Goede dag, slechte dag .. Deel 3

21-05-2011 11:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder!
Oke, satesaus met uitjes is soms voor de afwisseling ook lekker, maar op t moment voel ik meer voor mn vertrouwde dubbele mayo ;)
panter heftig met zo'n ex. Heel veel sterkte.

Pindasaus is heerlijk. De variant met uitjes ken ik niet. Eens proberen.
Panter

Het loopt uit de hand he... Kan de politie niet iets doen?
Weltrusten meisjes, morgen gezond weer op!
Ik ben moe en ga slapen. Was vanmorgen al om half 7 wakker door de zon die zo heerlijk op mijn raam schijnt. En dan broei je gewoon uit bed. Dus heb al een lange dag achter de rug.

Het was weer gezellig meiden

Voor allemaal een dikke en welterusten
Welterusten dames.

panter ben je ernog? kan ik iets voor je betekenen?
Bedankt allemaal voor de knuffels

Ik heb niet alles gelezen maar reageer ff op wat me is bijgebleven tot nu

Mika, las iets over familie perikelen, maar gaat al wat beter?

Choco he bah dat is vervelend! Hoop dat t inmiddels al wat beter gaat, anders even langs de huisarts denk ik.

Moon, ik hoop dat je je wat rustiger voelt. En idd een forum pauze kan wel eens goed zijn, even tijd voor andere dingen of om de boel te laten bezinken. Fijn dat je leuke activiteiten in t vooruitzicht hebt!

Yellow, laat die bieb hunk maar lekker de andere kant opkijken. Ik ben nu al op m afgeknapt, dat hij jou niet eens ziet staan! makkelijk gezegd he I know.

IBI, mijn god wat een vreselijk verdriet, en nog zo kort geleden. Wat een onmacht. Probeer te blijven doen wat goed voelt, het verdriet toelaten en doorvoelen. Als het helpt kan je alles hier neerknallen, is overbodig om te zeggen, maar laat je niet weerhouden hoor. Of gewoon meelezen kan ook, of andere topics lezen. Veel mensen hier begrijpen hoe zwart dat verdriet is. Ik zag dat je ook je eigen topic hebt. Heb je daar steun aan? En je omgeving van vriendinnen/familie bijv.?

Chat! Gelukkig je bent weer terug! Zo snel al bedacht, tsja het forum is onmisbaar

Sanne, niet te veel internetten he, je bent lekker op vakantie!! Ik begreep dat je twijfels hebt ivm de relatie versus je psychische klachten. Probeer het de tijd te geven, en vooral nu heb je die tijd samen met je vriend. Vooral nu je de vinger er nog niet op kunt leggen. Kunnen jullie er wel goed over praten samen, ook over jouw gevoelens of de dingen waarop je vastloopt?
Ja Yellow ik ben er nog en wakker

Slaap lekker voor allen die slapen gaan!!!
Yellow, schat, lief dat je dat zegt. Hoe ist nu met jou verder? Heb je de boel ook wat kunnen laten bezinken / overdenken?

Ik ga even mn verhaal spuien (niet teveel detail nog) moet ff..

echt te SHIT gewoon!!!!!!

Vandaag heb ik hem even gezien, dat was al moeilijk genoeg...

Maar ik kom steeds allerlei dingen te weten, bijv. hij probeert mensen uit mn omgeving (mijn familie bijv.) en van instanties etc. (waar ik dus zaken mee moet regelen) tegen mij op te zetten, hij met zn mooie praatjes zit zich in te likken etc. Mijn god, ik wil rust!!

Ben vandaag weer flink uit mn slof gegaan, en dat gebeurd niet zo gauw bij mij.

Hoe lang nog vraag ik me af, ik trek het niet hoor. Moet keihard aan mezelf werken en hij zit er maar tussendoor te zeiken...Ik dacht elke keer , zo nu zal hij wel ophouden. Niet dus..

En ik wil geen rechtbank etc. maar begint erop te lijken dat het toch die rcihting opgaat.

Mika, ik blijf idd nog in mn huis, alleen het tuinwerk loopt flink achter. Dat soort dingen. Zodra ik de deur uitga staan alle sensoren op scherp, zo alert. Mijn medicatie helpt de scherpe randjes eraf te halen, dus in huis voel ik mij nog redelijk.
ben jij nog present yellow?
SOrry, hier ben ik....ben jij er nog?

Ik ben heel slecht in multi tasken, maar daar heb jij niets aan.

het klinkt allemaal niet best lieverd... Kun je niet even uit logeren? Weg van die plek, weg van hem?
Ja ik ben er nog!

Ik ook hoor, vooral nu, eerst zat ik steeds op meerdere topics tegelijk, nu ist even wat trager hier...

Ik was bezig met n lange mail voor je stuur m zo even op ;)

Kus
Ok ik lees het zo, en dan reageer ik op je

sorry lieverd, was niet handig dat ik er niet voor je was.
Tis een lange geworden hoor, en beetje rommelig

Nee geeft niks hoor dat je ff afwezig was!

En als jij je ei ook ff kwijt wilt, ga je gang, ik wil je graag helpen waar ik kan.
Ik heb alleen niets in mijn mailbox?
missch in je junk? hee die eerste had je wel gehad toch?
heb m nog een keer gestuurd ;)
*ondertussen 1 hele bonbon block naar binnen gewerkt*
Heb hem nu ga nu lezen.
Wat een lieve mail!!!

Bedankt je maakt mn avond weer n beetje beter

Heb je eentje terug gemaild

x panter
Volgens mij is de rest slapen?

Ik ga zo ook nokken. Even muziek luisteren, proberen rustig te worden en wat slapen, morgen weer vroeg eruit.

Knuffel aan iedereen!

Panter
Pfff... Dit is echt zo'n tijdstip dat mijn lichaam zich afvraagt waarom ik ben opgestaan. En antwoord (vlucht) lijkt het niet tevreden te stellen.
Hallo allemaal

Sanne ik begrijp je laatste post niet helemaal... Kan ik iets voor je betekenen?
Yellow, ik moest vannochtend om half 4 mijn bed uit om de vlucht te halen. Op het vliegveld nog wat geinternet, maar was toen dus erg gaar.

Inmiddels geland, maar nog steeds brak. Als ik thuis ben maar lekker op de bank installeren voor de tv. (van te weinig slaap krijg ik ook snel lichamelijke klachten)
Oh zo;n vlucht. ik dacht een vlucht voor je emoties

Ja ik hoop dat je straks thuis wat kunt uitrusten, als je uitgerust bent ziet de wereld er soms ook een stuk beter uit

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven