goede dag, slechte dag deel 4
zondag 19 juni 2011 om 22:52
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.
Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.
Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.
PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet
Hier vind je deel 3 hier dus
Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.
Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.
PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet
Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
maandag 20 juni 2011 om 10:52
Sterkte IBI voor jou en je zussen. Nou ja voor iedereen.
EV
Als ik mijn scherm kleiner maak (die knop naast minimaliseren) heb ik er geen last meer van.
Vanochtend weer een beetje verdrietig. De zomer komt eraan en ik heb nog bijna niks te doen. Dat leek steeds niet zo erg, want ik had het vooruitzicht van studeren. Maar nu dat niet meer zo zeker is, is het wel heel leeg allemaal.
Dus ik moet maar snel wat te doen hebben.
Zit al te denken voor een baantje oid. Maar wil ook beetje flexibel blijven, dat als ik nog op vakantie wil, dat nog wel mogelijk is. Misschien thuiszorg proberen...
Is het heel stom dat ik liever niet in een winkel wil, omdat veel van mijn middelbare school klasgenoten hier nog rondlopen en ik die liever niet tegenkom?
Iedereen een goede dag gewenst.
EV
Als ik mijn scherm kleiner maak (die knop naast minimaliseren) heb ik er geen last meer van.
Vanochtend weer een beetje verdrietig. De zomer komt eraan en ik heb nog bijna niks te doen. Dat leek steeds niet zo erg, want ik had het vooruitzicht van studeren. Maar nu dat niet meer zo zeker is, is het wel heel leeg allemaal.
Dus ik moet maar snel wat te doen hebben.
Zit al te denken voor een baantje oid. Maar wil ook beetje flexibel blijven, dat als ik nog op vakantie wil, dat nog wel mogelijk is. Misschien thuiszorg proberen...
Is het heel stom dat ik liever niet in een winkel wil, omdat veel van mijn middelbare school klasgenoten hier nog rondlopen en ik die liever niet tegenkom?
Iedereen een goede dag gewenst.
maandag 20 juni 2011 om 12:01
Sterkte vandaag Iebje
Miekie nog in dromenland?
Wat ga jij vandaag doen behlave studeren Yellow?
Moon in een winkel lijkt me best stressen. Zeurende mensen brrr. Thuiszorg vooral bij oudjes lijkt me beter. Niet dat die niet lastig kunnen zijn, maar zijn een stuk dankbaarder.
Hoe is het met jou Sanne?
Panter hoop dat het met jou ook een beetje gaat. Doe rustig aan meid!
EV kom je hier ook schrijven? Je bent welkom en je werd echt gemist
Ik ga vandaag maar eens door mn huis. Tis een rotzooitje.
Een fijne dag allemaal!
Miekie nog in dromenland?
Wat ga jij vandaag doen behlave studeren Yellow?
Moon in een winkel lijkt me best stressen. Zeurende mensen brrr. Thuiszorg vooral bij oudjes lijkt me beter. Niet dat die niet lastig kunnen zijn, maar zijn een stuk dankbaarder.
Hoe is het met jou Sanne?
Panter hoop dat het met jou ook een beetje gaat. Doe rustig aan meid!
EV kom je hier ook schrijven? Je bent welkom en je werd echt gemist
Ik ga vandaag maar eens door mn huis. Tis een rotzooitje.
Een fijne dag allemaal!
maandag 20 juni 2011 om 12:05
Chat, thuiszorg kan ook voor halve dagen. Wat ik in het begin wel fijn zou vinden.
In een winkel is het niet zo gebruikelijk dat je om 13 uur weer naar huis gaat.
Bovendien, die meisjes die in de winkel werken, zijn niet helemaal mijn types. Niet om lullig te zijn, maar andere interesses e.d. Dan ga ik mijn best doen om leuk te zijn en ben ik daardoor aan het eind van de dag helemaal moe. NIet eens van de zeurende klanten.
Mijn SPV komt wel eens met het idee 'zou je niet een tijdje in een winkel willen werken'? Maar ik zie het om diverse redenen niet zo zitten.
Of het moet echt een heel leuke winkel zijn buiten de stad (toeristengebied). Dat vind ik leuker.
In een winkel is het niet zo gebruikelijk dat je om 13 uur weer naar huis gaat.
Bovendien, die meisjes die in de winkel werken, zijn niet helemaal mijn types. Niet om lullig te zijn, maar andere interesses e.d. Dan ga ik mijn best doen om leuk te zijn en ben ik daardoor aan het eind van de dag helemaal moe. NIet eens van de zeurende klanten.
Mijn SPV komt wel eens met het idee 'zou je niet een tijdje in een winkel willen werken'? Maar ik zie het om diverse redenen niet zo zitten.
Of het moet echt een heel leuke winkel zijn buiten de stad (toeristengebied). Dat vind ik leuker.
maandag 20 juni 2011 om 14:05
Ja sabrine dan moet je toch vaker langskomen
Ibi heel veel sterkte vandaag meid
Chat als ik uit bed kom zet ik niet altijd direct de pc aan dus ben al een tijdje wakker
Moon voor halve dagen is best te doen bij thuiszorg
Yellow al weer druk aan de studie? Succes meis
Elmervrouw je kent mij niet maar ik jou wel van hier op het forum, sterkte
Als ik iemand ben vergeten dikke knuf dan
Ibi heel veel sterkte vandaag meid
Chat als ik uit bed kom zet ik niet altijd direct de pc aan dus ben al een tijdje wakker
Moon voor halve dagen is best te doen bij thuiszorg
Yellow al weer druk aan de studie? Succes meis
Elmervrouw je kent mij niet maar ik jou wel van hier op het forum, sterkte
Als ik iemand ben vergeten dikke knuf dan
maandag 20 juni 2011 om 14:21
Ik kan me er iets bij voorstellen Mika.
Hoop wel dat je er verstandig mee om gaat, als je het krijgt.
Misschien moet ik eens informeren bij de thuiszorg. Stom is dat, hele tijd geleden ben ik er naar op zoek geweest, toen niks mee gedaan en daarna was ik de optie weer helemaal vergeten.
Wij hebben best mooi weer hier. Geen regen.
Hoop wel dat je er verstandig mee om gaat, als je het krijgt.
Misschien moet ik eens informeren bij de thuiszorg. Stom is dat, hele tijd geleden ben ik er naar op zoek geweest, toen niks mee gedaan en daarna was ik de optie weer helemaal vergeten.
Wij hebben best mooi weer hier. Geen regen.