gedachten kwijt raken...
zaterdag 16 februari 2013 om 21:36
Elke keer probeer ik mijn gedachten weer weg te raken... En dan gaat het vooral om mijn angstige bangmakende gedachten..
Ik probeer er altij tegen te vechten.. ik ben ook bang voor wat ik in mijn lichaam voel en daarbij zijn het nare gevoelens als ik er steeds maar over nadenk.. en steeds maar iets in mijn lichaam voel, kan ik soms bang van worden
Voel ik me goed, nergens last van, voel ik mij minder, heb ik er meer last van
Soms ben ik bang dat ik er nooit van af kom, van mijn angst, maar de laatste tijd gaat het wel goed en beter
Oke het zijn maar gedachten, maar wil ze graag kwijt zien te raken, doe van alles opschrijven, het er laten zijn ook de gevoelens in mijn lichaam, maar het lukt niet zo goed of het helpt niet.
Iemand tips hoe ik mijn gedachten onder controle kan krijgen?
Ik probeer er altij tegen te vechten.. ik ben ook bang voor wat ik in mijn lichaam voel en daarbij zijn het nare gevoelens als ik er steeds maar over nadenk.. en steeds maar iets in mijn lichaam voel, kan ik soms bang van worden
Voel ik me goed, nergens last van, voel ik mij minder, heb ik er meer last van
Soms ben ik bang dat ik er nooit van af kom, van mijn angst, maar de laatste tijd gaat het wel goed en beter
Oke het zijn maar gedachten, maar wil ze graag kwijt zien te raken, doe van alles opschrijven, het er laten zijn ook de gevoelens in mijn lichaam, maar het lukt niet zo goed of het helpt niet.
Iemand tips hoe ik mijn gedachten onder controle kan krijgen?
zaterdag 16 februari 2013 om 21:57
zaterdag 16 februari 2013 om 21:59
Precies, je weet dus eigenlijk dat je jezelf er juist van moet afleiden. Maandag naar de zeeman, dikke breinaalden, haaknaalden en wol kopen. Onder een tientje heb je genoeg materiaaal voor een lekkere sjaal. En dan gaan proberen, en doorzetten. En het is nog hip ook!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
zaterdag 16 februari 2013 om 22:02
ga het maandag gelijk doen:) want ik weet dondersgoed dat ik dit mijzelf allemaal aan doe en dat mijn angsten best irreel zijn. Mijn psych zei je weet allemaal heo het in elkaar steekt en dat bepaalde zaken en dingen niet zomaar gebeuren, en ik heb zoveel wijsheid, en toch lukt het mij neit om mij dat onder mijn verstand te brengen, en dan lukt het me wel en dan weer niet..
zaterdag 16 februari 2013 om 22:20
Ik zal je vertellen dat het mij goed helpt. Ik heb ook constant ongewenste gedachten (ivm met een nog lopende toestand die dus niet afgesloten kan worden en dus blijf ik malen.) Maar als ik dan stom met naalden en draadjes en tellen enzo (mantra) in de weer ben, dan verzet ik dus mijn gedachten. Ik ben hier dus ook mee begonnen als afleiding. En omdat het bij jou, zoals je dus zelf heel goed weet, irreele gedachten zijn, kan het je zelfs helpen om ze helemaal uit te bannen. En je houdt er nog leuke dingen als bijvoorbeeld een sjaal of al het andere leuke wat je kan maken aan over. Go girl!
Daarnaast ben ik met mijn naalden naar een Stitch ;n Bitch clubje gegaan, google maar eens, en daar leuke vriendschappen opgedaan.
Daarnaast ben ik met mijn naalden naar een Stitch ;n Bitch clubje gegaan, google maar eens, en daar leuke vriendschappen opgedaan.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
zaterdag 16 februari 2013 om 22:25