Wij roepen weer verder!!
zaterdag 9 september 2017 om 00:26
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger 
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
maandag 16 oktober 2017 om 20:01
Hallo allemaal.wat n prachtige dag vandaag,heb er van genoten. En ik denk ik niet alleen.
Veel gelopen moe in rug en benen zo als gewoonlijk..maar blijven oefenen .stilzitten mag niet.
Morgenmiddag naar de kapper geen zin in. Maar moet de kleur weer opgefrist hebben en n klein stukje er af.
Kan het wel uitstellen.maar ik zal toch n keer moeten..
Gezellige avond.
Dare geniet van je dag morgen.
En alvast een hele gelukkige toekomst.
Veel gelopen moe in rug en benen zo als gewoonlijk..maar blijven oefenen .stilzitten mag niet.
Morgenmiddag naar de kapper geen zin in. Maar moet de kleur weer opgefrist hebben en n klein stukje er af.
Kan het wel uitstellen.maar ik zal toch n keer moeten..
Gezellige avond.
Dare geniet van je dag morgen.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
maandag 16 oktober 2017 om 22:58
Ik denk gelijk aan Jan, Jan en de kinderen, van lang geleden, waarbij Jans en Karlijn al hun geld uitgeven aan plateauschoenen (gooi die ouderwetse schoenen maar weg), geen geld meer hebben voor de bus, en dan naar huis moeten lopen. Zo mooi getekend hoe ze dan volkomen uitgepierd thuiskomen!
Deze :
http://www.trashfashion.nl/2014/mode/ni ... nplateaus/
anoniem_65040f032be10 wijzigde dit bericht op 16-10-2017 23:02
7.04% gewijzigd
dinsdag 17 oktober 2017 om 00:20
Ik denk wel dat deze makkelijker zijn. De plateaus zijn redelijk recht, dus je loopt niet op je tenen zoals bij hoge hakken (en de plateaus van Karlijn hadden voor en achter ook nog best een hoogteverschil). Maar misschien ben ik te optimistisch.aviv_13 schreef: ↑16-10-2017 22:58Ik denk gelijk aan Jan, Jan en de kinderen, van lang geleden, waarbij Jans en Karlijn al hun geld uitgeven aan plateauschoenen (gooi die ouderwetse schoenen maar weg), geen geld meer hebben voor de bus, en dan naar huis moeten lopen. Zo mooi getekend hoe ze dan volkomen uitgepierd thuiskomen!
Deze :
http://www.trashfashion.nl/2014/mode/ni ... nplateaus/
dinsdag 17 oktober 2017 om 10:01