Goede dag, slechte dag .. Deel 3

21-05-2011 11:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder!
quote:Chatterly schreef op 10 juni 2011 @ 00:29:

Jammer moon. Ik had ook wel graag naar MV gegaan. Daar komen ook leuke meiden, maar ik ben niet uitgenodigd.

Je had gewoon af en toe wat moeten roepen in het topic

Geintje hoor, het is bij haar thuis en daar kunnen natuurlijk niet onbeperkt mensen komen.

Weet ook nog niet zeker of ik ga, even kijken hoe mijn energielevel is dan. Een meet is leuk maar kost wel wat energie meestal.

Maar dat staat al wat langer dus gaat wel voor, denk ik.
ja ik heb wel veel aan haar gehad maar ik ben er nu wel gewoon klaar mee. Als het zo moet dan hoeft wat mij betreft de vriendschap ook niet meer.
Dan moeten we een datum hebben, plaats en tijd
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 10 juni 2011 @ 00:37:

ja ik heb wel veel aan haar gehad maar ik ben er nu wel gewoon klaar mee. Als het zo moet dan hoeft wat mij betreft de vriendschap ook niet meer.Groot gelijk Ieb. Een vriendschap moet vanzelf gaan. Geen geneuzel om geld. Het is leuk als je elkaar kunt helpen. Zij maakt schoon en verdient daar iets mee. Maar zoals zij acteert....nee ik vind dat geen vriendin.
Nee kan ik me voorstellen. Zo'n vriendendienst moet denk ik nooit iets worden waar je je dagelijks brood van moet betalen (weet niet of het vriendendienst heet als je betaalt, maar ok)

En als zij kennelijk krap bij kas zit, is dat niet jouw schuld.
Kun jij op één dag heen en weer Mika? Of blijf je slapen bij iemand. Bij mij kan ook hoor. Ik woon ongeveer een uur van Amsterdam.
Ga naar bed trouwens, welterusten.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 10 juni 2011 @ 00:37:

ja ik heb wel veel aan haar gehad maar ik ben er nu wel gewoon klaar mee. Als het zo moet dan hoeft wat mij betreft de vriendschap ook niet meer.Geef ik je helemaal gelijk in. Lijkt wel of ze nu pissed-off is omdat je gisteren tegen haar hebt verteld dat je haar niet meer nodig hebt voor de schoonmaak. Dat ze daarom ook zo raar reageert dat je wel het geld moet laten liggen. Sommige mensen moei de vinger liek in de kont hoaln
quote:Chatterly schreef op 10 juni 2011 @ 00:39:

Kun jij op één dag heen en weer Mika? Of blijf je slapen bij iemand. Bij mij kan ook hoor. Ik woon ongeveer een uur van Amsterdam.Nee ik ga op en neer heb een hekel aan bij iemand anders slapen.
Moon lekker slapen meid
nee is geen vriendendienst bedrag wat ik betaal. Betaal haar 13,50 per uur. Gangbaar is tien of twaalf. Nee denk ook dat ze toch boos op me is maar dat ben ik ook op haar. Het is dat het te laat is anders had ik haar opgebeld dat ik het gewoon per direct stop wil zetten.
truste moon!
Waaat 13,50 per uur. Ooo jammer dat je zo ver weg woont. Das lekker verdienen. En dan je bed ook nog niet opmaken
Ibi, je kan je energie beter gebruiken voor de dingen die er echt toe doen. Dit is niet fair. Ik vind het een behoorlijk bedrag.. Ik heb toen ik nog werkte hulp gehad en die vroeg maar 8.50 per uur. Ik schaamde me gewoon en lag altijd meer voor haar neer. Ik ben bang dat het tussen jullie niet meer gaat werken. Je moet doen waar jij je goed bij voelt. Wil je van haar af dan moet je dat gewoon zeggen. Zo snel mogelijk. Jij bent niet verantwoordelijk voor haar inkomsten.
Zou choco al gearriveerd zij btw?

Choco, schat, heeeeel veeeeel plezier in Puna nog wat.

Ik ga ook slapen luitjes. Weltrusten
nee dat is ook zo chat verstandelijk klopt dat helemaal maar als ik haar aan de lijn hebt klinken haar argumenten weer goed dat ik weer verander. Nou ja ga het maar weer even van me af zetten anders ga ik er vanacht mee aan de haal.
En bij die woorden van Chat sluit ik me helemaal bij aan

Ze heeft dat geld ook als extra bijverdienste en moet zich ook zonder dat bedrag kunnen redden daar ben jij niet verantwoordelijk voor
Had even telefoon.

Moon en chat slaap lekker

Ibi Even afleiding zoeken voo het slapengaan.

Ehm, wat vind jij van kabouters?

Mikhah ik vind mijn eigen bed ook altijd het leukste
Trusten Chat slaap lekker

Kabouters?? Wat moet ik daarvan vinden
Wil bij file factory een spel downloaden moet 1700 seconden wachten grrrr

Anders is het altijd maar 30 sec
Je kunt ze leuk vinden, of eng. Of niet geloven dat ze bestaan

Aangezien iebs en ik even oud zijn, ken je david de boskabouter nog en lisa? En die vos waar ze op rondtuften
1700 min wachten?! Welk spel is het?!
wacht ff ga ff zoeken heb een leuke kabouterfoto
Ik had het al verandert in seconden maar jij was weer zo snel grrrr
Ik ken David ook wel hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven