Bang dat de wereld morgen echt vergaat.

20-12-2012 14:16 109 berichten
Ook al weet ik dat het waarschijnlijk niet zo gaat zijn ben ik bang. Heel erg bang! Klinkt misschien gek maar toch is het zo. Hebben meer mensen dit?
Yes, iets om naar uit te zien!

Ik was vergeten dat morgen DE dag is, en heb me net de kleren zitten werken om een besteld schilderij op tijd af te krijgen.

Nou ja, dan hang ik het hier maar aan de muur, voor die ene dag.

quote:2Italy2 schreef op 20 december 2012 @ 15:07:

Yes, iets om naar uit te zien!

[afbeelding]
Programma wereldondergang

Alle reacties Link kopieren
Schijnt dat 10% van de wereld bewolking toch er in geloofd , als het echt zo is kun je niks aan doen, we gaan met zijn alle dood ! Dis laat maar komen , de natuur is een wonder maar ook onze grootste vijand ! Geniet van je laatste dag met familie en vrienden , en heb vrede mee , en als je weer de 22ste levend wakker wordt wens ik je dan prettige feestdagen ;)
De Maya's hadden wel gelijk, maar de wereld vergaat niet. Het is het einde der tijden.

Morgen eindigt geloof ik het tijdperk Vissen en begint Waterman.

Bekijk de film Zeitgeist maar eens (eerste deel). Ik wist alleen niet dat het nu al was.
Vissen als in het christendom?

Tijd voor het tijdperk van grote zeemeerman (Thomas Berger met staart)

nou to, maak je niet ongerust.

lees gewoon het volgende artikel.http://plazilla.com/wat-gebeurt-er-op-21-12-2012
wij slapen nooit.
Ik hoop het niet zeg, zou het vreselijk oneerlijk vinden als dat nou juist op de allereerste dag van mijn zwangerschapsverlof zou gebeuren. Dan heb ik er nog niks aan om lekker vrij te zijn.
..
quote:lislislislis schreef op 20 december 2012 @ 15:15:

Schijnt dat 10% van de wereld bewolking toch er in geloofd , als het echt zo is kun je niks aan doen, we gaan met zijn alle dood ! Dis laat maar komen , de natuur is een wonder maar ook onze grootste vijand ! Geniet van je laatste dag met familie en vrienden , en heb vrede mee , en als je weer de 22ste levend wakker wordt wens ik je dan prettige feestdagen ;)Goed idee, helaas moet ik gewoon werken. Zul je zien dat het klachten regent, bij al die overstromingen.
Later is nu
Ik ben juist bang dat het weer niet gebeurt .
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Het Watermantijdperk of Aquariustijdperk is een begrip uit de astrologie. Het is een van de twaalf grote tijdperken die telkens beginnen wanneer het lentepunt een ander sterrenbeeld van de dierenriem binnengaat.

Het lentepunt verschuift retrograde langs de sterrenbeelden van de dierenriem, een verschijnsel dat recessie (van het lentepunt) wordt genoemd. Deze cyclus wordt veroorzaakt door de precessie van de aardas. De aardas maakt elke 26000 jaar een cirkel, waarbij hij elke 2000 jaar – een Kosmische maand genoemd – door één van de dierenriemtekens gaat. De volledige cyclus van 26000 jaar noemt men het Kosmisch Grootjaar.

Vanuit het sterrenbeeld Vissen gaat het in onze tijd stilaan naar de Waterman.
De Maya kenden geen schikkeljaren. 21 december 2012 volgens de kalender van de Maya's heeft dus al plaatsgevonden, ergens in april dit jaar.

Ik hoop dat morgen mensen massaal hara kiri plegen; dan gaat het gemiddelde IQ op aarde toch weer een paar puntjes omhoog.
Als ik je beloof dat de wereld morgen niet vergaat beloof jij dan dat je wat meer van je leven gaat maken?
Wat zou je nog willen doen als het echt de laatste dag van de wereld is? Waarom stel je dat nu dan nog uit?
Een mens lijdt dikwijls 't meest

Door 't lijden dat hij vreest

Doch dat nooit op komt dagen

Dit helpt mij altijd als ik me druk ga zitten maken om niks
Jezus, nu zit ThomAAAAAS p mijn netvlies. Zo wil ik niet sterven! Bedankt weer. Not!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik zat me net te bedenken... Hoe gaat het dan met die mensen die niet dezelfde kalender hebben als wij??? Gaat daar dan de wereldvernietiging aan voorbij???
Wees gerust!

In Australië is het al 21e en de wereld is daar nog niet vergaan!!
quote:draak15 schreef op 20 december 2012 @ 15:47:

Wees gerust!

In Australië is het al 21e en de wereld is daar nog niet vergaan!!helaas, ik las dit: In Maya land is het inmiddels pas half zes 's ochtends 20 december. NL tijd als het daar 21 december wordt is 7:00 morgenvroeg
Oh, dan slaap ik er doorheen waarschijnlijk.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Hoogwatergolfje in grote rivieren

Foto: ANP

TIEL -

De waterstand in de grote rivieren stijgt de komende dagen zodanig, dat her en der maatregelen genomen moeten worden om overlast te voorkomen. Op kerstavond zakt het rivierwater weer, zo blijkt uit de meetgegevens van Rijkswaterstaat.

quote:MrsStanleyWalker, 5 minuten geleden

Oh, dan slaap ik er doorheen waarschijnlijk.Ik ook. Gezellig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven