Goede dag, slechte dag .. Deel 3
vrijdag 10 juni 2011 om 10:22
Ibi
Een moeilijke dag voor je. Je zult nu elke keer weer geconfronteerd worden met dagen van een jaar geleden.
Typisch dat we dat doen: ' Vorig jaar, op deze datum en vandaag precies een jaar geleden....' ik heb dat ook met bijzondere gebeurtenissen. Fijne en moeilijke dingen. Probeer ook de fijne momenten te blijven herinneren.
Een moeilijke dag voor je. Je zult nu elke keer weer geconfronteerd worden met dagen van een jaar geleden.
Typisch dat we dat doen: ' Vorig jaar, op deze datum en vandaag precies een jaar geleden....' ik heb dat ook met bijzondere gebeurtenissen. Fijne en moeilijke dingen. Probeer ook de fijne momenten te blijven herinneren.
vrijdag 10 juni 2011 om 17:19
vrijdag 10 juni 2011 om 19:27
ik weet het niet yellow. Sinds ik terug ben van cursus ben ik alleen maar aan het huilen. Ik heb het koud en voel me onrustig. Heb niks in huis maar wil echt niet naar buiten. Het wordt me gewoon allemaal ff te veel.
Nee geloof toch dat ik geen ban krijg wel fijn want haal toch wel veel steun uit het forum
Nee geloof toch dat ik geen ban krijg wel fijn want haal toch wel veel steun uit het forum
vrijdag 10 juni 2011 om 19:29
Nee maak je maar geen zorgen hoor, geen ban voor jou
Het is ook onguur weer, misschien heeft dat er ook ergens mee te maken, weer depri, jij depri. k bedoel, je hebt natuurlijk goede redenen om je niet goed te voelen, maar dan ook nog dat donkere grauwe buiten enzo..
Heb je geen eten in huis? Iets bestellen dan? Via thuisbezorgd.nl?
Het is ook onguur weer, misschien heeft dat er ook ergens mee te maken, weer depri, jij depri. k bedoel, je hebt natuurlijk goede redenen om je niet goed te voelen, maar dan ook nog dat donkere grauwe buiten enzo..
Heb je geen eten in huis? Iets bestellen dan? Via thuisbezorgd.nl?
vrijdag 10 juni 2011 om 19:45
*breekt even in*
Ik keek vandaag op een kalender. En het drong door dat het een half jaar geleden is dat je afscheid hebt moeten nemen van jouw Patrick. Ik wil zoveel zeggen maar komt zo weinig uit mijn toetsenbord..
Daarom maar even een hele dikke knuffel
Wilde je even laten weten dat ik aan je denk.
Ik keek vandaag op een kalender. En het drong door dat het een half jaar geleden is dat je afscheid hebt moeten nemen van jouw Patrick. Ik wil zoveel zeggen maar komt zo weinig uit mijn toetsenbord..
Daarom maar even een hele dikke knuffel
Wilde je even laten weten dat ik aan je denk.
vrijdag 10 juni 2011 om 19:46
Snap ik hoor Iebs, dat dat het werkelijke ding is natuurlijk.
SOms bazel ik ook maar wat om maar iets te bazelen ofzo. Afleiding creeren in veel woorden, zoiets. geen idee...
Ik weet het lieverd dat je hem terug wilt
Van de reddertjes in kangoerland:
Houd moed kleine meid
Droog je traantjes
Ik vind het zo erg voor je... Je moet wel iets eten, niet eten is ook niet goed, daar word je dan nog ellendiger van...
SOms bazel ik ook maar wat om maar iets te bazelen ofzo. Afleiding creeren in veel woorden, zoiets. geen idee...
Ik weet het lieverd dat je hem terug wilt
Van de reddertjes in kangoerland:
Houd moed kleine meid
Droog je traantjes
Ik vind het zo erg voor je... Je moet wel iets eten, niet eten is ook niet goed, daar word je dan nog ellendiger van...
vrijdag 10 juni 2011 om 20:39
vrijdag 10 juni 2011 om 20:50
dank je AR! Je zit er wel 1 dagje naast maar dat geeft niet vind het erg lief van je dat je eraan denkt en mij opzoekt voor een persoonlijke boodschap!
Tante belde net om te vragen of het een beetje ging vandaag was wel erg lief.
Zit nu ff mijn man kan alles te kijken lekker suf en zeker te weten geen nare verhalen (hoewel ik dat al vaker gedacht hebt en bedrogen uit ben gekomen)
GTST live lijkt me idd leuk yellow zal zo kijken op je link. Leuk dat je zo met me mee denkt.
Tante belde net om te vragen of het een beetje ging vandaag was wel erg lief.
Zit nu ff mijn man kan alles te kijken lekker suf en zeker te weten geen nare verhalen (hoewel ik dat al vaker gedacht hebt en bedrogen uit ben gekomen)
GTST live lijkt me idd leuk yellow zal zo kijken op je link. Leuk dat je zo met me mee denkt.
vrijdag 10 juni 2011 om 22:38
vrijdag 10 juni 2011 om 22:40
Dat was bij help mijn man is een klusser. Die man had zijn hele huis vol verzameld. Maar je kon er niet meer echt rondlopen of in wonen, echt erg!!
Maar ik ken dat programma wat jij bedoelt niet.
Oh nee soms zeg ik nuttige dingen, maar soms weet ik niet meer wat ik kan zeggen als je zo verdrietig bent en dan ga ik over kabouters en eenhoorns praten, maar dat schiet natuurlijk ook niet echt op.
Maar ik ken dat programma wat jij bedoelt niet.
Oh nee soms zeg ik nuttige dingen, maar soms weet ik niet meer wat ik kan zeggen als je zo verdrietig bent en dan ga ik over kabouters en eenhoorns praten, maar dat schiet natuurlijk ook niet echt op.