Bang dat de wereld morgen echt vergaat.
donderdag 20 december 2012 om 15:15
Schijnt dat 10% van de wereld bewolking toch er in geloofd , als het echt zo is kun je niks aan doen, we gaan met zijn alle dood ! Dis laat maar komen , de natuur is een wonder maar ook onze grootste vijand ! Geniet van je laatste dag met familie en vrienden , en heb vrede mee , en als je weer de 22ste levend wakker wordt wens ik je dan prettige feestdagen
donderdag 20 december 2012 om 15:16
donderdag 20 december 2012 om 15:21
nou to, maak je niet ongerust.
lees gewoon het volgende artikel.http://plazilla.com/wat-gebeurt-er-op-21-12-2012
lees gewoon het volgende artikel.http://plazilla.com/wat-gebeurt-er-op-21-12-2012
wij slapen nooit.
donderdag 20 december 2012 om 15:22
quote:lislislislis schreef op 20 december 2012 @ 15:15:
Schijnt dat 10% van de wereld bewolking toch er in geloofd , als het echt zo is kun je niks aan doen, we gaan met zijn alle dood ! Dis laat maar komen , de natuur is een wonder maar ook onze grootste vijand ! Geniet van je laatste dag met familie en vrienden , en heb vrede mee , en als je weer de 22ste levend wakker wordt wens ik je dan prettige feestdagen ;)Goed idee, helaas moet ik gewoon werken. Zul je zien dat het klachten regent, bij al die overstromingen.
Schijnt dat 10% van de wereld bewolking toch er in geloofd , als het echt zo is kun je niks aan doen, we gaan met zijn alle dood ! Dis laat maar komen , de natuur is een wonder maar ook onze grootste vijand ! Geniet van je laatste dag met familie en vrienden , en heb vrede mee , en als je weer de 22ste levend wakker wordt wens ik je dan prettige feestdagen ;)Goed idee, helaas moet ik gewoon werken. Zul je zien dat het klachten regent, bij al die overstromingen.
Later is nu
donderdag 20 december 2012 om 15:28
Het Watermantijdperk of Aquariustijdperk is een begrip uit de astrologie. Het is een van de twaalf grote tijdperken die telkens beginnen wanneer het lentepunt een ander sterrenbeeld van de dierenriem binnengaat.
Het lentepunt verschuift retrograde langs de sterrenbeelden van de dierenriem, een verschijnsel dat recessie (van het lentepunt) wordt genoemd. Deze cyclus wordt veroorzaakt door de precessie van de aardas. De aardas maakt elke 26000 jaar een cirkel, waarbij hij elke 2000 jaar – een Kosmische maand genoemd – door één van de dierenriemtekens gaat. De volledige cyclus van 26000 jaar noemt men het Kosmisch Grootjaar.
Vanuit het sterrenbeeld Vissen gaat het in onze tijd stilaan naar de Waterman.
Het lentepunt verschuift retrograde langs de sterrenbeelden van de dierenriem, een verschijnsel dat recessie (van het lentepunt) wordt genoemd. Deze cyclus wordt veroorzaakt door de precessie van de aardas. De aardas maakt elke 26000 jaar een cirkel, waarbij hij elke 2000 jaar – een Kosmische maand genoemd – door één van de dierenriemtekens gaat. De volledige cyclus van 26000 jaar noemt men het Kosmisch Grootjaar.
Vanuit het sterrenbeeld Vissen gaat het in onze tijd stilaan naar de Waterman.
donderdag 20 december 2012 om 15:30
donderdag 20 december 2012 om 16:17
donderdag 20 december 2012 om 16:55