Wij roepen weer verder!!
zaterdag 9 september 2017 om 00:26
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger 
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
dinsdag 17 oktober 2017 om 12:49
Nog geen poezenbeest tegengekomen. Denk dat het een kitten wordt, zodat ik niet met een gefrustreerd en/of getraumatiseerd beessie kom te zitten.
Ik heb er geen haast mee, als het maar goed bij me past.
dinsdag 17 oktober 2017 om 13:15
Heb je helemaal gelijk in. Er komt er vast een op je pad die bij je past.
dinsdag 17 oktober 2017 om 13:19
Ik hoest me te pletter maar verder gaat het wel. Ik stop met school, dat heb ik nu wel min of meer besloten. Ik weet nog totaal niet wat nu, maar ik probeer voor nu mijn kop in het zand te steken omdat ik geen zin heb in die hele shitload aan emoties.
Vandaag de mijlpaal van onder de 90 kg bereikt. Superblij mee! En vanavond gaan we een zaaltje bekijken voor mijn verjaardagsfeestje.
Verder financiële zorgen, maar ook daarover steek ik liever mijn kop in het zand. We redden het steeds maar nét (en soms net niet) omdat we €800,- aan schulden aflossen per maand. Ik moet nodig alles op een rijtje gaan zetten, maar ik wil me niet naar voelen, dus stel ik het uit.
Zo, dat was een best uitgebreide update maar wel fijn om even kwijt te kunnen. Dank voor het vragen Prada.
Vandaag de mijlpaal van onder de 90 kg bereikt. Superblij mee! En vanavond gaan we een zaaltje bekijken voor mijn verjaardagsfeestje.
Verder financiële zorgen, maar ook daarover steek ik liever mijn kop in het zand. We redden het steeds maar nét (en soms net niet) omdat we €800,- aan schulden aflossen per maand. Ik moet nodig alles op een rijtje gaan zetten, maar ik wil me niet naar voelen, dus stel ik het uit.
Zo, dat was een best uitgebreide update maar wel fijn om even kwijt te kunnen. Dank voor het vragen Prada.
dinsdag 17 oktober 2017 om 14:41
Drackie, uitstellen van het aanpakken van een slechte financiële situatie is nooit....nooit....nooit een goede oplossing.
Zorg dat je het zo snel mogelijk precies tot op de cent in kaart krijgt en maak een plan van aanpak. Laat je eventueel helpen voor het uit de hand loopt.
Succes!
dinsdag 17 oktober 2017 om 16:14
Nee, dat weet ik, maar ermee bezig zijn is een ontzettend grote stap. Dat heb ik nu dus wel gedaan. Uiteindelijk valt het trouwens toch iets meer mee dan ik dacht. Met wat zuiniger leven moeten we er wel komen. Het is niet dat we onze rekeningen echt niet meer kunnen betalen (hoewel de 800 euro (!) aan rekeningen die er nog ligt me wel aan het schrikken maakte, maar dat kunnen we opvangen met extra salaris van man en mijn laatste maand stufi). En het is maar tijdelijk, dat weet ik ook. We zijn alleen gewend meer te hebben en nu we een huis gekocht hebben moeten we dus echt wat zuiniger aan doen. Dat kost wat tijd, voordat we dat helemaal in de vingers hebben, maar dit overzicht is een goed begin.
dinsdag 17 oktober 2017 om 16:20
dinsdag 17 oktober 2017 om 18:25
Verstandig Cateautje er komt wel n kitten op je pad. Zo.n lieve kleine pittige kitten.die je helemaal kunt opvoeden zo als jij wil..
Grote meid Drackie .doorpakken het loopt niet vanzelf weg. het is blijvend dus je zal er iets aan moeten doen.
De bomen groeien niet meer tot in de hemel. Stapje terug doen is nooit fijn .
Ben bij de kapper geweest.blij .voor sommige mensen is het n uitje .maar ik vind het zonde van mijn tijd.
Het weer was lang niet wat ze beloofd hadden.van alles voor de zon.sahara zand. roetdeeltjes uit Portugal .hoorde ik op het nieuws. Dan boffen we hier nog.
Fijne avond nog.
Grote meid Drackie .doorpakken het loopt niet vanzelf weg. het is blijvend dus je zal er iets aan moeten doen.
Ben bij de kapper geweest.blij .voor sommige mensen is het n uitje .maar ik vind het zonde van mijn tijd.
Het weer was lang niet wat ze beloofd hadden.van alles voor de zon.sahara zand. roetdeeltjes uit Portugal .hoorde ik op het nieuws. Dan boffen we hier nog.
Fijne avond nog.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
dinsdag 17 oktober 2017 om 18:32
Ach lieverd toch. Stapje voor stapje doen.En wat goed dat je onder de 90 zitDrackie schreef: ↑17-10-2017 13:19Ik hoest me te pletter maar verder gaat het wel. Ik stop met school, dat heb ik nu wel min of meer besloten. Ik weet nog totaal niet wat nu, maar ik probeer voor nu mijn kop in het zand te steken omdat ik geen zin heb in die hele shitload aan emoties.
Zo, dat was een best uitgebreide update maar wel fijn om even kwijt te kunnen. Dank voor het vragen Prada.![]()
dinsdag 17 oktober 2017 om 21:35
dinsdag 17 oktober 2017 om 21:45
Ja, ik zie het ook nu pas. Wat geweldig Drackie dat je al zo ver bent met je gewicht, nog even en je bent een slanke den. 
Maak je niet al teveel zorgen om materiële zaken, je bent ermee bezig, maar laat het je niet consumeren, want dan heb je geen leven meer, dus geniet gewoon van het leven en dan zijn die 2 jaar zo voorbij. Komt goed meid.
Maak je niet al teveel zorgen om materiële zaken, je bent ermee bezig, maar laat het je niet consumeren, want dan heb je geen leven meer, dus geniet gewoon van het leven en dan zijn die 2 jaar zo voorbij. Komt goed meid.
dinsdag 17 oktober 2017 om 21:48
[quote=chrisjoh post_id=27675875 time=1508257512 user_id=95299]
Verstandig Cateautje er komt wel n kitten op je pad. Zo.n lieve kleine pittige kitten.die je helemaal kunt opvoeden zo als jij wil..
Ik ben blij te lezen dat ik niet de enige ben!
Ik ben al helemaal niet te motiveren om voor (gratis ook nog) pony knippen naar de kapper te gaan .
Ik ben blij te lezen dat ik niet de enige ben!
Ik ben al helemaal niet te motiveren om voor (gratis ook nog) pony knippen naar de kapper te gaan .
woensdag 18 oktober 2017 om 09:03
Goedemorgen dames
Weer aanwezig na een paar dagen ziek te zijn geweest, beetje een griepje maar komt weer tot leven. Mijn tante was zo lief om haar een paar dagen te zijn voor de meiden en mij verzorgen.
Te zien heb ik aardig wat bij te lezen, zo met een kop thee ga ik dat maar even doen.. fijne woensdag en groetjes
Weer aanwezig na een paar dagen ziek te zijn geweest, beetje een griepje maar komt weer tot leven. Mijn tante was zo lief om haar een paar dagen te zijn voor de meiden en mij verzorgen.
Te zien heb ik aardig wat bij te lezen, zo met een kop thee ga ik dat maar even doen.. fijne woensdag en groetjes
woensdag 18 oktober 2017 om 11:41
Nee, ik ben juist erg klein.
woensdag 18 oktober 2017 om 11:42
Dankjewel lieve CateauCateautje schreef: ↑17-10-2017 21:45Ja, ik zie het ook nu pas. Wat geweldig Drackie dat je al zo ver bent met je gewicht, nog even en je bent een slanke den.
Maak je niet al teveel zorgen om materiële zaken, je bent ermee bezig, maar laat het je niet consumeren, want dan heb je geen leven meer, dus geniet gewoon van het leven en dan zijn die 2 jaar zo voorbij. Komt goed meid.![]()
woensdag 18 oktober 2017 om 12:56
Fijn dat je tante er voor je was Sonja. Kan je vandaag een beetje van de zon genieten?
Hier schijnt de zon echt heerlijk en voelt het warm. Heel anders dan gisteren, toen moest ik van mijzelf een jas aandoen als ik ergens heen ging. Nog maar even genieten van de zonnestralen vandaag dus.
Hier schijnt de zon echt heerlijk en voelt het warm. Heel anders dan gisteren, toen moest ik van mijzelf een jas aandoen als ik ergens heen ging. Nog maar even genieten van de zonnestralen vandaag dus.
Everything you see I owe to spaghetti!
woensdag 18 oktober 2017 om 13:10
woensdag 18 oktober 2017 om 13:24
woensdag 18 oktober 2017 om 13:31
woensdag 18 oktober 2017 om 16:50
Ja kan wel genieten, de hele dag op een tuin ligstoel gelegen en genoten van de meiden in de tuin.Annapicobella schreef: ↑18-10-2017 12:56Fijn dat je tante er voor je was Sonja. Kan je vandaag een beetje van de zon genieten?
woensdag 18 oktober 2017 om 17:07
Een mooi moment Drackie om je mijlpaal te halen, top gedaan en begrijp dat je superblij mee bent.Drackie schreef: ↑17-10-2017 13:19Ik hoest me te pletter maar verder gaat het wel. Ik stop met school, dat heb ik nu wel min of meer besloten. Ik weet nog totaal niet wat nu, maar ik probeer voor nu mijn kop in het zand te steken omdat ik geen zin heb in die hele shitload aan emoties.
Zo, dat was een best uitgebreide update maar wel fijn om even kwijt te kunnen. Dank voor het vragen Prada.![]()
woensdag 18 oktober 2017 om 20:08
Ja het is nogal druk op dit moment. Ben ook al een tijdje niet op het forum geweest, maar kan nu even stoomafblazen.Annapicobella schreef: ↑18-10-2017 19:53He, wat leuk. Dacht net nog aan je. Als in...lang niet gezien hier.