Zweet en open schoenen

21-04-2019 15:36 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedendag,

Het is weer tijd om de zomer schoenen uit de kast te trekken. Super leuk, maar ik heb zelf last van zweet voeten waardoor mijn zolen niet mooi blijven. (Verkleuring van de zool)

Nu wil ik wel inlegzooltjes kopen zodat de echte zooltjes mooi blijven, alleen mijn zomer schoenen hebben zo goed als allemaal een open teen en een open zijkant + hiel.

Ik vroeg me af of iemand inlegzooltjes weet die je niet ziet in open schoenen?
Het mag van mij ook gewoon een plak strip zijn. Misschien een andere tip om mijn zooltjes zo net en schoon mogelijk te houden deze zomer?

Ik had wel de scholl doorzichtige inlegzooltjes gevonden, alleen vele zeiden dat ze na een uur veel last erdoor kregen aan hun voeten.

Alvast bedankt! ;)
Ga naar een goede schoenenzaak. Daar kun je open schoenen kopen die vooraan en achteraan een klein opstaand randje hebben, zodat je de zooltjes niet ziet.
ik geef mn bek ook maar een douw
Niemand ziet je zool toch?
lucky82 schreef:
21-04-2019 16:24
Niemand ziet je zool toch?
Jawel aan de voor- en achterkant.
ik geef mn bek ook maar een douw
Koop schoenen met 'n zwarte zool.
Ik strooi een beetje Zwitsal talkpoeder in mijn schoenen.
Madeliefjees schreef:
21-04-2019 16:31
Jawel aan de voor- en achterkant.
Oh tja, dat is dan maar zo denk ik dan..
dalidida schreef:
21-04-2019 17:29
Ik strooi een beetje Zwitsal talkpoeder in mijn schoenen.
Ga ik proberen! Dankjewel :)
Zwitsal in mijn open schoenen geeft na ff van die fijne, witte, smerige klontjes die ik dan overal achterlaat.
Ik let gewoon op wat voor open schoen ik koop. Goede leren zool.
En verder...dan is het maar zo. Ik zweet, dus ik besta :mrgreen:
Nope
Maar wat zie je dan precies? Ik heb ook open schoenen en zie bijvoorbeeld wel altijd de omtrek van mijn tenen oid op leren zooltjes. Maar dat hoort toch zo? Dat is toch een eigenschap van leer, dat neemt vocht op en voert het weer af. Of moet ik een probleem gaan zien waar het nooit was? 😂
Elke dag je voeten wassen, wat talkpoeder erop. En de schoenen steeds een dag laten staan om te drogen.
Ik zie het probleem niet zo, zolang het zweet niet tussen je voet en de zool vandaan stroomt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven