En daar zijn we weer: de zomer-en zonliefhebbers

27-05-2018 15:11 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
:sun:

Praat hier mee over zalig zonnige dagen en lange zwoele avonden! B-)
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Nou ik ben al 2x nat geregend. :( 1e keer op de fiets toen ik Satan's natte wraak over me heen kreeg. Snel plu op gevist maar in die ene minuut dat ik hem zocht was ik al nat. Toen brak het kreng ook nog eens en werd ik nog natter. Toen rechtsomkeert gemaakt want ik weiger om zeiknat een dag op kantoor te zitten. Trein gemist, dus thuis maar weer omgekleed, droge jas aan en opgefrist naar de tram gelopen met reserve plu want stik erin met die fiets...Weer nat. :cry: Kijk dit vind ik dus echt verschrikkelijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu dus een boze chagrijnige man in huis omdat het slecht weer is in zijn vakantie....
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
12-08-2019 09:58
Ik heb nu dus een boze chagrijnige man in huis omdat het slecht weer is in zijn vakantie....
Dat snap ik wel, zou ik ook hebben. Heb je eindelijk een keer vrij...
Ik vind Nederland een mooi land en er is genoeg te doen, maar het weer is de reden dat ik altijd naar het buitenland op vakantie wil. Je weet gewoon nooit hoe het gaat worden. Echt jammer, een beter klimaat hier had me een hoop geld kunnen schelen.

Om me heen komt iedereen alweer terug van vakantie, wat ben ik blij dat ik nog twee weken zon voor de boeg heb (de kans dat het slecht weer wordt, is in ieder geval heel klein)!
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
12-08-2019 10:05
Dat snap ik wel, zou ik ook hebben. Heb je eindelijk een keer vrij...
Ik vind Nederland een mooi land en er is genoeg te doen, maar het weer is de reden dat ik altijd naar het buitenland op vakantie wil. Je weet gewoon nooit hoe het gaat worden. Echt jammer, een beter klimaat hier had me een hoop geld kunnen schelen.

Om me heen komt iedereen alweer terug van vakantie, wat ben ik blij dat ik nog twee weken zon voor de boeg heb (de kans dat het slecht weer wordt, is in ieder geval heel klein)!
Dat heb ik ook, eind augustus nog 10 dagen Italië in het vooruitzicht, godzijdank :)
Anders zou ik het helemaal niet meer zien zitten vrees ik.
Zal je zien dat tegen die tijd de nazomer hier gaat beginnen - en dat gun ik iedereen natuurlijk best hoor, maar ik had het liever wat eerder gehad....
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Ugli schreef:
12-08-2019 09:38
Nou ik ben al 2x nat geregend. :( 1e keer op de fiets toen ik Satan's natte wraak over me heen kreeg. Snel plu op gevist maar in die ene minuut dat ik hem zocht was ik al nat. Toen brak het kreng ook nog eens en werd ik nog natter. Toen rechtsomkeert gemaakt want ik weiger om zeiknat een dag op kantoor te zitten. Trein gemist, dus thuis maar weer omgekleed, droge jas aan en opgefrist naar de tram gelopen met reserve plu want stik erin met die fiets...Weer nat. :cry: Kijk dit vind ik dus echt verschrikkelijk.
Omg, wat een hels begin van de dag/week zeg..... :(
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
juliet64 schreef:
12-08-2019 10:18
Omg, wat een hels begin van de dag/week zeg..... :(
Ja pff nu ben ik weer oké maar wat was ik een partij chagrijnig net. Regen is gezellig als je in een dekentje op de bank zit en toch al nergens heen wilde, maar als je wél iets moest of wilde doen is het volstrekt waardeloos en ellendig en ik heb écht een hekel aan nat worden (en nog erger: Nat zijn zonder je om te kunnen kleden of je haar te kunnen drogen).

Ik duim voor een fijne nazomer!
Alle reacties Link kopieren
juliet64 schreef:
12-08-2019 10:17
Dat heb ik ook, eind augustus nog 10 dagen Italië in het vooruitzicht, godzijdank :)
Anders zou ik het helemaal niet meer zien zitten vrees ik.
Zal je zien dat tegen die tijd de nazomer hier gaat beginnen - en dat gun ik iedereen natuurlijk best hoor, maar ik had het liever wat eerder gehad....
Eigenlijk is het al erg zat dat we het nazomer noemen. Het is gewoon nog hoogzomer, maar omdat het al herfst lijkt hebben we dat niet door.
Het voelt als herfst in elk geval. Heb vanochtend gezwommen terwijl de buitentemperatuur maar 15 graden was en het water 19. Hopelijk komt er nog een paar weken terug warm weer voordat het echt herfst wordt.
Ik zit heeeeeeerlijk in korte broek en hempie in de zon te bruinen, gewoon op de Veluwe :sun:
Alle reacties Link kopieren
broekrok schreef:
12-08-2019 12:33
Ik zit heeeeeeerlijk in korte broek en hempie in de zon te bruinen, gewoon op de Veluwe :sun:
Ik snap het echt niet meer, ik ben niet superver bij jou vandaan, maar hier is het fris en niet zonnig.
De Veluwe is hier aan de overkant van het water, en hier is er niks aan.
Regen en onweer.
En dat gaat vanmiddag niet beter worden volgens de voorspelling.
Hier schijnt het straks ook voorbij te zijn maar nu is het nog steeds heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Hier heerlijk zonnetje en 24 gr 😎
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
12-08-2019 13:28
Hier heerlijk zonnetje en 24 gr 😎
:swear: :vechten:

Geniet ervan! :sun:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
12-08-2019 13:28
Hier heerlijk zonnetje en 24 gr 😎
Bofkont. Hier regent het al bijna de hele tijd en nu onweert het ook nog.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Dat voorspellen ze voor hier ook, Charlotte

Als het goed is, is het droog wanneer ik naar huis ga. Daar hoop ik dan maar op. Zon zal wel een wolk te ver zijn.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
12-08-2019 09:58
Ik heb nu dus een boze chagrijnige man in huis omdat het slecht weer is in zijn vakantie....
Wij waren anders nu lekker varen in onze vakantie en zitten nu thuis. Zwaar waardeloos.
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
12-08-2019 13:31
:swear: :vechten:

Geniet ervan! :sun:
Het schijnt om 1500 hr code geel te worden in Twente en de Achterhoek. Nog niets van te zien/ merken 😂
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
12-08-2019 14:11
Het schijnt om 1500 hr code geel te worden in Twente en de Achterhoek. Nog niets van te zien/ merken 😂
Dat zou het nu hier zijn.. gelukkig lijkt het eerder op te klaren.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Man heeft net een huisje geboekt in Kroatië ... daar rijden we de 22ste heen.
Alle reacties Link kopieren
Mijn weerman op Facebook:


Meer over het mooiere en warmere weer straks in de derde decade van augustus, doorlopend septembert. Na 14 u. via de weerprimeurlijn.

Dus het komt goed 😎 hij heeft altijd gelijk.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
12-08-2019 14:11
Het schijnt om 1500 hr code geel te worden in Twente en de Achterhoek. Nog niets van te zien/ merken 😂
Ik wist niet dat Windsor castle daar ligt. Weer wat geleerd :-D
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
charlottew88 schreef:
12-08-2019 14:52
Ik wist niet dat Windsor castle daar ligt. Weer wat geleerd :-D
😂😅😂😂
Al een account? Log dan hier in.
Hier nu harde wind, regen en onweer.
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen was het best lekker.
Ben hard aan de slag gegaan in de achtertuin, een uitgebloeide struik eruit gehaald, wat onkruid.
Had van mijn overleden tante veel grote potten met planten gekregen die ook op een mooie plek gezet en haar tuinlampen aangesloten.

Wilde ik net gaan zitten na een paar uur noeste arbeid trekt het dicht en komt me er een bak regen en onweer.

Nu maar op de bank met een vest aan en straks mijn dochter ophalen van haar werk hoeft ze geen 10 km te fietsen, die was vanmorgen enthousiast op pad gegaan.
Gaan we gelijk ergens een hapje eten, toch een beetje iets van vakantiegevoel houden.

Heb nog een week en besteed deze maar vooral om veel te doen waar ik tijdens werkweken niet aan toe kom.

Heb de koelkast en vriezer schoongemaakt/ontdooid ( ruk klus maar daar was het weer ook naar )

Hoop nog wel op een droge ochtend voor mijn achtertuin en een droge bij voorkeur vrijdag/weekend want Amsterdam staat nog op de planning.

Waardeloze zomer vooral die buien terwijl het eerder leek dat het wel mee zou kunnen vallen.
Geen doen om het risico te nemen op pad te gaan en je overvallen wordt door een stortbui.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven