Zaterdagmorgentopic

23-02-2019 10:39 143 berichten
Hallo allemaal!

Wat worden we verwend hè, met dat mooie weer? Ik dacht dus dat het wel weer eens tijd werd voor een zaterdagmorgentopic om te kijken wat iedereen gaat doen.

Ik ga vanmiddag naar Ikea in |Delft, daar heb ik nog een tegoedpas liggen, dus die moet eindelijk eens opgehaald en dan kan ik gelijk shoppen voor onder andere een mooi dekbedhoes en ik wil een plant, een grote. :)

Het is overal een grote drukte met dit mooie weer. Het is ook overal marktdag en de binnensteden worden druk bezocht.
Ondernemen jullie iets vandaag? Ga je eropuit of blijf je lekker in de tuin hangen?
Laat het me weten, dan maken we er een gezellig topic van.
Alle reacties Link kopieren
Ik voel me lui vandaag. Zo eerst maar eens ontbijten met patat een gekookt eitje, sinaasappelsap en afbakbroodjes.
Daarna spring ik denk ik even op de fiets om een paar bossen tulpen te halen, tulpen in huis geven me een heerlijk lentegevoel.
Verder weet ik het nog niet, misschien mezelf een enorme schop onder mijn kont geven om het een en ander in de tuin te doen of me te storten op het huishouden.

Fijn weekend iedereen.
...
Ikea altijd leuk. Ik zocht iets voor mijn badkamer iets waar ik mijn cremetjes en shampoo etc in kon zetten.

Ik heb daar de Albert stelingkast gekocht voor in de douche. Is van naaldhout en een mooi kleurtje gegeven en opgeleukt met potjes en plantjes en een spiegel, natuurlijk allemaal van ikea. En een mooie mand van Xenos waar mijn make up en shampoo in zit.
Voor nog geen 40 euro ziet mijn badkamer er nu helemaal toppie uit.

Cateautje ga je met het OV? Is Barendrecht niet beter te doen voor jou?
anoniem_377870 wijzigde dit bericht op 23-02-2019 11:19
0.50% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb besloten om vandaag alleen maar leuke dingen te doen. Straks ga ik even pokemonnen en ik wandel even langs de bieb om wat in te leveren.

Ik mag van mezelf een leuke dag, omdat ik van de week een k*tgesprek had bij het uwv. Letterlijk alles wat ik gedaan heb en doe vinden ze negatief. Dus nu mag ik een leuke dag. Lekker puh!
Ikea op zaterdagmiddag wel gedurfd trouwens.
Calamitycat schreef:
23-02-2019 11:16
Ik voel me lui vandaag. Zo eerst maar eens ontbijten met patat een gekookt eitje, sinaasappelsap en afbakbroodjes.
Daarna spring ik denk ik even op de fiets om een paar bossen tulpen te halen, tulpen in huis geven me een heerlijk lentegevoel.
Verder weet ik het nog niet, misschien mezelf een enorme schop onder mijn kont geven om het een en ander in de tuin te doen of me te storten op het huishouden.

Fijn weekend iedereen.
Lui mag, dat is een grondrecht. :-D
Gezellig hè, tulpen in huis. Heb nu ook een mooi bosje staan, van iemand van het forum gekregen. Het fleurt de hele kamer op.
Ik stem voor in de tuin iets doen, daar is het nu perfect weer voor.

Fijn weekend!
Renee_XX schreef:
23-02-2019 11:16
Ikea altijd leuk. Ik zocht iets voor mijn badkamer iets waar ik mijn cremetjes en shampoo etc in kon zetten.

Ik heb daar de Albert stelingkast gekocht voor in de douche. Is van naaldhout en een mooi kleurtje gegeven en opgeleukt met potjes en plantjes en een spiegel, natuurlijk allemaal van ikea. En een mooie mand van Xenos waar mijn make up en shampoo in zit.
Voor nog geen 40 euro ziet mijn badkamer er nu helemaal toppie uit.

Cateautje ga je met het OV? Is Barendrecht niet beter te doen voor jou?
Leuk, een spa maken van je badkamer, dat douched wel zo gezellig.

Barendrecht vind ik vreselijk ongezellig en het is nog moeilijker te bereizen ook.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
23-02-2019 11:07
Jij hebt je vast en zeker drukker gemaakt dan je hond. Is meestal zo.
Ik wens je toch een fijne dag en die douche? Als je eventjes koud naspoelt ben je gelijk weer fris en fruitig.
Dat roept mijn fysio ook altijd, van dat koud naspoelen. Maar dat gaat me een brug te ver. Ik voel me wel iets fitter na de warme douche.
Celaena_Aelin schreef:
23-02-2019 11:17
Ik heb besloten om vandaag alleen maar leuke dingen te doen. Straks ga ik even pokemonnen en ik wandel even langs de bieb om wat in te leveren.

Ik mag van mezelf een leuke dag, omdat ik van de week een k*tgesprek had bij het uwv. Letterlijk alles wat ik gedaan heb en doe vinden ze negatief. Dus nu mag ik een leuke dag. Lekker puh!
Toevallig! Je hebt gelijk ook.

Geniet van je dag! :)
Alle reacties Link kopieren
Celaena_Aelin schreef:
23-02-2019 11:17
Ik heb besloten om vandaag alleen maar leuke dingen te doen. Straks ga ik even pokemonnen en ik wandel even langs de bieb om wat in te leveren.

Ik mag van mezelf een leuke dag, omdat ik van de week een k*tgesprek had bij het uwv. Letterlijk alles wat ik gedaan heb en doe vinden ze negatief. Dus nu mag ik een leuke dag. Lekker puh!
Zo is het! Neem het er lekker van.
...
Star² schreef:
23-02-2019 11:18
Ikea op zaterdagmiddag wel gedurfd trouwens.
Ik laveer overal tussendoor en dan is het goed te doen.
Nummer*Zoveel schreef:
23-02-2019 11:21
Dat roept mijn fysio ook altijd, van dat koud naspoelen. Maar dat gaat me een brug te ver. Ik voel me wel iets fitter na de warme douche.
Als je even doet voel je geen kou meer en warmt je lichaam zich razendsnel op. Beloofd! :)
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
23-02-2019 11:22
Ik laveer overal tussendoor en dan is het goed te doen.
Je hebt ellebogen, komt goed :biggrin:
...
Calamitycat schreef:
23-02-2019 11:24
Je hebt ellebogen, komt goed :biggrin:
Daar werk ik nooit mee, maar komt goed.
Cateautje schreef:
23-02-2019 11:21
Leuk, een spa maken van je badkamer, dat douched wel zo gezellig.

Barendrecht vind ik vreselijk ongezellig en het is nog moeilijker te bereizen ook.

Oh dat kan idd als je elders in RT woont. Voor mij is het juist gunstiger, en ik woon niet eens in RT maar vanaf hier wel een hele goede verbinding naar de tram en ook de bus die bij IKEA in Barendrecht stoppen.
Renee_XX schreef:
23-02-2019 11:27
Oh dat kan idd als je elders in RT woont. Voor mij is het juist gunstiger, en ik woon niet eens in RT maar vanaf hier wel een hele goede verbinding naar de tram en ook de bus die bij IKEA in Barendrecht stoppen.
Tja, wat het handigst is inderdaad, maar vind Delft toch een stuk gezelliger. :)
Lotus90 schreef:
23-02-2019 10:43
Ik ga straks gezellig de stad in met mijn nichtje en neefje. Zij mogen kiezen wat we gaan eten. En morgen gaan we naar de dierentuin of het Kralingse bos. :cheer2:
Ik heb bijna dezelfde invulling van dit weekend! :proud:
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
23-02-2019 11:14
Hoe komt hij daar nou aan? :-(
Stress slaat op zijn oortjes. Hij was gister even alleen thuis, en er was niets aan de hand toen ik weg ging, maar toen ik 3 kwartier later weer terug kwam, was er paniek. Vermoedelijk is er iets “engs” gebeurd, want hij kan normaal prima een paar uurtjes alleen zijn. Door de stress krijgt hij dus “kriebel” aan zijn oortjes, en als ik dan niet ingrijp door ze te verzorgen, dan gaat hij krabben en schudden (waardoor het probleem natuurlijk snel kan escaleren in nog veel erger).

Het lijkt geholpen te hebben, want hij is nu al een aantal uren rustig. Maar daar ging dus wel een dag en een nacht overheen.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
23-02-2019 11:23
Als je even doet voel je geen kou meer en warmt je lichaam zich razendsnel op. Beloofd! :)
Dat neem ik al 11 jaar niet van mijn fysio aan, en nu dus ook niet van jou! :P
Nummer*Zoveel schreef:
23-02-2019 11:30
Dat neem ik al 11 jaar niet van mijn fysio aan, en nu dus ook niet van jou! :P
Oeh, wat eigenwijs! @(
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
23-02-2019 11:31
Oeh, wat eigenwijs! @(
Mijn fysio kan er wel om lachen. Het is inmiddels een terugkerend grapje. Bij alles wat er minder gaat, wordt er steevast geroepen “zeker weer niet koud afgedoucht?”
Alle reacties Link kopieren
Wat gezellig, een zaterdagtopic! Ik ga zo even een end fietsen, waarschijnlijk richting hei. Misschien een boekje erbij, wat proviand mee... Al heb ik nu ook wel behoefte om thuis te blijven hangen, ik ben van nature een hangvrouw. Misschien nog even een uurtje hangen en dan ga ik eropuit. Een mooie zaterdag allemaal!
Nummer*Zoveel schreef:
23-02-2019 11:33
Mijn fysio kan er wel om lachen. Het is inmiddels een terugkerend grapje. Bij alles wat er minder gaat, wordt er steevast geroepen “zeker weer niet koud afgedoucht?”
:-D Je bent niet alleen in deze, velen vrezen er voor.
Cateautje schreef:
23-02-2019 11:28
Tja, wat het handigst is inderdaad, maar vind Delft toch een stuk gezelliger. :)
Voor mij is Delft alweer 10 jaar geleden ofzo. Kan het me niet meer herinneren en dus ook niet vergelijken met Barendrecht.

Veel plezier in Delft!
zephora schreef:
23-02-2019 11:34
Wat gezellig, een zaterdagtopic! Ik ga zo even een end fietsen, waarschijnlijk richting hei. Misschien een boekje erbij, wat proviand mee... Al heb ik nu ook wel behoefte om thuis te blijven hangen, ik ben van nature een hangvrouw. Misschien nog even een uurtje hangen en dan ga ik eropuit. Een mooie zaterdag allemaal!
Stap maar op de fiets, zal je goeddoen. Lijkt me ook heel fijn, lekker picknicken op de hei.

Geniet van je dag. :)
Renee_XX schreef:
23-02-2019 11:36
Voor mij is Delft alweer 10 jaar geleden ofzo. Kan het me niet meer herinneren en dus ook niet vergelijken met Barendrecht.

Veel plezier in Delft!
Dankjewel! :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven