Wij roepen weer verder!!
zaterdag 9 september 2017 om 00:26
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger 
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
zaterdag 21 oktober 2017 om 21:49
zondag 22 oktober 2017 om 00:39
Haha klopt. Het was een kringfeestje, dus dan kan dat gewoon.Cateautje schreef: ↑21-10-2017 20:26Goedenavond!
Ik heb vandaag wat wasjes gedraaid en gedroogd, mijn bed verschoond, wat boodschappen gedaan en verder op mijn lauweren gerust.
Wat heb jij allemaal gedaan Prada?
Zit je nou te forummen terwijl je op een verjaardag zit Drackie?Dat is dan geen knalfuif.
zondag 22 oktober 2017 om 04:47
Wat leuk dat ze het zagen en je er complimentjes over kreeg. Je mag zeker trots zijn.Drackie schreef: ↑22-10-2017 00:39Haha klopt. Het was een kringfeestje, dus dan kan dat gewoon.Het was wel gezellig trouwens hoor. En ik kreeg zo’n mooi compliment van mijn schoonvader, namelijk “Wat ben je sterk” (over het afvallen), wat mijn schoonmoeder en vriendin beaamde en mijn schoonmoeder zei dat ze echt al in mijn gezicht kon zien dat ik afgevallen ben. Ik was zo trots dat het me echt emotioneerde.
Hier lijkt het wel dat hoe donkerder de dagen hoe vroeger ik wakker ben. En ik heb pijn in mijn been van de uitstraling maar daar had ik geen last van toen ik nog in bed lag dus daar ben ik niet wakker van geworden.
Maar even koffie drinken en dan maar eens kijken wat ik doe.
Nlies, hoeveel spellen heb je nu wel niet? Ik kan me je spellenkamer nog goed herinneren. En toen had je er al zoveel. Leuk dat je weer een nieuw spel hebt in ieder geval.
zondag 22 oktober 2017 om 08:58
Goedemorgen allemaal.
Anna: je hebt me net een heerlijke start van de dag bezorgd met je youtube filmpje. Wij hebben een bed van 1.80 breed en ik maak het op t/m het onderlaken en het dekbedovertrek doen we samen. Ik krijg dat in mijn eentje niet voor elkaar.
Gistermiddag op kraamvisite geweest en gisteravond zijn we tot half een blijven kijken naar een opgenomen reeks (the loch).
Nu ben ik gaar want ik kan helemaal niet tegen laat naar bed
Stfaks boodschappen dken en daarna op verjaardagsvisite en poef....om is het weekend. Gelukkig vanavond nkg lekker kneuterig naar de finale van Heel Holland Bakt kijken.
Fijne zondag allemaal!
Anna: je hebt me net een heerlijke start van de dag bezorgd met je youtube filmpje. Wij hebben een bed van 1.80 breed en ik maak het op t/m het onderlaken en het dekbedovertrek doen we samen. Ik krijg dat in mijn eentje niet voor elkaar.
Gistermiddag op kraamvisite geweest en gisteravond zijn we tot half een blijven kijken naar een opgenomen reeks (the loch).
Nu ben ik gaar want ik kan helemaal niet tegen laat naar bed
Stfaks boodschappen dken en daarna op verjaardagsvisite en poef....om is het weekend. Gelukkig vanavond nkg lekker kneuterig naar de finale van Heel Holland Bakt kijken.
Fijne zondag allemaal!
zondag 22 oktober 2017 om 10:34
Goedemorgen.wij hebben een landelijk dagblad,en die ruilen wij met zwager tegen de regionale krant.
Privé lees ik bij de kapper
.lukt precies in de tijd dat de verf er in moet trekken.
Ik ben zo.n zeikerd dat ik verder geen bladen in huis wil hebben die al bij n ander thuis zijn geweest.sinds ik weet dat veel mannen n blad mee naar de w.c nemen om in alle rust hun programma af te draaien.
Grijze dag hier.al is het op dit moment droog ,.
Privé lees ik bij de kapper
Ik ben zo.n zeikerd dat ik verder geen bladen in huis wil hebben die al bij n ander thuis zijn geweest.sinds ik weet dat veel mannen n blad mee naar de w.c nemen om in alle rust hun programma af te draaien.
Grijze dag hier.al is het op dit moment droog ,.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
zondag 22 oktober 2017 om 12:21
Gelukt om de (proefabonnement)zaterdagkrant tot vanochtend te bewaren en dan lekker lang lezen. Net nog even een wandelingetje gemaakt, want de volgende lading regen komt er alweer aan. Net binnen.
Heerlijk al die kneuterberichten te lezen. Ik vind het fijn om een zondag te hebben waarin ik mijn energie oplaad. En soms is dat juist door te kneuteren.
Oh voor alle mensen die zich afvragen hoe een dekbedwrap eruit ziet: https://www.youtube.com/watch?v=c1IzS2oBBN0
Heerlijk al die kneuterberichten te lezen. Ik vind het fijn om een zondag te hebben waarin ik mijn energie oplaad. En soms is dat juist door te kneuteren.
Oh voor alle mensen die zich afvragen hoe een dekbedwrap eruit ziet: https://www.youtube.com/watch?v=c1IzS2oBBN0
Everything you see I owe to spaghetti!
zondag 22 oktober 2017 om 14:58
Ja, dat cadeautjesgevoel ken ik, doe het ook vaak, maar wil nu de Ariadne at hom brocante uitproberen en die is niet overal te koop. Denk dat ik daarvoor naar de Bijenkorf moet.herfstappeltaart schreef: ↑22-10-2017 09:27@Cateautje: ik ben nergens meer op geabonneerd. Vaak is het ene blad leuk en de volgende valt dan tegen. Ik koop ze los na eerst doorgebladerd te hebben. Elke keer weer een cadeautje voor mezelf![]()
zondag 22 oktober 2017 om 15:43
Ja, heerlijk hè. Stoppen met school was zo’n goed besluit, ik voel me gelijk veel beter. En het afvallen gaat zo lekker, het kan niet op!
Ik heb vandaag asociaal lang uitgeslapen. Ik had nare dromen vannacht, over dat ik kanker had en niet lang meer te leven had. Ik werd steeds wakker en viel dan weer in slaap, en die droom ging dan gewoon weer verder. Tot ik mezelf inprentte dat het echt echt een droom was. Toen ging ik dromen dat ik tegen iemand vertelde over die nare droom.
Vanmiddag eindelijk weer verder gegaan met dozen uitpakken. Dat werd wel tijd, vier maanden (!) na de verhuizing. Ruimt lekker op. Ik dacht dat ik voor de verhuizing al zoveel had weggedaan dat alles nu zo de kast in kon, maar ik heb toch weer een heleboel weggegooid. Ook een beetje een kwestie van: ik heb het al vier maanden niet gemist, ik wist niet eens dat ik het nog had. Voelt echt lekker.
Fijne dag nog allemaal!
zondag 22 oktober 2017 om 17:31
Ik hou hier ook niet van .zit oo de bank of liever gezegd ik hang op de bank. Heb al n zak paprika chips open gemaakt .
Ja als we dan zo,n saaie zondag thuis zitten .denk ik aan eten .ik hou ook zo helemaal niet van de Zondag..
Ja als we dan zo,n saaie zondag thuis zitten .denk ik aan eten .ik hou ook zo helemaal niet van de Zondag..
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
zondag 22 oktober 2017 om 18:10
Ik hou van zondag. Of vooral van deze zondag eigenlijk.
Vanavond de finale van Heel Holland Bakt, oooh wat een heerlijk kneuterige tv is dat. En ik heb vanmiddag ook de woonkamer en keuken nog gedaan, dus nu mag ik lekker op de bank hangen in mijn schone huis. Wat een genot. Ik zet straks de kaarsjes erbij aan en ik maak een kopje thee en dan ben ik helemaal tevreden.
zondag 22 oktober 2017 om 19:14
Ik heb 'm al! Gewoon bij de supermarkt hier. Het was een pakket van de Ariadne en de Ariadne brocante samen voor 8 euro zoveel. Ze zijn beiden leuk!