Drama met zus

11-10-2010 15:46 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben binnenkort jarig en ik ben er best enthousiast over. Ik ga het thuis vieren met mijn ouders, zusje en ik zou mijn zus en haar vriend uitnodigen. Nou heb ik niet echt een hechte band met mijn oudste zus, ze woont apart met haar vriend en ze stuurt mij nooit mailtjes, sms en ze reageert niet eens op mijn e-mail. Maar ze heeft wel contact met mijn moeder en andere zus (waar ik problemen mee heb). Ze is gister nog met mijn moeder en andere zus naar de bioscoop geweest en daarna uit eten enzo. Ik had haar een speciale uitnodiging gemailt en daar kon ze niet op reageren.

Ik weet niet, maar ik heb gewoon het gevoel alsof ik in de steek wordt gelaten. Ik word nergens bij betrokken. Mijn moeder en 2 zussen spreken altijd samen af, doen leuke dingen en hebben contact en ik lijk wel 'het buitenbeentje'.

Telkens als mijn oudste zus hier bij ons komt, komt ze nooit eens naar mij toe of mijn zusje. Ze praat echt ALTIJD met mijn moeder, is altijd samen met haar. Ze is vergeten dat ze ook nog een zus en zusje heeft. Ik heb ook een andere zus maar daar heb ik geen contact mij, ze heeft altijd problemen met mij en zocht ruzie. Maar daar kan ze wel leuk mee afspreken en dingen doen.

Stel ik mij aan of moet ik hier wat van zeggen? Want ik dacht eraan om mijn oudste zus gewoon een mailtje te sturen met dat ik hier mee zit en dat ik het zo niet leuk vind. Of moet ik het gewoon laten..?
Ik snap er niets meer van. In je openingspost mopper je juist vooral over je oudste zus? En nu is je oudste zus leuk en aardig?
Ik snap er niets meer van. In je openingspost mopper je juist vooral over je oudste zus? En nu is je oudste zus leuk en aardig?
wat is t leven heerlijk als je grootste drama in je leven is dat je bij t buitenspelen gevochten hebt met je zus...
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Oh twee keer. Nou ja, moge duidelijk zijn dat ik er niets van snap
Waar woont Kira dan?
Wat een kleutergezeik. Ik zou maar eens even je eigen gedrag onder de loep nemen.
quote:LoulouParis schreef op 11 oktober 2010 @ 16:19:

[...]

Je wilt niet weten hoe mijn moeder inelkaar zit, geloof me. Mijn moeder is de grootste bitch die er bestaat. En het kan mijn moeder echt niks schelen of wij contact hebben of niet, mijn moeder denkt aan haar eigen plezier. Mijn moeder haat mij overigens.Dit vind ik wel een drama. Is dit niet de kern van je probleem?
Je moeder haat jou? En je zussen moeten je blijkbaar ook niet. Wat zegt dat over jou? Ben je gewoon het zwarte schaap of heb je zelf ook een aandeel in jou familie.

ik snap trouwens niks van je verhaal. Het is heel warrig en onvolwassen geschreven. Zeggen dat je moeder een bitch is vind ik niet erg sjiek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven