Zak voer vacuüm?

03-02-2017 12:37 7 berichten
Net een zak voer besteld voor katten bij Zooplus.

Zak van 1,5 kilo. Deze zak zat alleen niet vacuüm..! Weet iemand hoe dit zit?

Grote zakken van 10 kg bijvoorbeeld zitten altijd wel vacuüm, maar kleinere zakken horen toch ook luchtdicht te zijn?
Luchtdicht is iets anders dan vacuüm hè.
Nee hoor, heel soms zit voer vacuüm verpakt, meestal niet. En soms lijkt het zo als zakken in de verdrukking hebben gezeten.
Droog voer bederft echt niet zo snel. Er zijn ook zakken van 50 kilo, na opening zijn die doorgaans niet binnen een week op.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb van Royal Canin nog nooit vacuum verpakte zakken gehad. Luchtdicht, dat wel.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Vacuüm heb ik nog nooit gezien bij diervoer. Wel luchtdicht, dat is het normaal wel. Maar zolang het droogvoer is, is het heus niet ineens bedorven als de zak nuet goed luchtdicht was. Ik koop konijnenvoer in een 10-kg-zak. Doe ik maaaanden mee en na de eerste portie is het uiteraard niet meer luchtdicht. Zolang er geen vocht bij komt is er niks aan de hand. Net als met droge rijst of macaroni zeg maar.
quote:Lamis schreef op 03 februari 2017 @ 12:45:

Droog voer bederft echt niet zo snel. Er zijn ook zakken van 50 kilo, na opening zijn die doorgaans niet binnen een week op.Wij doen hier inderdaad een maand met zo'n 50 kilo zak. En na een maand is het nog steeds goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven