg, en morgen nog 1. Voel je al minder vervelend?
Alle reacties Link kopieren
Ik duim voor je Twilight .
Drackie zonder stem.vind mijn man lekker rustig als ik dat eens heb.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
herfstappeltaart schreef:
14-10-2017 14:34
Ja heel erg, en morgen nog 1. Voel je al minder vervelend?
Ja, het gaat alweer een beetje. Me zorgen maken om iets dat nog moet komen heeft helemaal geen zin, dus heb ik het losgelaten. :)
Toch wonderlijk, heerlijk warm weer en dan zie je in de etalages mutsen en truien...!
anoniem_65040f032be10 wijzigde dit bericht op 14-10-2017 16:06
3.03% gewijzigd
Net met het mooiste weer van de wereld 11 paar warme sokken gekocht en bijna een muts, maar wil geen pompom op m'n ei, anders had ik het zeker gedaan.

Wat ik heel gezellig vind is met koopavond als het al helemaal donker is, met gezellige lichtjes en het is lekker warm buiten en iedereen loopt zo lekker in een hemdje te flaneren. Daar kan ik zo van genieten.
chrisjoh schreef:
14-10-2017 15:00
Ik duim voor je Twilight .
Drackie zonder stem.vind mijn man lekker rustig als ik dat eens heb.
Mijn man is niet thuis vandaag, en hij is degene die altijd aan het praten is. :proud: Het wordt tijd dat hij zijn stem eens kwijtraakt. :angel:
Cateautje schreef:
14-10-2017 15:00
Ja, het gaat alweer een beetje. Me zorgen maken om iets dat nog moet komen heeft helemaal geen zin, dus heb ik het losgelaten. :)

Goedzo. Ik hoop dat je zorgen voor niets blijken te zijn geweest.
herfstappeltaart schreef:
14-10-2017 16:40
Goedzo. Ik hoop dat je zorgen voor niets blijken te zijn geweest.
Dankje, maar ik ben bang van niet. Weet in ieder geval wat ik kan verwachten, dus ik ben voorbereid. :)
Mensen die zich nauwelijks kunnen beheersen, die verveelden...
Surrender to destiny, ... drift, ... dance like a snowflake
Cateautje schreef:
14-10-2017 15:50
Net met het mooiste weer van de wereld 11 paar warme sokken gekocht en bijna een muts, maar wil geen pompom op m'n ei, anders had ik het zeker gedaan.

Wat ik heel gezellig vind is met koopavond als het al helemaal donker is, met gezellige lichtjes en het is lekker warm buiten en iedereen loopt zo lekker in een hemdje te flaneren. Daar kan ik zo van genieten.

Lijkt dan net Italië of Spanje.heerlijk. Trouwens ik heb ook sokken gekocht.3 paar voor mijn man.en 5 paar voor mij zelf .waren zo gebundeld.had ook anders om kunnen zijn .
Voor dat iemand van jullie zegt dat ik mijn man benadeel😂
Niets te roepen dus roep ik maar Goedenavond.
Drackie schreef:
14-10-2017 11:57
Ik snapte hem al niet :proud:

Boehoe, ik ben mijn stem kwijt. :cry:

:there: Waar heb je ze het laatst gelaten? :biggrin: Of heb je je stem weer terug?
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
prada schreef:
14-10-2017 21:51
Niets te roepen dus roep ik maar Goedenavond.

Morgen is oktober al op de helft.
Welterusten.
Fleurtje_5 schreef:
14-10-2017 22:39
:there: Waar heb je ze het laatst gelaten? :biggrin: Of heb je je stem weer terug?
Ik had hem nog toen ik naar bed ging en vanmorgen... foetsie! Zou ‘ie onder het bed gekropen zijn? Hij is nog steeds weg. Ik hoop maar dat ik er een veel mooiere voor terug krijg. :proud:
Drackie schreef:
14-10-2017 23:50
Ik had hem nog toen ik naar bed ging en vanmorgen... foetsie! Zou ‘ie onder het bed gekropen zijn? Hij is nog steeds weg. Ik hoop maar dat ik er een veel mooiere voor terug krijg. :proud:

Dan kan die niet ver zijn. Doe een gebedje tot de heilige Antonius.
Heilige Antonius lieve vrind zorg dat ik mijn stem weer vind.
Goedemorgen.fijne gezellige zondag allen. Geniet van het mooie weer.
goedemorgen!

Geniet inderdaad van het mooie weer.

Hele fijne dag allemaal!
Goedemorgen allemaal. Weer een stralende dag :sun: , wat een cadeautje (cateautje?, nee kadootje) in deze tijd van het jaar ;-).

Fijne dag en geniet ervan,
Goedemorgen zonder zorgen. Geniet van deze mooie dag en laat geen wolkje toe. :)
Moet nog even wachten totdat de nattigheid (dauw) weg is van mijn zithoekje in de tuin en dan lekker de krant buiten lezen. Buiten! In een shirt met korte mouwen.
Everything you see I owe to spaghetti!
Dare, het ziet er naar uit dat je een prachtige zonnige dag gaat hebben op je trouw. :sun: Wat een heerlijk vooruitzicht.
prada schreef:
15-10-2017 12:17
Dare, het ziet er naar uit dat je een prachtige zonnige dag gaat hebben op je trouw. :sun: Wat een heerlijk vooruitzicht.
Ja he, wat boffen we toch hiermee. :sun: :jump:
Ik zit binnen met het raam dicht omdat ze bij mij in de straat aan het bouwen zijn er ongelofelijk veel stof en herrie is :bonk: Ja, op zondag ja! Want er moet één of andere deadline gehaald worden. :@@: Ik ga later vandaag nog wel een wandelingetje maken ver van mijn straat vandaan

Toch wens ik iedereen een fijne dag! Zo te lezen kunnen jullie meer genieten van het lekkere weer dan ik :-o
'Cause the sweetest kiss I ever got is the one I've never tasted.
Wat een heerlijke dag voor een fietstocht!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven