Goede dag, slechte dag .. Deel 3

21-05-2011 11:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder!
Ik vind dat zo lief zoals jij dat altijd zegt mika

Lekker slapen allemaal.

Ik weet niet, voel me altijd alsof een moeke me welterusten wenst. Heel fijn
goedemorgen! vanmorgen werd ik wakker met een gevoel van verlies. Het nieuws van gisteren heeft erin gehakt en vandaag een jaar geleden dat we de diagnose kregen. Lig nu al te huilen. Kan niet moet douchen en naar cursus.
Ibi
Ibi

Een moeilijke dag voor je. Je zult nu elke keer weer geconfronteerd worden met dagen van een jaar geleden.

Typisch dat we dat doen: ' Vorig jaar, op deze datum en vandaag precies een jaar geleden....' ik heb dat ook met bijzondere gebeurtenissen. Fijne en moeilijke dingen. Probeer ook de fijne momenten te blijven herinneren.
Ibi Hoop dat het toch gelukt is naar werk te gaan.

Sanne hoe voel jij je vandaag?

chatchat, wie is eigenlijk in charge of datum bepalen?
Heb dat boek wat de hele tijd gejat is uit bieb nu via marktplaats kunnen kopen, voor 40 euro (hij is 120 euro) . Ben superblij dat ik hem heb zo, mag hem om 4 uur ophalen. Nou dan heb ik die stress iig ook niet meer.
Vandaag gezellig naar een vriendinnetje (sta in de file) das altijd goed. Het werk vergeet ik maar even.
yellow wat goed!

Sanne veel plezier fijn dat je even je werk kan laten rusten

Ben net terug van de cursus. Bedacht me op het laatste moment dat ik natuurlijk weer naar die apotheek moest want maandag gesloten. Zucht ook maar gelijk gedaan. In de regen terug naar huis gefietst. Ben echt moe!
ik ff naar jullie heb zo een ban aan mijn broek. Hoop er morgenavond weer te zijn!
Ibi wat doe je??!!!

Ik ga je maar loepn denk ik...

Sanne veel plezier bij je vriendin vanavond, hoop dat het wat fijne afleiding geeft lieverd
We worden niet geband hoor Iebs

Ik las net dat je een beetje rotdag hebt he. Kan ik iets vor je betekenen?
ik weet het niet yellow. Sinds ik terug ben van cursus ben ik alleen maar aan het huilen. Ik heb het koud en voel me onrustig. Heb niks in huis maar wil echt niet naar buiten. Het wordt me gewoon allemaal ff te veel.

Nee geloof toch dat ik geen ban krijg wel fijn want haal toch wel veel steun uit het forum
Nee maak je maar geen zorgen hoor, geen ban voor jou

Het is ook onguur weer, misschien heeft dat er ook ergens mee te maken, weer depri, jij depri. k bedoel, je hebt natuurlijk goede redenen om je niet goed te voelen, maar dan ook nog dat donkere grauwe buiten enzo..

Heb je geen eten in huis? Iets bestellen dan? Via thuisbezorgd.nl?
nee ben eigenlijk ook met vlagen misselijk van het huilen. Zou kunnen dat het weer meespeelt maar ik wil zo graag mijn patrick terug!!!
*breekt even in*

Ik keek vandaag op een kalender. En het drong door dat het een half jaar geleden is dat je afscheid hebt moeten nemen van jouw Patrick. Ik wil zoveel zeggen maar komt zo weinig uit mijn toetsenbord..

Daarom maar even een hele dikke knuffel

Wilde je even laten weten dat ik aan je denk.
Snap ik hoor Iebs, dat dat het werkelijke ding is natuurlijk.

SOms bazel ik ook maar wat om maar iets te bazelen ofzo. Afleiding creeren in veel woorden, zoiets. geen idee...

Ik weet het lieverd dat je hem terug wilt

Van de reddertjes in kangoerland:

Houd moed kleine meid

Droog je traantjes

Ik vind het zo erg voor je... Je moet wel iets eten, niet eten is ook niet goed, daar word je dan nog ellendiger van...
Iebs..
Een opkikkertje, dit vind jij vast leuk

http://www.rtltickets.com/index.php?actie_id=154

GTST Live
dank je AR! Je zit er wel 1 dagje naast maar dat geeft niet vind het erg lief van je dat je eraan denkt en mij opzoekt voor een persoonlijke boodschap!

Tante belde net om te vragen of het een beetje ging vandaag was wel erg lief.

Zit nu ff mijn man kan alles te kijken lekker suf en zeker te weten geen nare verhalen (hoewel ik dat al vaker gedacht hebt en bedrogen uit ben gekomen)

GTST live lijkt me idd leuk yellow zal zo kijken op je link. Leuk dat je zo met me mee denkt.
Lief van tante zeg, en ook AR

Hoop dat het tv programma leuk is iebs
wat is het stil hier. Hopelijk betekend dat dat jullie een leuk IRL hebben?
Ik ben er hoor, ben x factor aan het kijken.

Maar jij zei niks meer dus ik dacht misschien wil je liever even rust ipv dat onzinnige geblaat van mij
ow aha nee niet speciaal hoor. Zit ook wat suf tv. te kijken. ben nu verslaafd aan verzamelen aan het kijken. Kijk je dat weleens? Ow als je soms denkt dat het een rotzooi thuis is dan valt dat over het algemeen wel mee ineens.

Overigens vind ik helemaal niet dat je onzin blaat!
is de finale vanavond toch? Heb jij er eentje die echt moet winnen yellow?
Dat was bij help mijn man is een klusser. Die man had zijn hele huis vol verzameld. Maar je kon er niet meer echt rondlopen of in wonen, echt erg!!

Maar ik ken dat programma wat jij bedoelt niet.

Oh nee soms zeg ik nuttige dingen, maar soms weet ik niet meer wat ik kan zeggen als je zo verdrietig bent en dan ga ik over kabouters en eenhoorns praten, maar dat schiet natuurlijk ook niet echt op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven