Goede dag, slechte dag .. Deel 3

21-05-2011 11:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder!
gvd lees op hyves dat een man die ik heb leren kennen in de daniel den hoed is overleden. Heb zijn vrouw in de hyves staan. Verdomme verdomme het is niet eerlijk! Ook thuis...
Oh 1700 sec, is ook lang trouwens. Maar valt mee.

Ibi, wat een narigheid zeg Heel zwaar ook voor die vrouw die achterblijft...
schrijft iemand erbij: veel sterkte de komende dagen. Wat nou dagen? Maanden, jaren rot op. dagen
Och Ibi soms is het ook net of jou geen goede nachtrust word gegund
Ibi ik denk dat ze bedoelen de dagen van overlijden tot begrafenis, vol hectiek. SNap heel goed hoe het overkomt, maar ik denk dat er echt weinig mensen zijn (ik durf zelfs te stellen slechts tientallen op deze hele aardbol) die denken dat je slechts enkele dagen met zo;n verlies bezig bent.

deze stond in de bosjes bij mijn werk tijdje terug
Ha gatver hij ed een pielegie
ben er zo van overstuur ik had zo gehoopt dat het anders zou lopen. Heb inmiddels zoveel mensen leren kennen daar die zijn overleden. We waren met een harde kern van 4 vrouwen en van alle 4 zijn hun mannen overleden. Ja geweldig ziekenhuis daniel den hoed maar niet voor ons. wou dat ik het morgen pas gelezen had en niet nu. Idd. mika is net alsof ik niet mag slapen.
ik denk dat ook wel yellow maar het staat zo lomp! Het fijnste vond ik ook als mensen schreven veel sterkte voor nu en de periode die komen gaat of iets dergelijks. Maar ja ze zullen het niet rot bedoelen dat is ook zo
Mensen zijn vaak onbedoeld lomp in zulke tijden.

En je bent op dat moment ook super gevoelig voor die dingen.

Op mijn moeder haar crematie stond je in de rij en mensen gaven je een hand met gecondoleerd. Vreselijk vond ik dat. Ik vond het net of ze me feliciteerden.
ja dat had ik ook met mijn moeder en met patrick. 1 iemand vergiste zich bij mijn moeder en zei daadwerkelijk gefeliciteerd wat ze zelf volgens mij erger vond dan ikzelf.

Was trouwens ook stom was heel even uit de rij gegaan om zelf thee en kleffe cake te eten. Komt er iemand naar mij toe: jij lijkt echt enorm veel op NAAM MOEDER dus ik kijk haar aan zegt ze: ja je moeder. Uhm ze is wel dood maar zo snel vergeet ik haar niet. Zijn gewoon wat onhandige dingen van mensen die niet weten hoe ze ermee om moeten gaan. Nou ja liever dat dan dat ze me negeren wat ook wel gebeurd is.
Ibi Het is ook een rotziekte die zoveel mensen van deze wereld heeft afgepakt.. En dan te horen dat nu van de harde kern alle mannen zijn overleden is ook verschrikkelijk.

Misschien kun je proberen om vanaf, ik zeg maar wat, 10 uur, niet meer je mail etc te checken. En dan kom je hier, of op een ander topic, wat jij wilt, een beetje over kabouters praten en eenhoorns (ook heel belangrijk) .

Mika, ja dat herken ik wel, dat je het idee hebt dat mensen je feliciteren ofzo? Stomme gewoonte eigenlijk.. Ook voor jou een
Wat ik ook heel erg vond dat de mensen allemaal aan het praten en sommigen aan het lachen waren.

En later snapte ik het wel de familie zag elkaar ook niet zo vaak.
js misschien is dat wel het beste yellow thanks!

hebben jullie dat plaatje gezien bij het topic wat is dit voor beest. Gruwelijk!
Ja had het gezien ieb, wist niet dat die beesten zulke tanden hadden brbrbrrr
quote:mika65 schreef op 10 juni 2011 @ 01:21:

Wat ik ook heel erg vond dat de mensen allemaal aan het praten en sommigen aan het lachen waren.

En later snapte ik het wel de familie zag elkaar ook niet zo vaak.

bijzonder om te zien hoe elk mens daar toch weer anders in is. Ik vond het wel gerustellend dat iedereen stond te praten en idd. soms lachen. Was zelf beetje bang voor een hele beladen sombere stemming en dat viel, op het oog, wel mee.

Was wel een oudtante van mij die telkens weer tegen me ging praten. Dat ik eens langs moest komen bij haar ik wist toch nog wel waar ze woonde. dus ik zeg nou tante dat weet ik nu niet maar daar kan ik dan wel achter komen. Och zegt ze is heel simpel je pakt daar bus nummer zoveel, dan de trein daarheen, dan de bus en dan moet je een stukje lopen en ging ze vertellen hoe ik dan moest lopen. Net toen ik wanhopig om me heen begon te kijken kwam een andere tante me redden gelukkig maar vrees dat ik er anders nu nog stond. ach vond het ook wel sneu voor de dame maar net wat meer voor mezelf.
nou he mika. Zou echt gillen als ik dat zou zien.
Dankzij jullie ben ik op youtube nu filmpjes van kinderseries aan het luisteren. De intro van die tekenfilms

Jullie hadden het over David de kabouter ik denk ga ff op youtube luisteren. Nostalgie

Heb nu Wicky de Vinking geluisterd en Barbapapa, Nils Holgerson, Vrouwtje Theelepel.
Die marter ofzo die een flesje eet

Die is heftig inderdaad

ik wil een eenhoorn hebben

Kijk hoe mooi

Ah die oudjes zijn meer met hunzelf bezig. Vond het ook wel een beetje grappig moet ik zeggen. Ze denken er echt niet bij na he
Vrouwtje theelepel Wat een heldin.

Feministe van haar tijdperk, ik zeg het je.
quote:_yellowlove_ schreef op 10 juni 2011 @ 01:34:

Vrouwtje theelepel Wat een heldin.

Feministe van haar tijdperk, ik zeg het je. was een leuke serie
ja die was idd. leuk!

Meiden ik ga wel slapen hoop morgen op tijd wakker te zijn voor mijn cursus.

Tot morgen!
Slaap lekker iebsje

Dan ga ik nu ook echt slapen, dat wat ik eigenlijk al 2 uur geleden ging doen

Tot morgen allemaal
Lekker slapen allemaal, tot morgen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven