Goede dag, slechte dag .. Deel 3

21-05-2011 11:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder!
Kreeg net sms van zoon. Kan aan de aanhef al zien dat het prima gaat en dat hij geniet. Hij begint dan met Hema...woordgrap van hem. Nu laat ik het los.

Slaap lekker allemaal
Ibi Weet niet zo goed wat ik kan zeggen. Heb wel een monopoly online gevonden, maar daar moeten we een keer voor gaan zitten samen dan, want je moet je inschrijven enzo

http://board-games.yahoo.pogo.com/games/monopoly

Burger shop is ook leuke afleiding
Fijn dat het goed gaat met zoon Chat. Slaap lekker
fijn chat! Nu lekker slapen

Ziet er goed uit yellow zal me binnenkort aanmelden.
Ik hoop dat jullie een goede nachtrust hebben en morgen gezond weer op
Morgen vooral vroeg op, en ik slaap nog niet..

Nog een sigaretje doen, of 10
Heb gisteren lopen klungelen met een pan. Vandaar de brandwond. Maar arts denkt dat het helemaal wegtrekt. Ziet er ook al veel minder erg uit. Maar heb er gelukkig weinig ervaring mee, dus wist gisteren niet zo goed wat te doen.

Ibi, wat knap dat je al zo inzet voor je werk. Succes met de vergadering. En yellow met leren.

En voor de rest ook een
Ik ben wakker,en ik ben me toch moe.... Maar moet op tijd in bieb zijn!
verdorrie de telefoon stond nog op stil vanwege de cursus en dan doet blijkbaar je wekker het ook niet. Gevolg is dat ik nu thuis zit te balen maar ja is niet anders
Je had moeten werken Ieb?

Onhandige dingen die telefoons. Ik ben steeds van plan nog eens een echte (ouderwetse) wekker te kopen. Maar t komt er niet van.
Ah jammer iebs dat je het gemist hebt...

Ik kan wel janken in bieb . Ik ben zo moe, en ik was zo vroeg opgestaan en nu heeft weer zo'n wijf het cursusboek verkeerd teruggezet. Die bieb is giga, ik kan het echt niet vinden, en ik stond hier dus om kwart voor tien/ half tien al voor de deur (bieb open om 10 uur) omdat ik wat moet lezen daaruit. Duurt een uur ofzo. En tot zij terug is gaat het dusniet werken. Biebvrouw vond ook dat ik het af mocht pakken als ze kwam, maar dan krijg je weer zo'n rel etc etc. Ik voel me gewoon kut, ben hier nu al bijna een uur, en loop alleen maar te balen ipv nuttig iets te doen. Bah. Kut ikke ikke ikke cultuur!!!!!!
Ze heeft het expres gedaan begrijp ik?

Wat een tuthola.
Ja, stom he. Maar het is ook de hele tijd, hetzelfde wijf dat die boeken heeft. En van alle vakken he. Elke keer zijn ze 'kwijt' maar toevallig 'vindt' zij ze elke dag :puke: Ik ben echt pissig, ik ben gewoon moe, en kapot van al het studeren, en ik ben verdrietig en dat wijf gaat eraan bleeeeeeeeeeeeeeeeegh
Jeetje, kun je er niks tegen doen dat ze consequent die boeken verkeerd plaatst?

Daat moet toch een sanctie oid voor zijn, als iedereen zo doet dan kan niemand meer wat vinden in die bieb.

Echt heel egoistisch om zo te doen.

Heb je nog tijd om ff te slapen straks, of moet je nu de hele dag zo doorlopen?
Heb uitnodiging voor een feestje van t VW. Ik wist al dat er 'iets' was op die dag, maar niet dat ze er een borrel en muziek bij gingen doen.

Stom als ik naar die uitnodiging kijk denk ik: Ja dat is wel leuk. Als ik ga bedenken hoe het echt zal gaan, met allemaal oude mensen die er op af komen en muziek die ik toch niet leuk vind....

Ik ga niet hoor, ik heb al wat anders gepland op die dag.

Maar t is nog even wennen. Vroeger zou ik dat andere afgezegd hebben. Nu denk ik: komop zo leuk is dat feest niet. Niet gaan.
Nee ik blijf tot 6 uur. Ik heb gewoon heel veel deadline dingen achter me aanlopen en ik heb dat boek ECHT nodig. Net zoals de rest, maar ondertussen ben ik al zo vaak hier geweest voor niks, ik had het allang gedaan kunnen hebbebn. Het boek staat nu ergens, niemand leest het, ik had in het afgelopen uur al klaar kunnen zijn. Was er geen rel nodig geweest. Ik kan gewoon niet veel hebben nu. En er zijn 2 exemplaren van dat boek, eentje uitleenbaar, en een die je alleen in mag kijken. Die je in mag kijken is de hele tijd kwijt,en die andere zou ik al gehad moeten hebben 27 mei maar wordt gewoon niet ingeleverd. Ook een stinkhoer dus.
Maar die vrouw van de bieb weet dus nu dat dat boek verkeerd is teruggezet? En zij zegt dat jij m straks krijgt?

(De moet zinkt me weer in de schoenen voor dat studeren als ik hier aan denk...)
Zij zegt dat ik het mag afpakkenv an haar. Maar ik denk dat dat wief er anders over denkt. Ik zit buiten te roken en ze zit hier naast me (het wief) dus ik denk dat ze zo boven komt in bieb.

Nee hoor je moet geowon je boeken kopen, dat scheelt...(maar ik was en ben te blut.
Nou ik heb in t verleden altijd zo min mogelijk boeken gekocht. Ik vind dat zo zonde... Sommigen kijk je een keer in en dat is het.

Ik heb boeken geleend waar ik kon.

IK heb zelfs boeken gejat uit de bieb (kwam er te laat achter dat ze niet werden uitgeleend). Heb ze s avonds gejat en s ochtends weer teruggebracht.

Boeken zijn haske duur en ik besteed mijn geld liever aan andere dingen. Bovendien staan ze de hele tijd in de weg als ik er klaar mee ben.
Ik leen ook altijd waar ik kan hoor, ik ben ook te blut. Maar dit wijf wat een STOEPHOER. Ik kan me er zo boos om maken. Moet ik straks een tentamen gaan maken zonder dat dat boek ergens te vinden is zeker.
Bedoel je dat je vandaag dat tentamen hebt?

Das helemaal hypocriet, om dan dat boek te verstoppen en buiten te gaan zitten.

Ik overweeg om het forum straks uit te zetten en nuttige dingen te gaan doen. Anders wordt het weer zo'n nutteloze hangdag.

Dus.... als jullie me missen... ben ik bezig met mijn Leven.
belachelijk yellow! Ronduit gemeen wat ze doet en het is ook niet netjes om een boek langer te houden dan de inleverdatum is maar ik moet eerlijk bekennen dat ik dat ook wel deed als ik wist dat het boek gereserveerd is was de boete goedkoper dan het kopen van het boek. Nooit over nagedacht dat iemand daar wel eens wanhopig van kon worden. Best erg eigenlijk.

ik had iets gekocht op marktplaats is in de winkel 175 en had het gekocht voor 110 was nog zo goed als nieuw stond in de advertentie. Vandaag kwam het binnen en blijkt het gewoon nog helemaal nieuw te zijn. Ikke blij
Jeeej Iebs!!

Ja ik snap het ook ergens wel, alleen sjah, het boek is ook uitverkocht (komt nu een nieuwe druk aan, die is net uit, en die kost 90 euro) ik ga geen 90 euro betalen voor 2 hoofdstukken, sorry
Goede koop Iebs!

Ken je niet iemand die t boek heeft, Yellow?

Mijn after-weekend dip duurt geloof ik vandaag ook nog voort. Het was ook wel 5 dagen weekend bij mij... maar toch.

Bah ik wil gewoon weer uitgerust zijn.
Nou nog maar een keer mijn ouders gemaild om te helpen boodschappen doen.

Geloof niet dat ze door hebben dat ik dat echt heel graag wil.

(Liever dan dat ze weer komen klussen eerlijk gezegd)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven