Goede dag, slechte dag .. Deel 3

21-05-2011 11:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder!
*noteert Choco hoofd Aziaten *
Wat een taken hier zeg! Ik denk dat ik ermee stop hier! Ik ben hoofd voedsel, hoofd huishouding, hoofd zilver poetsen bij Ibi's tante en oom, hoofd aziaten

Wordt me teveel hoor! Ik ben al druk met huisvrouw spelen, vind dat al heel veel!
Maargoed ik ga jullie het gesprek verder laten voeren. voor iedereen, ik heb zo een verjaardag. Tot later!

(oh en Moon, ik heb een gigantisch grote auto voor mijn doen dus als ik je kom helpen in huis, kunnen we ook inslaan voor je! Denk er maar over na! X )
Veel plezier bij je verjaardag Choco

Enneh, niet overwerkt raken door de taken he
Ben ik nu al hoor yellow! Tis maar goed dat ik woensdag keuring heb (UWV), zal meteen aangeven dat ik teveel taken heb

Dag mop!
Als je hier maar af en toe schrijft krijg je geen taak Chooc

*rent meteen weer weg*
Bankje is Hoofd Zitgelegenheden
Bankje is Hoofd Zitgelegenheden
quote:_yellowlove_ schreef op 21 mei 2011 @ 12:22:

Bankje is Hoofd Zitgelegenheden lekker relaxt baantje, dank je yellow
Ja maar als je eenmaal 1 taak hebt, dan willen meer taken bij je horen. (Don't blame me, blame de taken)

Ik geloof dat hoofd Auto's , hoofd BH's en hoofd Levensmiddelen ook nog wel bij jou zouden kunnen passen
quote:chocolover schreef op 21 mei 2011 @ 12:13:

Maargoed ik ga jullie het gesprek verder laten voeren. voor iedereen, ik heb zo een verjaardag. Tot later!

(oh en Moon, ik heb een gigantisch grote auto voor mijn doen dus als ik je kom helpen in huis, kunnen we ook inslaan voor je! Denk er maar over na! X )

Oh Choco dat is idd een goede!

Ik reageer nog niet zo op degenen die hebben aangeboden te helpen klussen omdat ik dat op dit moment even geen prioriteit vind. Ik moet dan eerst weer de vloer vrij hebben want die ruimte hebben we dan nodig voor het klussen. En uitrusten / blij worden staat nog op nr 1, samen met de gewone was/afwas/boodschappen bijhouden. Al het andere komt later

Maar goed te weten dat je auto hebt. Want die boodschappenservice gaat echt heel duur worden denk ik met 14 km extra rijden. (kan er ook niet hard rijden dus kost tijd...)
Oh eh Bankje... ik zoek nog tweedehands stoelen van marktplaats. Niet te duur. Wil ze zelf wel opknappen.

Regel jij dat?

Ha spanningen tussen wilders en rutte. Vind ik niet erg
Ik lees af en toe mee met jullie en was een tijdje niet geweest.... Raak helemaal in de war van dit nieuwe topic!

voor julie allemaal, dappere dames (jullie moeten het volgende topic maar 'Dappere dames' noemen )
Ik laat bij deze ook maar even een berichtje achter..

Ik heb de laatste tjd veel goede dagen.. Net een heerlijke vakantie achter de rug, een super huis gekocht, met mijn studie gaat het heel goed en nu meer dan 5 maanden zwanger en naar omstandigheden zie ik er nog heel goed uit en voel ik mij heel gezond..

Tot ik gisteren een trelefoontje krijg na 2 weken geleden in het ziekenhuis geweest te zijn.. Ivm onrustige eicellen zal ik de komende tijd met onderzoeken bezig zijn. Ik weet dat dit niets hoeft te betekenen, maar het zou een hoop verklaren. Een hoop waar ik eerder niet stil bij gestaan heb..

Ik ben bang, vooral nu ik over enkele maanden een kindje krijg..
Blond, dat is heftig. Konden ze niet iets meer vertellen over de gevolgen voor jou en je kindje?

Begrijpt je partner dat je bang bent en is hij betrokken bij de situatie?
Blond, dat is idd heftig

Maar en nu? Wat kan er aan de hand zijn?

Lief, bedankt voor je lieve berichtje

Iebs, voel je je weer iets beter?

Moon, goed dat je meteen het juiste hoofd aanspreekt voor je vraag!En ik snap eigenlijk de hele tijd niet wat die 14km extra rijden betekent? ze hebben gewoon een kaartje met als je daar woont kost het zoveel (postcodegebied) of er nou een weg is omgeleid of niet (of is dat niet wat je bedoelde?)
Heb gekeken waar ergens in mijn woonplaats die samenloop voor hoop is maar dat kan ik niet goed vinden. Althans ik kan me geen voorstelling maken waar het nou precies is.

Wil eigenlijk naar de kapper en mijn haar zo laten doen:

Ik hou niet zo van kort haar bij vrouwen

Maar als het jou gelukkig maakt, maak het mij ook gelukkig. Gewoon doen!
Kapper zat al vol ben nu bij samenloop voor hoop kon het echt niet vinden nooit geweten dat mijn woonplaats zo groot is en zulke verstopte plekken had. Heb nu geen idee meer hoe ik zo naar huis moet fietsen. Weet niet of ik vanavond weer ga ken het hier helemaal niet vertrouw het niet zo. Bovendien voel ik me nu al zo alleen en eenzaam tussen al die mensen volgens mij ben ik echt de enige die alleen is. Allemaal stelletjes en vrolijkheid weet niet of dit goed is voor me
Oh iebs Dat is jammer. Je kunt ook op tijd weer weggaan toch? Woont er niet iemand in de buurt die nog langs kan en wil komen?
zo ben alweer een tijdje thuis. Nog ff naar de action geweest schoonmaakspullen voor de auto gekocht. In de winter had ik het raam niet dichtgedaan dus er was allemaal sneeuw ingekomen wat inmiddels schimmel was gekomen. Ben er net mee bezig geweest en het lijkt er makkelijk uit te gaan gelukkig. Heb ook voor de buitenkant spullen gekocht maar moet nog ff kijken of ik dat nog gaan doen vandaag. Dit was al best intensief en moet het zo nog eens stofzuigen.

Nog ff met buurman gesproken en die heeft me een andere manier verteld over hoe ik moet fietsen dus ga het vanavond nog eens proberen.

Bedenk me ineens dat ik niks in huis heb voor het eten. Hmmm zo nog maar ff gaan dan.
Of je eet straks daar wat? Patatje of broodje falafel. Hoe was het daar vanmiddag? Heb je nog wel met wat mensen gesproken?
Bedankt!

Ja mijn partner begrijpt mijn gevoel en steunt mijn gevoel ook, evenals mijn ouders dit doen.

Onrustige cellen kunnen uiteindelijk gewoon weer verdwijnen, maar het kan zich ook ooit omgaan zetten naar kanker, als dat al niet het geval is. Daarnaast werkt internet ook niet echt mee, dus stop al met lezen hahaha..

Normaal gesproken zou ik hier ook wel rustiger onder zijn, maar ben gewoon bang voor de invloed op de zwangerschap en baby. Ik krijg over 2 weken onderzoek, maar verdere onderzoek kan pas plaats vinden na de bevalling. Dit betekent dus nog langer onzekerheid!
ikbenertrotsop, woon je net in een andere woonplaats ofzo?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven