Goede dag, slechte dag .. Deel 3

21-05-2011 11:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder!
Ben ook weer wakker
OOoo ben helemaal verbaasd. Ben vandaag nog niet op Viva geweest en er is alweer eentje volgekletst. Eerst de oude ff opzoeken en alles bijlezen van vandaag

Hallo voor de dames die nog wakker zijn
Goedemorgen allemaal.

Hoe is het met u?

Ik ben wel moe, beetje vroeg wakker voor het tijdstip dat ik eigenlijk ging slapen. Voel me beetje zwak en verdrietig om alles. Wanneer kan ik die knop omzetten?

het ergste is, dat ik diep van binnen weet dat ik bij mijn eerste ex, er ook pas echt overheen was toen ik mijn 2e ex dus kreeg. En dat ik dan nu denk, ja als ik weer een relatie heb is het wel weer goed, maar ja, waar haal je een relatie vandaan? En hoe ongezond is het om alleen te functioneren als je een relatie hebt?
Tja ik kan er eigenlijk niks over zeggen omdat ik vrijwel nooit een relatie heb. Niet dat ik nou zo goed functioneer met alles, in mijn eentje, maar ben wel tevreden.

Ik ben ook beetje moe, had ook wel wat langer willen slapen. Er is straks een festival waar ik evt naar toe zou kunnen, met iemand mee. Maar kost wel geld (entree).

Ik weet nog niet of ik het doe. Ben best moe en t is hier ook niet zo geweldig weer.

Misschien als ik daar ben vind ik het heel leuk, maar misschien ben ik morgen dan wel helemaaaaaaaaaal kapot.
Morning!

Ik las deze zin van Yellow 'ja sorry als het om chips gaat ben ik gewoon best wel heftig . hoort bij mijn ziektebeeld' en dacht huh? Wat heb je dan voor ziektebeeld wat ik gemist heb?
Dat was een grapje
En ik heb altijd vriendjes gehad, was geen dag zonder bij mij. Daarna een tijdje met een vrouw (wat een biechten zeg van mij..) maar dat was een drama. Dus op het moment dat ik helemaal klaar was met relaties en ik flink wilde profiteren van het vrijgezel zijn en independant zijn, kwam ik man tegen en ik wist meteen dat we gingen trouwen.

Maar in deze relatie kan ik zelfstandig zijn op een of andere manier. We hebben ons 'eigen' leven in ons leven samen. Klinkt raar zo maar ik bedoel dat we elkaar alles gunnen en dat leven ook stimuleren. Zo heeft hij dat japanse gebeuren en gamen en ik.. Het forum

Ik moet echt weer beginnen met schilderen
Dacht ik al maar dacht toch ff vragen
*krijg visite dus zo weer weg*

En voordat mensen nu 'bang' worden, ik val niet op vrouwen. Dit was een 'ik puber en wil alles 1 x geprobeerd hebben fase'.

Het was geen succes
Dat is niet iets om bang van te worden, mag ik hopen. Ik val wel eens op vrouwen namelijk .ooooooooooooooh
*ben er af en toe*

Nouja, ik heb het er wel eens met vriendinnen over gehad en dat zijn geen vriendinnen meer.

(Ik snap het ook wel, ze waren stiekem onwijs verliefd op me omdat ik zo'n lekker wijf ben )

Ik ben zo goed opgestaan, ben dr helemaal melig van! Ik stond net mn nieuwe kleding (ja dat van vorige maand, ik loop altijd achter want mijn hersens gaan niet zo snel ) uit te pakken, labeltjes eruit knippen en stond half te dansen. Allwmaal rokjes en jurkjes en stond echt te praten 'oh wat ben je leuk, als ik jou aandoe doe ik dit erbij' en blabla. Ben er vrolijk van
Ik zie het al voor me hoe je staat te paraderen voor de spiegel! Good for you!!

Moon, ga je nog naar dat festival toe ? Ik dacht dat vnadaag de condeolance was, of heb ik het nu in de war in mijn hoofd?
Yellow, condoleren kon op twee momenten, gisteren en vandaag. Ben gisteren al geweest. Gelukkig, dat heb ik dus gehad.

Was wel apart om bij zo'n condoleance vandaan te gaan en direct naar concert te gaan. Maar blij dat het klaar is.

Ik denk eigenlijk dat t festival me te veel is vandaag. Als ik nog een energyboost krijg straks, dan ga ik nog wel even.

Maargoed, was vorige week nog 'ingestort', gister condoleance en concert. Moet niet te hard van stapel lopen.
Twas niet eens voor de spiegel

Ik dacht ook dat de condoleance dit weekend was yellow. En iedere keer als ik Moon iets 'hoor zeggen' over waar ze woont, ben ik aan het malen van waar kan dat nou zijn? Moon, je moet het me toch maar eens mailen eigenlijk.

Ik heb nu iets in mijn hoofd steeds maar dat zal vast niet. Ik snappet gewoon niet in mn hoofd..
Blokkie kaas bij de mosterd? Moeten we naar de super, man heeft net de kaas hier opgemaakt.
Had net de moeder van mn beste vriend hier (beste vriend komt 3 deuren verder te wonen ) en zei dat ze zo terug kwam. Duurt lang..

Dus forum ik nog wel even
Ben ff eten!
O, haha, ik heb steeds t idee dat ik mezelf al 100 x verraden heb qua woonplaats, op het forum. Maar dat valt mee kennelijk

Ik wil het best eens mailen hoor. Dan weet je t vast voor je komt klussen, boodschappen doen, schoonmaken en de tuin spitten.
Als je het zo zegt, laat dan maar zitten Moon Zo klinkt het niet zo gezellig namelijk
Ik ga douchen en dan naar verjaardag. Tot later!
Haha ik was de smiley vergeten

Nee hoor mijn tuinman doet de tuin. En verder kijken we gewoon waar we aan toe komen en zin in hebben.
Ik heb net tijdens het typen van één korte SMS twee keer mijn telefoon uit mijn handen laten vallen. Volgens mij gaat het nog niet helemaal goed hier
Komt goed Moon, lijkt me gewoon ook gezellig. En sms maar niet meer dan

*ok ben echt douchen nu! *
Oh ik wou dat ik weer alcohol dronk. Dan was er een naam voor deze dag: uitbrakdag.

Nu ben ik dus alles door elkaar: moe, gaar, toch bezig met allemaal dingen die ik wil doen vandaag, toch te moe.

Gewoon brak is tenminste duidelijk.

(niet verwacht dat ik juist die kater zou missen )
Minder enthousiast dagje . Zo noem ik het

Maar jammer dat je zo'n dagje hebt Moon

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven