Goede dag, slechte dag .. Deel 3

21-05-2011 11:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder!
Tuurlijk denk morgen aan je yellow. Ik zal positieve vibes sturen, reiki, of weet ik wat. Alle beetjes helpen toch? Sorry dat ik je liet schrikken op het andere topic Ik zocht eigenlijk een ander plaatje, daar schrok ik me de pleuris van, maar kon het niet vinden.

Panter, ik ben al 26 jaar getrouwd. En heb een zoon van 25 en een dochter van 22. Ik denk dat ik opgepakt word hier in het durp met een roze coupe!
quote:Chatterly schreef op 31 mei 2011 @ 23:16:

Tuurlijk denk morgen aan je yellow. Ik zal positieve vibes sturen, reiki, of weet ik wat. Alle beetjes helpen toch? Sorry dat ik je liet schrikken op het andere topic Ik zocht eigenlijk een ander plaatje, daar schrok ik me de pleuris van, maar kon het niet vinden.

Panter, ik ben al 26 jaar getrouwd. En heb een zoon van 25 en een dochter van 22. Ik denk dat ik opgepakt word hier in het durp met een roze coupe!

Hahaha Chat, welcome to the dorpsgekken club!

Zo lang al getrouwd, vind het altijd zo mooi als mensen zo lang bij elkaar zijn. Mits ze happy met elkaar zijn natuurlijk, en ik heb het gevoel dat dat bij jou wel het geval is.
Geeft niet hoor Chat, je wist niet dat ik het zou zien. maar ik kan daar niet tegen dat soort plaatjes ging meteen janken, k schrok echt zo erg. stom he.

Ik ga proberen te slapen dames, morgen uitgerust zijn

Slaap lekker allemaal, en chat ik zou het gewoon doen, ben je meteen een local hero!
Over het algemeen genomen heb ik een happy en stabiel huwelijk. Er is natuurlijk weleens iets, maar waar niet. En als er dan iets is, vind ik achteraf dat het aan mij ligt. Ik kan best moeilijk en emotioneel zijn. Gelukkig prikt hij daar door heen. Pas geleden zei hij dat ik een verrijking voor zijn leven ben en dat hij heel veel van mij geleerd heeft. Dat vond ik het mooiste compliment wat hij me ooit gegeven heeft. Ik werd er na 26 jaar zowaar verlegen van.
quote:_yellowlove_ schreef op 31 mei 2011 @ 23:23:

Geeft niet hoor Chat, je wist niet dat ik het zou zien. maar ik kan daar niet tegen dat soort plaatjes ging meteen janken, k schrok echt zo erg. stom he.

Ik ga proberen te slapen dames, morgen uitgerust zijn

Slaap lekker allemaal, en chat ik zou het gewoon doen, ben je meteen een local hero! Jezus, arme schat. Dat vind ik oprecht heel rot. Dat was natuurlijk nooit mijn bedoeling.
Nee zo bedoelde ik het niet hoor. ik ben overgevoelig dat is het. ligt niet aan jou!!! Jij bent een lieverd, ik was nog veel meer van slag toen ik dacht dat je niet meer terugkwam
quote:_yellowlove_ schreef op 31 mei 2011 @ 23:27:

Nee zo bedoelde ik het niet hoor. ik ben overgevoelig dat is het. ligt niet aan jou!!! Jij bent een lieverd, ik was nog veel meer van slag toen ik dacht dat je niet meer terugkwam

Het is meteen stil geworden op dat topic. Maar beter ook. Er is nog nooit een goeie discussie over dat onderwerp geweest. Dat schijnt hier niet te kunnen. Jammer. Ik vind het altijd wel interessant.

Lekker slapen meid. Rustig blijven morgen en heeel veeeel succes!
Slaap lekker Yellow, en heel veel succes morgen!!!

XX panter
uuuhm ben nieuwschierig, welk andere topic?
Geesten heet het topic, ook hier op psyche. Gaat over uittredingen en het zien van gedaantes enzo
Ow ik heb het al gevonden.. Dat is zeker een interessant topic!
Zo heb een film gekeken en As the world turns eens een keertje weer gezien. De container staat aan de straat voor morgen (ja dat moet je allemaal doen als happy single

En nu gezellig weer met jullie kletsen, als er nog iemand is tenminste

Yellow ik zal je nu maar vast goede vibes instralen want ik weet niet of ik morgen al zo vroeg wakker ben.

Maar je doet het natuurlijk haske goed he je bent helemaal geen vibes nodig. Je kunt het meid heb de volste vertrouwen in jou. Loat ze een poepie roekn he
Ik ben er nog

ATWT heb ik nou echt nog nooit gevolgd.

Ik ben meer van GTST

Later op de avond kijk ik geen tv, want dan zit ik hier!
ATWT heb ik jaren gevolgd en ik ben deze week weer begonnen te kijken. Goede tijden heb ik nooit gevolgd.

Ik had vanavond zin om tv te kijken was een leuke film op met Angelina Jolie. Was een drama en ik hou van drama's

Die foto die je op geesten had geplaatst daar schrok ik wel een beetje van. Je verwacht wel dat er iets komt maar toch schrok ik
Ik was een tijdje gtst volger. Tot ik vond dat mijn eigen leven wel genoeg op een soap leek.

Succes morgen yellow!
Jeetje SanneK. Heeft de vakantie jullie niet dichter tot elkaar gebracht? Vakantie is het echte leven natuurlijk niet, maar wel een moment om alles eens op een rijtje te zetten.

Ja stom he mika dat je daar van schrikt, ook al weet je wat er komen gaat.
Hey chat. Hmmm... Denk dat de vakantie wel wat heeft opgeleverd. Hadden eindelijk weer een echt tijd voor elkaar. Maar het was een begin. Moeten nu zorgen dat het weer thuis zo blijft. We zullen zien.
Hee Mika ook weer aangeschoven!

ATWT volgde ik jarenlang getrouw, nu al tijdje niet meer. Kijk eigenlijk laatste tijd niet zo veel tv meer vind dat er weinig leuks is en zoek nu afleiding in andere dingen (bijv forummen ;)

GTST volgde ik ook jarenlang, sinds een halfjaar niet/nauwelijks want vond de verhaallijnen en acteurs minder geworden
Sanne, waar twijfel je over als ik vragen mag? Is het echt iets waarvan je denkt dat het met de relatie heeft te maken, of iets wat bij hem en/of jou ligt.. Natuurlijk is het afwachten hoe het verder gaat, maar zo is het eigenlijk altijd toch?
ben ah spoken, voel me niet goed, duizelig, draaierig. ben er een beetje bang van
quote:_yellowlove_ schreef op 01 juni 2011 @ 00:22:

ben ah spoken, voel me niet goed, duizelig, draaierig. ben er een beetje bang vanHeb je wel voldoende gegeten yellow? Rustig blijven hoor. Neem een glas melk ofzo
Yellow, trek je het nog? Heb je genoeg gegeten?

Ga even rustig zitten, iets zouts eten en thee erbij, kijken of dat helpt?

Laat even iets weten, anders gaan we in actie komen hoor
Zenuwen voor morgen Yellow?
Laat eens wat horen yellow of zet je msn aan
Ik heb pantertje aan telefoon

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven