Cursus Reiki

27-09-2011 00:52 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb onlangs voor het eerst een reiki behandeling gehad. De behandeling beviel me zo goed dat ik graag een cursus reiki zou willen doen. Ik heb al een aantal cursussen kunnen vinden, maar graag zou ik tips willen hebben over waar ik op moet letten bij het uitzoeken van een cursus: wat is een goede cursus? aanraders/afraders? Ervaringen zijn ook welkom!
Ik las circus reiki uh ik denk is er een circus reiki? Ja ik weet het tis laat . Geen ervaring met reiki
Mika... Dat las ik de eerste keer ook. Toen dacht ik precies hetzelfde als jij, haha!

Maar sorry TO, geen ervaring mee.
Ik zou gewoon zoeken in de buurt. Een behandeling halen, veel mensen die reiki cursussen geven hebben open avonden. Dan kun je praten en kennis maken. En let op de prijs: er zijn "masters" die heel veel geld durven te vragen. Een onkostenvergoeding is leuk (lees 100 a 200 euro), maar soms durven ze echt duizend euro of meer te vragen. En ik kan het weten, want ik ben ooit in zo'n truc getrapt...................... Ik geef allang geen cursussen meer trouwens
Ik heb een Reiki cursus gedaan bij iemand die aangesloten is bij de reikigroep. Geen idee of dat echt garanties geeft maar het is een begin. Cursus was op zich ok, maar ik moet zeggen dat ik er verder niet veel meer mee doe. Ik denk dat je het beste wat in de buurt kunt rondvragen, het heeft weinig nut als ik je vertel waar ik geweest ben en jij woont aan de andere kant van het land.

http://www.reikigroep.org/ voor de vereniging.
Youp van 't Hek had er ook een mening over
quote:SeptemberGirl schreef op 27 september 2011 @ 07:51:

Youp van 't Hek had er ook een mening over

Ik vind Youp erg leuk...kan grappig tegen alles aan schoppen...en laat hem voor al zijn eigen mening houden. Zoals ieder vrij is in zijn eigen mening.

Mijn mening: ik heb er veel aan gehad....was voor mij een eye opener. Ben rustiger...relativeer meer.....en accepteer meer.

Maar dat het net zo goed een cursus Mindfullness kunnen zijn....of Yoga!

Dit kwam op mijn pad...en ik vind het best...wat een ander daar over denkt mag hij/zij helemaal zelf weten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven