Add en depressie

25-02-2019 01:59 52 berichten
I
anoniem_199428 wijzigde dit bericht op 18-04-2019 04:13
99.95% gewijzigd
Mijn moeder roept ook vaak dat ik op iemand lijk die doorgedraaid is geworden. Hij had ook last van angstaanvallen en draafde door in kennis en onderwerpen als bezetenheid.
Nu is hij het letterlijk geworden. Een gek!
En waarom zei me moeder en zus het vaker tegen mij. Doordat ik een boekenkast heb. Ik weet het niet. Of ze voelden het aankomen. Ik moet meer met barbiepoppen gaan spelen denk ik en stoppen met al dat gepieker. Gewoon normaal gaan doen. Daardoor denk ik ook dat beste is om even mezelf af te zonderen van iedereen. Ik beland in situaties dat ik niet wil. Misbruik enz door mannen waardoor ik ze haat. Heb overigens altijd al mannen gehaat. Daardoor weet ik ook niet of ik mezelf wel ooit kan zien samenzijn met een man. Maar enigszins kan je dat wel veel rust bieden. Ik weet het niet. Zelfs mijn geaardheid twijfel ik op mijn 22e nog over. Hoe kan ik nog steeds niet weten wat ik wil. Als ii het wil en het komt uit is het ook eng. De wereld is gewoon eng. Alles. Zowel politiek corruptie enz zijn zaken wat mij beangstigd. Complottheorieën. Ik zag mezelf altijd later in Amsterdam wonen. Nu ik daar was en even stil stond en alles bsesefte besefte ik ook weer dat Amsterdam te snel voor mij gaat. Ik wil toch rust en gewoon lekker mezelf afzonderen ergens. Alleen zijn. Ik kan namelijk niemand meer verdragen. Mezelf niet eens meer.
Alle reacties Link kopieren
randomgirl schreef:
01-03-2019 01:13
Ik ga morgen ggz verwijzing vragen en volledig eerlijk zijn over alles. Zelfs mijn drugsgebruik, mijn vermoeidheid, mijn fases in extreme gedrag uiten zoals denken dat dat het beste is en daarin doorslaan. Alles!
Ik denk dat dit het beste advies is wat je kan helpen.
Laat je helpen door een professional en durf je over te geven aan een gedegen therapie.
Wees eerlijk zonder voorbehoud en verzamel moed om alles onder ogen te zien.
Alleen dan kom je er beter uit.

Ik wens je sterkte Randomgirl. Take care! :hug:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven