Wij roepen weer verder!!

09-09-2017 00:26 3006 berichten
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger :proud:

De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.

Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.

Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?

Ik lees het graag. :proud:
Wat een heerlijk dagje hè allen? Hoe hebben jullie de dag doorgebracht?


Ik heb gebrommerd, een ijsje gegeten en koffie gedronken. Heb het goed naar m'n zin gehad.

Morgen ga ik weer op pad.
Ik heb heerlijk geknuffeld met de verse baby van mijn buren. Vannacht geboren en ohhh wat een dotje :love:
Verder wat gewerkt en een wandeling gedaan. Net een klein bordje Chinees op, smaakte goed. Nu ga ik lekker even een dutje doen. :zzz:
Ik heb onderhand 1,5 boek gelezen vandaag, handbagage ingepakt. :)
niet echt buiten geweest, maar dat geeft niet.
Alle reacties Link kopieren
De zon is net uit mijn tuin. Grasmaaier in de schuur gezet (gras gemaaid), tuinspullen weer opgeruimd. Stapel boeken weer naar binnen. Het is nog steeds lekker warm buiten. Maar het zit toch wel prinsheerlijk met je hoofd en lijf in de zon.
Gisteren pittige wortelsoep gemaakt en die staat al te wachten. Koken hoeft vandaag niet.
Everything you see I owe to spaghetti!
Ik heb heerlijk gefietst, 72 km en niet moe!

Ik kan wel merken dat 't herfst is. Ik wilde gras plukken voor mijn cavia's maar ondanks de warmte en zo'n was het nog kletsnat. De zon komt pas laat mijn tuin in.
anoniem_65040f032be10 wijzigde dit bericht op 15-10-2017 17:44
65.22% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
in de zon gezeten, boek gelezen, Vanavond naar verjaardag.
Van mij mag dit weer blijven tot kerst
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn schoonzusje uitgezwaaid op Schiphol, daarna nog bij opa geweest en nu is er een gamemiddag/avond hier, met vrienden van mijn man. Ik bemoei me daar weinig mee en zit in de tuin. Ik ben nog steeds ziek (ik heb het gevoel dat het juist erger wordt in plaats van minder erg), dus blijf morgen een dagje thuis. Niet vervelend met zulk weer.
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk stukkie getoerd op de motor vandaag! :sun:
Ik heb een stuk gefietst en daarna ben ik verder gegaan met het opruimen van mijn lkedingskast. Want het was wel mooi weer maar toch komt de winter eraan, dus de witte zomerbroeken e.d. zijn nu verhuisd naar de bovenste planken. Net als slippers, espadrilles e.d.
De eerste vuurwerkbon is afgegaan. Meer zullen er volgen.
Cateautje schreef:
15-10-2017 19:49
De eerste vuurwerkbon is afgegaan. Meer zullen er volgen.

Hier ook vandaag, 2 stuks !!
herfstappeltaart schreef:
15-10-2017 19:52
Hier ook vandaag, 2 stuks !!
Het is vast een inluidingsritueel. :)
Alle reacties Link kopieren
Hier ook al vuurwerk.zijn hier altijd heel vroeg.dit wordt alleen maar erger tot en met december.en zeker ook de eerste week van januari nog .

Ik heb n rondje gelopen.en verder gewoon thuis opgeruimd .morgenmiddag gaan we even genieten van het weer.lekker weg.
Dinsdag de kapper ook smiddags.en donderdag n uitje met mijn nichtjes .doen we elke vier weken.ligt aan het weer wat we gaan doen .buiten op n terras.kletsen en eten . Of binnen in huis kletsen .en natuurlijk eten en drinken,

Oei Twilight rij jij n zware motor?
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een 800. Dus een redelijk zware. Maar ik ben van de rustige toerritjes hoor :) Het hoeft van mij allemaal niet zo hard. In mijn auto scheur ik harder haha.
Jij ook een motor?

Vuurwerk horen we hier pas halverwege december.
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor. Ik hou er ook niet van.vind het wel heel stoer lijken.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Goedemorgen allen. Geniet van de mooie dag! :)
Dat moment dat vriend vraagt of hij handdoeken moet inpakken voor Curaçao... :proud:
We gaan naar een 4* resort niet kamperen in de rimboe. :rofl: :rofl:
zo schattig, maar hij neemt toch voor zekerheid een badlaken mee.

Jaja, hij is dit soort luxe niet gewend enzo :biggrin:
Wat heerlijk dat jullie zo aan het keutelen zijn voor de grote dag en voor jullie huwelijksreis, Dare.
Ach, hij moet zich ergens druk om maken. Zie het maar als een soort afleidingsmanoeuvre zodat hij zich niet druk hoeft te maken over de huwelijksdag . :)
Alle reacties Link kopieren
Daremanda, alvast een ontzettend fijne dag! :heart: Geniet met volle tuigen, en daarna natuurlijk een heerlijke vakantie!
Daremanda heel veel plezier morgen, alvast veel geluk en een fijne huwelijksreis!
Alle reacties Link kopieren
Daremanda, een schitterende dag gewenst en een mooie huwelijksreis! :rose: Heerlijk hoor, Curaçao. Geniet ervan!
'Cause the sweetest kiss I ever got is the one I've never tasted.
Dankjewel allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Kan iemand me helpen? Ik zoek Spice Girls schoenen (van die witte met plateauzolen). :proud: Voor mijn verjaardag (een nineties-feestje). Vroeger mocht ik ze nooit, dus nu wil ik ze alsnog. :proud: Maar ik kan het nergens vinden, behalve voor belachelijk veel geld. :cry:
Drackie schreef:
16-10-2017 14:33
Kan iemand me helpen? Ik zoek Spice Girls schoenen (van die witte met plateauzolen). :proud: Voor mijn verjaardag (een nineties-feestje). Vroeger mocht ik ze nooit, dus nu wil ik ze alsnog. :proud: Maar ik kan het nergens vinden, behalve voor belachelijk veel geld. :cry:
Bij Attitude verkopen ze dat soort schoenen. Je kan ook bij Large kijken.
Alle reacties Link kopieren
Drackie schreef:
16-10-2017 14:33
Kan iemand me helpen? Ik zoek Spice Girls schoenen (van die witte met plateauzolen). :proud: Voor mijn verjaardag (een nineties-feestje). Vroeger mocht ik ze nooit, dus nu wil ik ze alsnog. :proud: Maar ik kan het nergens vinden, behalve voor belachelijk veel geld. :cry:
Afbeelding Lmao!!
Bij Attitude zag ik geen witte, wel zwarte en veel andere sleehak/platformdingen. Large weet ik niet, maar zag wel dat aliexpress ze heeft. :!:
Afbeelding
Afbeelding
Schoenenmerk Buffalo heeft een paar jaar geleden nog samen met Solestruck échte SG platforms op de markt gebracht.
anoniem_353404 wijzigde dit bericht op 16-10-2017 16:12
6.33% gewijzigd
Surrender to destiny, ... drift, ... dance like a snowflake

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven