Bang dat de wereld morgen echt vergaat.

20-12-2012 14:16 109 berichten
Ook al weet ik dat het waarschijnlijk niet zo gaat zijn ben ik bang. Heel erg bang! Klinkt misschien gek maar toch is het zo. Hebben meer mensen dit?
quote:missy_Acy schreef op 20 december 2012 @ 16:59:

[...]

Ik ook. Gezellig Ik ook!
Alle reacties Link kopieren
We hoeven niet bang te zijn voor morgen.

Oke, dus ik zag net de film 2012, en ik geloofde dat de wereld zou gaan eindigen voordat ik de film zag, maar nu dat ik het zag Ik weet dat het gaat eindigen!

Haha ** die film was zo ontzettend gek, ik ben zo bang nu **

lol Als je wilt geloven dat onze wereld zal nooit tot een einde komen, niet kijken die film....

Eerst zien en dan geloven, want dan gebeurt er niets. Klaar!!
quote:Fame schreef op 20 december 2012 @ 14:27:

Chips, maar een groot voordeel is dan wel dat mijn geplande wortelkanaalbehandeling niet meer doorgaat......
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Als Nieuw-Zeeland er morgenochtend nog is, zal het allemaal wel meevallen
Het zou de kers op de taart van een verschrikkelijk prutsjaar zijn als ook nog de Wereld verging....
quote:Yraatje schreef op 20 december 2012 @ 15:45:

Ik zat me net te bedenken... Hoe gaat het dan met die mensen die niet dezelfde kalender hebben als wij??? Gaat daar dan de wereldvernietiging aan voorbij???Maar zelfs de Maya's zelf geloven het niet .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:MrsStanleyWalker schreef op 20 december 2012 @ 16:53:

Oh, dan slaap ik er doorheen waarschijnlijk.Wij draaien ons ook nog even om rond die tijd
quote:Mylene_Valerie schreef op 20 december 2012 @ 17:39:

[...]

Maar zelfs de Maya's zelf geloven het niet .idd
quote:clandestina schreef op 20 december 2012 @ 14:31:

Ik heb er wel een beeld bij: er zit een opperwezen ergens op een wolk te balen van weer een Kerstmis. Hij of zij denkt: Als ik nog één keer George Michael voorbij hoor komen, dan wordt het jullie Last Christmas.

En dat is volgens de Maya's morgen.
It is what it is and that's what it is!
Haha! Dank voor sommige reacties! Heerlijk!
Hoe laat begint dat?
Oh god dat is morgen. Vandaaaaaaaar al die posts op facebook.

Nou vaarwel dan maar, lieve medeviva'ers! Denken jullie dat mijn tentamen ongeldig wordt verklaard als de wereld vergaat? Of wordt het dan voor iedereen een voldoende?
Op zich wel handig; zijn we in 1 klap van alle problemen verlost.
quote:zammm schreef op 20 december 2012 @ 21:51:

Op zich wel handig; zijn we in 1 klap van alle problemen verlost.Daar kijk ik echt naar uit!!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
quote:Yavanna schreef op 20 december 2012 @ 14:19:

Ben je vaker bang voor dingen waarvan je weet dat je er niet bang voor hoeft te zijn?

Ik herken dit van mezelf, dus ik weet dat het meer in mij zit dan dat er echt reden toe is.

Van de week las ik: "If the Mayans were good at predicting the future... there would still be Mayans." Die vond ik wel hoopgevend. Als de wereld morgen vergaat, vergaat de wereld morgen... en daar doen wij dan niks aan. Waarschijnlijk merken we er dan ook niet zo veel van, trouwens.
quote:julius schreef op 20 december 2012 @ 15:30:

De Maya kenden geen schikkeljaren. 21 december 2012 volgens de kalender van de Maya's heeft dus al plaatsgevonden, ergens in april dit jaar.
Het is al 21-12 hoor.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Hahaha, SeptemberGirl, die foto, echt hilarisch.. en hoe sneu als ze die overlevingsboot dan niet op tijd in kunnen stappen of zo..

Volgens mij was die hele datum allang onderuit gehaald, verkeerd berekend naar onze maatstaven of zo. iig geloof ik er niet in. En zo het wel gebeurt, dan is het ook goed geweest zo, ik ben een tevreden mens, gelukkig zelfs op ditzelfde moment. Om alles, om niks.

Denk dat je moet proberen elke dag een beetje stil te staan dat elke dag de laatste kan zijn. Zo min mogelijk terug hoeven kijken met spijt. Het mooie koesteren en de rest loslaten.

Zonde om een schaduw van angst vooruit te werpen op iets wat niet zeker is. Angst voor de dood is meer angst voor de enige zekerheid die we hebben, gek eigenlijk.

Maar goed, ik hoop wel dat er idd een ander tijdperk aanbreekt, maar ik geloof niet dat dat van de ene op de andere dag gebeurt. Alles is altijd in beweging en ontwikkeling, dingen veranderen niet van de ene op de andere dag.

Lekker slapen nu dus!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Volgens mij zou de wereld nu al vergaan zijn als het waar was. Dus no worries beste TO.
die angst is heel logisch. Iedereen is bang, ook al doen ze lacherig. vul alle flessen/ emmers/ badkuipen met water
In wereldrampen-films begint de ellende altijd in amerika.

Dus we hebben nog wel een paar uur hoor.
Nog niks aan de hand hier. Spannend heb wel zin in een beetje actie.
Vooralsnog ging mijn wekker gewoon om 6:30 uur. Dat vond ik pas erg.
Wanneer begint het nou??
quote:sabbaticalmeds schreef op 21 december 2012 @ 00:36:

die angst is heel logisch. Iedereen is bang, ook al doen ze lacherig. vul alle flessen/ emmers/ badkuipen met waterIk heb anders heerlijk geslapen, niks nie bang waarom?, als het gebeurd gebeurd het, dan is dat jammer de bammer ik ga dan echt geen eten en drinken inslaan zodat ik een paar weken langer kan overleven om daarna alsnog zelf een end er aan te maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven