controle loslaten, hoe?
zondag 4 maart 2012 om 10:20
Hoi dames, ik, diegene die dénkt dat ze zo nuchter en makkelijk is, blijk toch een soort controle-freak te zijn. Ik heb vorig jaar gekampt met flinke paniekaanvallen daar ook ad voor geslikt. Nu sinds 6 maanden weer vrij van medicatie maar loop toch tegen dingen aan die ik dacht 'verwerkt' te hebben. Zoals vermoeidheid maakt me somber. De dingen die ik ben gaan ondernemen om meer te lachen etc maken me minder blij dan voorheen. Ik kan niet goed ontspannen. De dagen thuis met de kids vind ik vermoeiend, of in ieder geval voel ik me nooit zo voldaan. En ik ben erg ontevreden over mijzelf. Ben erg dik en heb daar moeite mee, kan dat ook niet loslaten hoewel dit wel advies is van de dokter, na juni gaan we dááraan werken, eerst rust in mijn donder...maar ja die voel ik dus niet...hoe ervaren jullie dat....
love is enough...
zondag 4 maart 2012 om 10:40
Ik herken mezelf helemaal in jou verhaal. Ikzelf ben al tig therapieen verder, veel afgevallen en zit nog steeds met hetzelfde probleem...ik kan je alleen maar veel succes en sterkte wensen, en toch therapie aanbevelen. Probeer het positieve overal van blijven in te zien, en ga door met leuke dingen doen !
zondag 4 maart 2012 om 10:56
Ik ben wel bij een psycholoog onder behandeling maar die geeft aan dat het heel goed gaat, en dat gaat het ook in verhouding meet vorig jaar. Maar toch lijk ik nu een flinke dip te hebben...en suzie met afvallen wordt het niet beter? Sporten mag pas weer als ik klaar ben met fysio ivm nekhernia...wel een goede tip!
love is enough...
zondag 4 maart 2012 om 15:04