dagje uit met begeleider

24-07-2012 18:01 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb autisme en ben 26. en ik ga met mn ambulante begeleider een dagje uit naar een pretpark.gewoon leuk. waarom doet een begeleider dat met clienten en is dat normaal?
Haha hoezo? wat is er mis met de goliath? ik ga er zeker van genieten!
Leuk anoniem001! Ik durf niet in de Goliath, als ik al kijk naar dat ding moet ik al bijna spugen van angst.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Na 3 rondjes achter elkaar word je misselijk, echt. En zeker geen slush van tevoren drinken dan
Is de goliath eng of valt het mee? Gaat het hard?
Eng valt mee. Wel spannend en hoog. Maar ik vind( ondanks m'n hoogtevrees) achtbanen sowieso niet eng en alleen maar leuk, dus ik ben niet objectief hierin.

Heb je er zin in?
ja zeker! en ik ga hem zeker proberen..hihi
Wanneer ga je, Anoniem?

Ben je er al vaker geweest?
Anoniem, je stelt de vraag niet zomaar. Waarom twijfel je of het normaal is? Heb jij er geen goed gevoel bij?
@anoniem: ik denk dat je er niks achter moet zoeken. Een begeleider doet dit vaak ook omdat ie je een leuke dag of leuke ervaring gunt. Iemand die dit werk met hart en ziel doet, geeft ook vaak om je, en wil dat jij een fijne dag hebt.

En vindt dat vaak zelf ook leuk om te doen, niet een verplichting, maar die wordt ook blij om je te zien genieten van zo'n dagje uit! Hij/zij heeft niet voor niks dat werk gekozen, het is ook fijner als ze voor jou zoiets kunnen doen, dat geeft hun ook een goed gevoel.

Veel plezier! Wanneer ga je?
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven