Geen avatar

16-01-2011 00:36 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag meiden,

Ik ben nu al een tijdje aan het rondzwerven op dit forum, maar krijg mijn Avatar niet veranderd, hij is de juiste grootte en een JPEG bestand..

Doe ik misschien toch iets verkeerds? Ik kan ook niet goed vinden waar ik dit kan aangeven bij de toezichthouders van het Viva forum.

Ik dacht dat het aan het account misschien zou liggen omdat ik het al een honderd keer geprobeerd heb met verschillende avatars, dus ben van Desire naar I-Desire gegaan maar niets helpt.

Iemand die me kan vertellen hoe het moet?
anoniem_119465 wijzigde dit bericht op 16-01-2011 00:37
Reden: Spellingsfout
% gewijzigd
Ligt aan de site hier. Ze hebben een bug.
Bug, mss dat het je in 2012 lukt!
Maarre, kom je er in psychische nood door?
Trouwens het is weer net zoals vorig jaar. Inloggen terwijl je al ingelogd staat....
Hihi, oke een soort van storing dus? En is er al aangegeven wanneer dit opgelost zal zijn? Voor ik het weer eindeloos ga proberen..

Je topic staat idd verkeerd.
quote:Gipsyheart schreef op 16 januari 2011 @ 00:40:

Trouwens het is weer net zoals vorig jaar. Inloggen terwijl je al ingelogd staat.... Dat heb ik dus ook! Vandaar dat ik dacht dat het aan mn account zou liggen?!
quote:i-desire schreef op 16 januari 2011 @ 00:40:

Hihi, oke een soort van storing dus? En is er al aangegeven wanneer dit opgelost zal zijn? Voor ik het weer eindeloos ga proberen..Ze hopen 2012.
Ik raak psychisch helemaal uit balans zo! Ik kan slecht tegen veranderingen en nu heb ik ook nog een nieuw account....

Nog even en ik begin met de computer te smijten!
quote:Zinderend schreef op 16 januari 2011 @ 00:42:

[...]

Ze hopen 2012.

Volgens Maurice de Hond is dat echt té positief gedacht.

Volgens de opiniepeilingen van De Hond wordt het in het voorjaar van 2013.
I DESIRE AN AVATAR!
quote:Bianca40 schreef op 16 januari 2011 @ 00:43:

[...]

Volgens Maurice de Hond is dat echt té positief gedacht.

Volgens de opiniepeilingen van De Hond wordt het in het voorjaar van 2013.Ja, dat weet ik, maar aangezien TO nu al zo in psychische nood zit, wilde ik het niet zo direct stellen. Bang dat het alleen maar erger zou worden enzo.
quote:i-desire schreef op 16 januari 2011 @ 00:47:

I DESIRE AN AVATAR!Cursus geduld heb je meer aan
quote:Zinderend schreef op 16 januari 2011 @ 00:49:

[...]

Ja, dat weet ik, maar aangezien TO nu al zo in psychische nood zit, wilde ik het niet zo direct stellen. Bang dat het alleen maar erger zou worden enzo.

Je kan het slechte nieuws maar beter in 1 keer brengen... dan kan ze gaan verwerken.

Sorry TO.. maar Appel is ook al 7 weken Appelloos en die staat als eerste op de wachtlijst.
Hé lekker, even zo niet serieus zijn op de zaterdag avond. Maar ik zal het iniedergeval even rustig afwachten en dan weet ik nu dat het een 'bug' is.

Bedankt voor de reacties!!
Trouwens, dus nu herken je nieuwelingen op het forum makkelijk aan dat schagerijnige grijze poppetje naast het bericht. Grappig.
quote:i-desire schreef op 16 januari 2011 @ 00:58:

Trouwens, dus nu herken je nieuwelingen op het forum makkelijk aan dat schagerijnige grijze poppetje naast het bericht. Grappig.Nee hoor, ook iedereen die geprobeerd heeft zijn ava en/of onderschrift te wijzigen
Of oude bekenden die tijdens de bug een nieuw account hebben aangemaakt
quote:i-desire schreef op 16 januari 2011 @ 00:58:

Trouwens, dus nu herken je nieuwelingen op het forum makkelijk aan dat schagerijnige grijze poppetje naast het bericht. Grappig.én die spelfouten maken...'t namelijk chagrijnig
Voorlopig mag iedereen lekker fantaseren hoe mijn avatar zou zijn. Ik doe het zelf ook graag bij iedereen die er (nog) geen heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven