Zaterdagmorgentopic

23-02-2019 10:39 143 berichten
Hallo allemaal!

Wat worden we verwend hè, met dat mooie weer? Ik dacht dus dat het wel weer eens tijd werd voor een zaterdagmorgentopic om te kijken wat iedereen gaat doen.

Ik ga vanmiddag naar Ikea in |Delft, daar heb ik nog een tegoedpas liggen, dus die moet eindelijk eens opgehaald en dan kan ik gelijk shoppen voor onder andere een mooi dekbedhoes en ik wil een plant, een grote. :)

Het is overal een grote drukte met dit mooie weer. Het is ook overal marktdag en de binnensteden worden druk bezocht.
Ondernemen jullie iets vandaag? Ga je eropuit of blijf je lekker in de tuin hangen?
Laat het me weten, dan maken we er een gezellig topic van.
Ik ga straks gezellig de stad in met mijn nichtje en neefje. Zij mogen kiezen wat we gaan eten. En morgen gaan we naar de dierentuin of het Kralingse bos. :cheer2:
Ik wacht op Appie en daarna ga ik naar Wassenaar Cadbury's cream eggs zien te scoren.
Star² schreef:
23-02-2019 10:44
Ik wacht op Appie en daarna ga ik naar Wassenaar Cadbury's cream eggs zien te scoren.
Oh, wat is dat?
Ik lig nu nog in het bed van mijn lief, straks ga ik naar huis en krijg ik een pakketje :)
Lotus90 schreef:
23-02-2019 10:43
Ik ga straks gezellig de stad in met mijn nichtje en neefje. Zij mogen kiezen wat we gaan eten. En morgen gaan we naar de dierentuin of het Kralingse bos. :cheer2:
Dat is inderdaad gezellig. :)
Hoe oud zijn je neefje en nichtje?
Wij hebben hier een rustig dagje.
Vanmiddag gaan we wandelen en als het niet te druk is een ijsje eten bij de plaatselijke ijssalon die nu weer open is voor het seizoen..
Dat hebben we de kinderen wel nog maar niet verteld. :lol:

En verder zien we wel.
Star² schreef:
23-02-2019 10:44
Ik wacht op Appie en daarna ga ik naar Wassenaar Cadbury's cream eggs zien te scoren.
Wat zijn dat? Kan je dat eten?
Moire schreef:
23-02-2019 10:46
Oh, wat is dat?
Ik lig nu nog in het bed van mijn lief, straks ga ik naar huis en krijg ik een pakketje :)
Pakketjes zijn altijd de moeite waard. Bij mijn voelt dat altijd als een cadeautje.
Cateautje schreef:
23-02-2019 10:46
Dat is inderdaad gezellig. :)
Hoe oud zijn je neefje en nichtje?
Ze zijn 4 & 10. :heart:
LAgirl82 schreef:
23-02-2019 10:46
Wij hebben hier een rustig dagje.
Vanmiddag gaan we wandelen en als het niet te druk is een ijsje eten bij de plaatselijke ijssalon die nu weer open is voor het seizoen..
Dat hebben we de kinderen wel nog maar niet verteld. :lol:

En verder zien we wel.
Dat wordt dus een echte verrassing....Wat leuk! Kinderen kunnen zo lekker enthousiast reageren op zoiets. :)
Cateautje schreef:
23-02-2019 10:47
Pakketjes zijn altijd de moeite waard. Bij mijn voelt dat altijd als een cadeautje.
Alleen jammer dat ik het zelf moet betalen en het voor de huisdieren is :hihi:
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
23-02-2019 10:47
Pakketjes zijn altijd de moeite waard. Bij mijn voelt dat altijd als een cadeautje.
Een cadeautje voor cateautje 😉
apiejapie wijzigde dit bericht op 23-02-2019 11:01
1.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook een pakketje ophalen.
Verder maag tabletten en een bloempot kopen.
Ik hoop binnenkort dat mijn citroengeranniumstek wortels heeft.
Lotus90 schreef:
23-02-2019 10:47
Ze zijn 4 & 10. :heart:
Wat een mooie leeftijden, daar kan je nog alle kanten mee op.
De kans is dus groot dat je vanmiddag aan de happymeal zit. :-D
Cateautje schreef:
23-02-2019 10:46
Wat zijn dat? Kan je dat eten?

Ja, chocola:
Afbeelding
Moire schreef:
23-02-2019 10:48
Alleen jammer dat ik het zelf moet betalen en het voor de huisdieren is :hihi:
Jawel, maar ik vergeet dat altijd liever, dan heb ik weer eens een reden om ergens blij mee te zijn.
Je weet toch, een kinderhand is snel gevuld.
Alle reacties Link kopieren
Hier hebben we ons neefje te spelen. Zien hem niet zo vaak, maar wat is het toch een heerlijk ventje.
apiejapie schreef:
23-02-2019 10:49
Een cadeautje voor bad cateautje 😉
Ben ik een bad Cateautje. :O
miedo schreef:
23-02-2019 10:49
Ik ga ook een pakketje ophalen.
Verder maag tabletten en een bloempot kopen.
Ik hoop binnenkort dat mijn citroengeranniumstek wortels heeft.
Oh dat gaat snel met die plant, zeker als je hem in de zon zet.
Cateautje schreef:
23-02-2019 10:50
Wat een mooie leeftijden, daar kan je nog alle kanten mee op.
De kans is dus groot dat je vanmiddag aan de happymeal zit. :-D
Ik hoop het niet. :hihi: Gelukkig vinden deze kinderen vrijwel álles lekker, dus de kans op Sumo, Vapiano of Surinaams eten is gelukkig net zo groot!
apiejapie schreef:
23-02-2019 10:51
Hier hebben we ons neefje te spelen. Zien hem niet zo vaak, maar wat is het toch een heerlijk ventje.
Kinderen kunnen bij mij niet stuk, dus ik geloof je op je woord. :)
De IKEA is trouwens ook een leuk uitje, daar wil ik binnenkort ook weer eens naartoe!
Lotus90 schreef:
23-02-2019 10:53
Ik hoop het niet. :hihi: Gelukkig vinden deze kinderen vrijwel álles lekker, dus de kans op Sumo, Vapiano of Surinaams eten is gelukkig net zo groot!
Nou, dan hoop ik met je mee.

Veel plezier gewenst, Geniet van die kinderen en hun enthousiasme, dat is meestal aanstekelijk.
Lotus90 schreef:
23-02-2019 10:54
De IKEA is trouwens ook een leuk uitje, daar wil ik binnenkort ook weer eens naartoe!
Het is zaterdag, dus het zal wel beredruk zijn vrees ik.
Vanmorgen lekker poetsen in huis en vanmiddag naar zee :sun:

Vanavond een outfit naaien voor peuter voor carnaval op het kdv. Die pakjes kosten in de winkel €39,99 :-| Ik heb materiaal gekocht voor €9,70 en dan heeft peuter een mooier pakje :cheer2:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven